Hei!
Olen tapaillut jo jonkin aikaa leijonamiestä, ja täytyy myöntää että olen kovin ihastunut :) Erityisesti hänen itsevarmuutensa teki alkutaipaleella minuun suuren vaikutuksen! Hän ikäänkuin vain "saapui, päätti ja otti" minut omakseen. Lisäksi hänen kanssaan on helppo keskustella, minusta on välillä (kumma kyllä) kivaa olla hetken hiljaa, kun kuuntelen hänen hauskoja juttujaan.
Haluaisin kuulla myös muiden kokemuksia vastaavanlaisesta yhdistelmästä. Ja jos joku tarkemmin haluaa analysoida tätä meidän juttua, niin kerrottakoon että olen noususkorpioni ja kuujousimies. Leijonani on nousuvaaka ja kuuneitsyt.
KaksosetN + LeijonaM
3
952
Vastaukset
- pakko todeta
Valitettavasti kuujousimies ja -neitsyt eivät sovi mitenkään yhteen, valitan. :( Sinuna lähtisin tuosta suhteesta pakoon pikimmiten, jos haluat säilyä hengissä.
Tunsin aikoinaan yhden vastaavanlaisen pariskunnan, ja mies kirvesmurhasi vaimonsa vain kahden kuukauden seurustelun jälkeen. Poliisikuulusteluissa mies totesi motiivina teolleen olleen juuri epäsopivat horoskooppimerkit.
Sinua on varoitettu.- milletus
juu tullu kans kokeiltua ei toimi toi kaksostyttö leijonapoika yhdistelmä mun kohal ainankaa, pieleen meni kaikki. Rakastuin ja sydän särky.
sen pitune se :S
- ja mies leijona
Onnea vaan teille. Itelläni on parhaiten synkannut aina leijonan kanssa. Useammasta on jo kokemusta. Tälläkin hetkellä on leijonamies :)
Paljonhan se riippuu persoonasta ja ei saa liikaa tuijottaa horoskooppeihin.
Ongelmia on ollut ja muutama suhde leijonan kanssa on kariutunut uskottomuuteen - molemmin puolin.
Tämä pari on taivaassa merkitty. Toivottavasti onnistutte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem372704- 141496
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k91178Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3401109- 531048
- 45914
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20899- 46798
- 45790
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61784