Tivoli Audio Model One/Mistä halvemmalla?

Lupus73

Moi!

Olen kyseistä soitinta katsellut jo pitkään mutta 199 euron hinta hieman hirvittää. Onko kenelläkään kokemuksia ulkmailta tehdyistä tilauksista ja hinnoista.
Kiitos!

18

6639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa 200 eurolla

      esim Yamaha RX-300 viritinvahvarin (mun oli 90eur 3kk takuulla) ja Yamahan isot lattiakajarit.

      • kysymystä!

        Turha tarjota mitään divarin laitteita jos kysyjä kerran haluaa Tivoli Audion.

        Lentokentän ulkomaan terminaalista saa hintaan 179e mutta en tiedä missä siellä?? (=>Mikrobitin hintaseuranta)


      • hifisti.

        voi jyssäys. alelaareista saa taskuradioita kympillä... kannata 90€ noihin laittaa.


      • suosittelee
        hifisti. kirjoitti:

        voi jyssäys. alelaareista saa taskuradioita kympillä... kannata 90€ noihin laittaa.

        taskuradioita vahvistimet palstalla;-)


      • tietämätön ei

      • haloo haloo

      • miki
        haloo haloo kirjoitti:

        "Keskustelua tv-laitteista, satelliitti-tv:stä ja digivastaanottimista."

        Kysyjän mainitsema Tivoli Audio ei kuulu noihin laitteisiin mitenkään.

        Tivoli Audio model one on yliarvostettu ja ylihinnoitettu kiinalainen toosa mikä vaan sähisee!


    • noin tein

      Itse tulin samaan lopputulokseen että hinta hirvittää tuollaisesta purnukasta vaikka löysinkin UK:sta pari verkkokauppaa josta Tivolin olisi saanut Suomeen noin 150 eurolla punnan ollessa halvimmillaan.

      Lopulta huomasin että S-marketista (heheh) saa satasella Tangent Duon jota pari merkin edustajaa (Veikon kone ainakin) myy noin 250€ hintaan eli tuo yrittää olla hinnallaankin Tivolin kilpailija.

      Tivoli on ehkä hieman parempi mutta Tangentilla kuuluvat käytännössä kaikki paikallisradiotkin teräsrakenteisen toimistorakennuksen sisällä tsadin laidalla. Riittää minulle.

      Koska "alalta" on jonkun verran työkokemusta, hatuttaa maksaa edes 100€ hintaa purkista jonka tehdashinta on noin 10€ luokkaa. Valmistajan kate mukaanlukien.

      • Bernsterin ITR10

    • jeesus

      nuo tivoliaudiot (ainakin osa) kohisee julmetusti, vaikka volume olisi nollilla. ja väittävät vielä, että ihan tarkoituksella. ei hyvä, ainakaan yöradio käytössä.

      kannattaaa katsastaa myös sangean wr-1

      • Hifisti.

        Ostin Tivoliaudion ja petyin kovasti kun huomasin että kohinan lisäksi radiokanava vaeltaa eli viritystaajuutta joutuu säätämään jatkuvasti. Parempia vahtoehtoja löytyy varmasti.


      • jeesus
        Hifisti. kirjoitti:

        Ostin Tivoliaudion ja petyin kovasti kun huomasin että kohinan lisäksi radiokanava vaeltaa eli viritystaajuutta joutuu säätämään jatkuvasti. Parempia vahtoehtoja löytyy varmasti.

        taajuus pysyy kohillaan, kun ei erehdy sammuttamaan toosaa. näin ainakin mulla.


    • Ainakin näin joulun (2012) aikaan Stockmann myy Tivoli Audio Model 3 Walnutia jäsenille hintaan 159 eur.

    • Pskan möivät

      Tivoli Audio Model One on ihan susi malli tai ainakin ostamani yksilö ei pidä asemaa vaan driftaa jatkuvasti.

      Korjata ei voi millään tavalla vaan kyseessä on suunniteluvirhe virityssysteemissä.

      Jos aiot ostaa Tivoli Audion niin kuuntele ainakin puoli tuntia tai mieluummin tunti jotta näet pysyykö viritetty asema kohdallaan.

    • ratio

      Tivoli Model Onen aseman vierimisen pystyy kyllä korjaamaan, käsittääkseni ihan takuu-asia.

      • jeesus.

        itsellä oli tuota samaa vikaa jo 4v sitten. kumma jos eivät ole vieläkään saaneet korjattua uusiin laitteisiin.

        Oma tivoli on nykyään käyttämättömänä ......


      • Yliarvostettu laite

        Ei näytä onnistuvan lienee suunnittelu vika.Uusi takuuna samaa ongelmaa muutaman tunnin päästä ryömii.Asteikko VAIN on 0,5 kierroksen mittainen joten pienikin lämmön? muutos vaikuttaa heti ,kun asemat liki päällekkäin. Voi olla muukin suunnittelu moka.Lämpö tuntuisi ongelman luonteeseen sopivalta ei testattu asiaa.
        Jo 60 luvulla saatiin matkaradiotkin ryömimättömiksi.


    • Sirkus Model 2

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe