Vaikea elämä...

MareH

Tästä kun vuosi vuodelta vanhenen koen muuttuvani entistä enemmän "vaakanaiseksi"

Esim näin:
"Mietteliäs ja herkkä Vaaka etsii tasapainoa ja harmoniaa kaikkialta"
-Siksi en osaa koskaan päättää asioita

"Vaaka tarvitsee ihmisiä enemmän kuin muut merkit, ja joskus hänen on vaikea olla yksin" -Tämä on tooooodella ärsyttävää kun on hetkenkin yksin ni on melkein huono olo.

"Hän keskustelee ja väittelee mielellään, ja usein hän esittää eriäviä mielipiteitä vain, jotta keskustelusta tulisi kiinnostavampi."
- Kaverit kutsuvat tätä piirrettä vänkäämiseksi, työnantaja sanoo "joskus olisi parempi olla hiljaa" ym.

"Vaaka haluaa vältellä kahnauksia ja sen vuoksi hän usein sulkee silmänsä ongelmilta. "
-Tämä tapaa parisuhteeni ja kasvattaa sisäistä vihaa. :(

"Joskus hän menettää hyvän tilaisuuden, koska haluaa olla varma siitä, että tekee oikean päätöksen."
-Tätä sattuu turhan usein, kaikissa asioissa.

"Vaaka tarvitsee paljon aikaa päätöksentekoon ja stressaantuu, jos hänet pakotetaan päättämään jotain ennen kuin hän on valmis siihen."
-Tämä nyt tulikin jo selväksi

"Vaakanainen on erittäin riippuvainen muiden ihmisten mielipiteistä ja hyväksynnästä."
-Tämähän on mielistylyä, en jaksaisi nuolla kenekään takapuolta.


Silti vaikka kuinka aina päätän että nyt teen "luontoni" vastaisesti ja päätän jokun asian nopeasti tai en mielistele ketään tulee minulle aina paha mieli tapahtuneen jälkeen, en ole tyytyväinen päätökseeni ja haluan muuttaa asian uudelleen. Varsinkin päättämättömyys ja hyväksymisen kokoaikainen etsiminen on ruvennut ärsyttämään minua hirveästi. En halua enää olla vaaka. Onko sielunkumppaneita? Kokeeko joku muu "kärsivänsä" horoskooppimerkkinsä takia. Minä tukehdutan vain oman persoonani kun vaakaluonne painaa päälle niin voimakkasti.

6

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen helpompaa

      Todella kärsimätön luonne olen. Mullehetinytkaikkipitäsollajo ei ole tuota päättämättömyyttä yhtään parempi vaihtoehto... Mulla kun päätökset eivät useinkaan vie kovin kauaa ja se pätee jopa isommissakin asioissa, kuten talon ostossa jne... Tosin katunut en ole koskaan mitään päätöksiäni. Vähän liian suorapuheinen ehkä olen. Vois joskus ajatella ensin ja sitten vasta puhua. Ja kun vielä on sen verran sinisilmäinen, että kuvittelee että kaikki muutkin puhuu niin kuin ajattelee =( Tempperamenttia löytyy vaikka muille jakaa. Kaikki epäoikeudenmukaisuus jne saa sapen kiehumaan vaikka asia ei edes itseä koskiskaan millään tavalla. Mitään asiaa en osaa tehdä puoliteholla vaan täyttä häkää eteenpäin niin urheillessa kuin ihmissuhteissa ja aivan joka asiassa... Rauhoittuminen ei tekis kyllä ollenkaan huonoa joskus =/ mutkun ei muka ehdi eikä kerkee...

    • kalaN

      Jos teetät vaikkapa tuolla astro.fi:ssä oman astrologisen karttasi, niin näet myös muita tekijöitä kuin vain aurinkomerkkisi, joka on kuitenkin vain pieni osa sinua.

      Nouseva merkki kertoo jo paljon tavastasi 'miellyttää' muita ja kuumerkki kertoo tempperamentistäsi jne. Mutta todellinen apu voi löytyä kuunsolmuista. Ne kertovat, miten sinun tulisi tämä elämä elää ja mitä kohti kehittyä, lähinnä noususolmu. Laskusolmu kertoo sen, minkä jo osaat.

      Astrologinen kartta voi olla hyödyllinen itsetutkiskelun väline. Voit oppia siitä monia asioita itsestäsi ja miksi käyttäydyt siten miten kerroit. Itse painiskelin aikoinani oman liiallisen kriittisyyteni takia. Koin sen rajoittavaksi tekijäksi, jopa niin, etten voinut käyttää luovuuttani oikein, syytin tästä tietysti nousevaa neitsyttäni :) Pienen itsetutkiskelun jälkeen (parin vuoden :) ymmärsin, että, heureka, sillähän on jokin tarkoitus. Se pitää minut maan pinnalla ja elämässä kiinni, ja opettaa myös, miten arjen askareisiin pitäisi suhtautua tyyliin 'ensin murot, sitten maito'. Kalana lähtisin liihoittelemaan aivan liian korkeisiin sfääreihin muuten.

      Mutta sellaista. Tuskin sinulla on sen vaikeampi elämä kuin muillakaan. Teetä se kartta, niin katsotaan niitä merkkejäsi sitten vaikka yhdessä.

      Hyvät viikonloput!

    • VaakaM..

      Asioiden punnitseminen, päättämättömyys, vaihteleva oman ajan tarve ja läheisriippuvuus tekee elämästä todella vaikeaa..

    • vaaka n

      Voisit siis mainita, että vituttaa olla vaaka. Aivan kuin tuolla viereisellä palstalla joku vesimies vaikeroi aikoinaan.

      Mitä nyt vaikeaan elämään tulee, se on tasan niin vaikeaa kuin itse sen itsellesi teet.

      Pöllyttele pois se mikä ei sinulle ole hyväksi.

    • ykx vaakanainen

      Kyllä kohtalotovereita löytyy,tässä yksi mm.minulla ihan samat asiat pännii..
      Minulla myös alkanut iän mukana painostamaan vaaan negatiiviset puolet ja tiedän etten voi niille mitään vaikka kuinka yritän...
      Päättämättömyys rassaa eniten,ahdistaa välillä aivan liikaa eikä tiedä mitä pitäisi tehdä.
      Kertokaa miten voitte tehdä isoja päätöksiä kun pienissäkin on aivan liikaa...nyt on minun kohdalla kysymys mahdollisesta avioerosta...mutta kun.....

      • Vaaka-L

        Se on se turvallisuuden tarve mikä itse minuakin vaakana vaivaa. Mutta päätinpä päästä yli siitä ja katsoa mitä tapahtuu,

        ja kappas olen päättänytkin asioita ja päässyt eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7917
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1744
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      61
      1015
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      191
      934
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      813
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe