Eli olen 16-vuotias tyttö ja mua on alkanu ihan sairaasti ärsyttämään se, ettei täällä meidän kämpässä ole sitten minkäänlaista yksityisyyttä! Koulupäivän jälkeen, huomaan kuinka kirjoituspöydän laatikkoni on pengottu täysin! Ja syypäänä tähän ovat siskoni. He myös tonkivat roskakoriani ja vaatekaappiani :o se on kamalaa! Vaikka ei minulla mitään salattavaa siellä ole, mutta silti vituttaa ja rankasti! Ja olen asiasta jutellut äitini kanssa, mutta hän vain mainitsee siskoilleni asiasta, mutta mitään ei tapahdu! kyl mun mielestä tän ikäsellä pitäis jonkunlaista yksityisyyttä olla! o_O
Tai kohta oikeesti alan harkitsemaan munalukkoa tohon oveen..
Kellään samanlaista ongelmaa?
Ei yksityisyyttä !
4
662
Vastaukset
- aikaärsyttävää!!!
FBI ja CIA vakoilevat minua 24/7.ja kerran olin suihkussa nii joku agentti oli ottanu kuvan mun mulkusta ja levittäny nettiin sen yhyy Q__Q
- rauhalte
ei ollu kotona tommosta ongelmaa, mut ku muutin pois kotoa, niin tietäsippä minkälainen melu on:)
toi munalukko on aika hyvä;) - asdasdaddasdasdadssas
Sama ongelma oli, pistin oveen lukon niin eipä enää oo häirinnyt.
- eeewwww
Jos pikkuveljeni tonkisi laatikkoni huutaisin ja raivoaisin sille niin, ettei varmasti uskaltais tulla lähellekkään. Ihan oikeesti tommosia pikkusisaruksia ei tarvii kenenkään sietää, kanna hiuksista ulos pakkaseen ja sano, että rakentakaa lumilinna. ;---))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770