Onko rikos anastaa junassa ilmaisjakelulehti toisen matkustajan lehtisäkistä, kun matkustajaa ei näy (hän on esim. vessassa tai ravintolavaunussa käymässä)?
Ilmaisjakelulehden varastaminen
7
300
Vastaukset
Uskomatonta, että jonkun tarvitsee edes kysyä tuollaista.
- yrittää
Se yrittää oikikseen ja luulee kokeissa tällaistakin kysyttävän.
yrittää kirjoitti:
Se yrittää oikikseen ja luulee kokeissa tällaistakin kysyttävän.
Kun katsoo näitä oikeustieteellisen eliitin antamia tuomioita ei sittenkään tunnu niin uskomattomalta, että joku kysyisi tuota. Ehkä oikis on juuri oikea paikka tuota miettivälle.
- mitataan
okaro kirjoitti:
Kun katsoo näitä oikeustieteellisen eliitin antamia tuomioita ei sittenkään tunnu niin uskomattomalta, että joku kysyisi tuota. Ehkä oikis on juuri oikea paikka tuota miettivälle.
Jos tällainen kysymys tulisi, niin kyllä sillä mitattaisiin vain vastaajan kypsyyttä juridiikkaan.
Kun vertaa oikeuksien antamia tuomioita ja ns. taatelintallaajien mielipiteitä niistä, huomaa, että taatelintallaaja on pystynyt lähestymään asiaa vain yhdeltä suunnalta, omaltaan. mitataan kirjoitti:
Jos tällainen kysymys tulisi, niin kyllä sillä mitattaisiin vain vastaajan kypsyyttä juridiikkaan.
Kun vertaa oikeuksien antamia tuomioita ja ns. taatelintallaajien mielipiteitä niistä, huomaa, että taatelintallaaja on pystynyt lähestymään asiaa vain yhdeltä suunnalta, omaltaan.En kyllä ymmärrä miten minimaalisten tuomioiden antaminen on kypsyyttä. Itse näen siinä lähinnä, että oikeusistuimet työllistävät itse itsensä takaamalla rikollisen nopean kierron.
- vaikutus
okaro kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten minimaalisten tuomioiden antaminen on kypsyyttä. Itse näen siinä lähinnä, että oikeusistuimet työllistävät itse itsensä takaamalla rikollisen nopean kierron.
Voihan asian niinkin käsittää, mutta tuskinpa tuomarit nyt tuota työllistävää vaikutusta ottavat huomioon lieviä tuomioita määrätessään.
Totta kyllä kirjoitat, sillä tapoistakin on kait istuttu Suomessa neljä-viisi eri kertaa vankilassa. Sääli, sillä jo heti ensimmäisellä kerralla tuomittu riittävän pitkä tuomio olisi se säästänyt monen hengen.
- EI-
Ei ole rikos lukea ilmaisjakelu lehteä ja vielä ilmaisjakelu laukut ovat niiden lehtien omia laukkuja ei matkustajien .
Jos saat postia laatiikkoosi missä on osoite mikä ei ole osoitteesi ja henkilö kuka ei ole osoitekirjoilla tulleeseen osoitteeseen niin rikos ei ole lukea se tai tuhota se .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872