KOTKAN KAUPUNGINJOHTAJA EI VOI PAETA VASTUUTAAN
Tulen edelleenkin vaatimaan kaupunginjohtaja Henry Lindelöfiltä vastuuta siitä, miten hänen alaisensa käsittelevät työntekijöiden tietoja.
Koska Perussuomalaiseen ideologiaan ei kuulu vääryyden ja vilpin hyväksyminen, kysyin viime vuoden syyskuussa kaupunginjohtajalta kirjallisesti kysymyksiä, joihin ei ole reagoitu..
Kysymykseni koskivat Asko Kervisen ei-julkisten terveydentilaa koskevien tietojen virheellistä ja luvatonta käyttöä ja tiedustelua siitä, hyväksyykö kaupunginjohtaja työntekijän salassa pidettävien tietojen väärinkäytön, sekä aikooko Kotkan kaupunki haudata asian tarkoituksella suojellakseen virheelliseen menettelyyn syyllistyneitä toimijoita?
Nyt kyseisiä vastauksia haetaan uudelleen ja toivon kaupunginjohtajan kantavan asiassa sen vastuun, mikä hänelle kuuluu.
Kervinen on jättänyt Kotkan kaupunginhallitukselle kantelun ja vahingonkorvausvaatimuksen kohtelustaan. Perussuomalaiset ovat pidemmän aikaa halunneet väärien ja valheellisten asioiden oikaisua, jossa kiitos kuuluu kaupunginhallituksen jäsen Jorma-Kalevi Merivirralle, joka ei missään muodossa ole hyväksyt Kervisen tietojen mielivaltaista käsittelyä eikä häneltä salassa pidettyä laiminlyöntiluettelon ylläpitoa.
Katson, että Kervisen pitkäaikaisessa löysässä hirressä pitäminen on lopetettava ja kaupunginjohtajan on asiasta tietoisena kannettava se vastuu, joka olisi pitänyt tehdä jo vuosia sitten.
Kun edellä mainittu asiavyyhti on nyttemmin saatettu eduskunnan tasolle, ei Kotka ja sen johto voi enää asiaa pidempään salata.
Jari Taipale
varavaltuutettu (ps)
VIRKAMIESTEN VASTUUN KANTO
29
1028
Vastaukset
- ei.
kiinnosta sun jorinat.
- ainakin,
sä avasit ketjun joten sinua kiinnosti ekana!
- sinäkin jotakin
hyödyllistä, aikuinen mies?
- hoito,
ole hyödyllistä? Kuntalaisille tiedon ripottelu ei ole ollenkaan pahitteeksi, tiedon antoa ei muut kuin persut harrasta.
Kuntalaiset ei muihin saa yhteyttä, kun muut ei kuntalaisia kuntele eikä ole keskuudessa mitenkään. Persut on edellä kävijöitä tässäkin asiassa. - kuitenkin ole
hoito, kirjoitti:
ole hyödyllistä? Kuntalaisille tiedon ripottelu ei ole ollenkaan pahitteeksi, tiedon antoa ei muut kuin persut harrasta.
Kuntalaiset ei muihin saa yhteyttä, kun muut ei kuntalaisia kuntele eikä ole keskuudessa mitenkään. Persut on edellä kävijöitä tässäkin asiassa.kysymys siitä, kuinka sen tekee? Ja kyllä minä omalta valtuutetultani saan niitä tietoja joita tarvitsen. Ei hänen täällä tarvitse olla päivittäin räksyttämässä. Sivistynyt kun on.
- äsken
ystävyys kaupungimme Kokkolan sivuilla.Siellä näyttää, olevan samanlaista sylttyä meneellään.
Kokkolassa aihe on menossa sivulla kaksi.
( Aihe:Onkohan huhu puheita??? ) - jeppess
asian hoitaminen ja paskan jauhaminen on kaksi eri asiaa
- kerrassaan...
...että sinulta löytyy tarmoa selvittää asia, kyllä johtavien virkahenkilöiden pitää kantaa vastuunsa! Ei ole oikein että asiat jätetään roikkumaan pienen ihmisen vahingoksi!
- Paras_Fiilari
Ihan oikein toimit!
Soitin tänään myös kaupunginlakimies Marianna Ruonalalle ja sovin hänen kanssaan, että jätän ehdollisen tutkintapyynnön kaupunginjohtaja Lindelöfistä,kansliapäällikkö Koivistosta ja Ruonalasta rikoslain 15 luvun 6 §:n tarkoittamasta väärästä ilmiannosta perussuomalaisten valtuustoryhmän jäseniä koskevassa asiassa.
Ehto on se, että mikäli virkamiehet vetävät tutkintapyyntönsä pois, niin minun paperini raukeaa. E nyt oikein hirveästi viitsisi polttaa energiaa turhiin oikeudenkäynteihin. Ne ovat raskaita, ja sen energiamäärän voisi käyttää järkevämminkin.- tämä fiilari
Taipaleen yksi nimimerkki.Näyttää monipersoonalliselta lukuisten nimimerkkiensä lisäksi, itse kysyy ja vastaa toisella nimimerkillä ja harhauttaa lukioita, tämä käsitys on tullut kun seuraa Kotkan palstaa, itse en oli aivan Kotkasta, mutta seuraan kuitenkin.
- J.Taipale
tämä fiilari kirjoitti:
Taipaleen yksi nimimerkki.Näyttää monipersoonalliselta lukuisten nimimerkkiensä lisäksi, itse kysyy ja vastaa toisella nimimerkillä ja harhauttaa lukioita, tämä käsitys on tullut kun seuraa Kotkan palstaa, itse en oli aivan Kotkasta, mutta seuraan kuitenkin.
Turhaan unelmoit salapoliisi työsi ansiokkuutta.
Minulla on nimi jota käytän, ja Paras Fiilari on henkilö jonka nimikirjaimet on J.S yhteistä siis etunimen ensimmäinen kirjain, mutta siihen se sitten jääkin.
Pyydä se vaikka oluelle, lähtee varmasti. Ja näet että se en olekkaan minä. Vie salapoliisityösi loppuun, tai lopeta arvailu. - sitten jätetään
J.Taipale kirjoitti:
Turhaan unelmoit salapoliisi työsi ansiokkuutta.
Minulla on nimi jota käytän, ja Paras Fiilari on henkilö jonka nimikirjaimet on J.S yhteistä siis etunimen ensimmäinen kirjain, mutta siihen se sitten jääkin.
Pyydä se vaikka oluelle, lähtee varmasti. Ja näet että se en olekkaan minä. Vie salapoliisityösi loppuun, tai lopeta arvailu.fiilari pois,mutta miten muuten, pitää paikkansa todennäköisesti.
- asiaa serannut
sitten jätetään kirjoitti:
fiilari pois,mutta miten muuten, pitää paikkansa todennäköisesti.
H Hirmunen on mielestäni sama kun Taipale nimimerkkiensä lisäksi, Nimimerkit tulee noin joka juttuun uusi, jos ei omalla nimellä tee sillä kertaa. Sillä se pyörittää koko nettiporukkaa.
- J.Taipale
asiaa serannut kirjoitti:
H Hirmunen on mielestäni sama kun Taipale nimimerkkiensä lisäksi, Nimimerkit tulee noin joka juttuun uusi, jos ei omalla nimellä tee sillä kertaa. Sillä se pyörittää koko nettiporukkaa.
Kysykää Juholta, hän on tavannut H,Hirmuisen. En usko että vastaus liittyy minuun senkään kohdalla oikeaksi ja osuvaksi.
- H H
tämä fiilari kirjoitti:
ja mustamaalaus senkun jatkuu, on se kumma kun joku erittää ees oikaista vääryyttä heti ollaan mollaamassa:(
- niin että kun joku
H H kirjoitti:
ja mustamaalaus senkun jatkuu, on se kumma kun joku erittää ees oikaista vääryyttä heti ollaan mollaamassa:(
yrittää korjata vääryyttä, niin sitä aletaan mollaamaan. Politiikassa tehdyt virheet on tabu. Niihin on vaan alistuttava, mutta se on hullu joka siihen rupee.
- ququ
H H kirjoitti:
kirjoittelu antanut mallia kirjoitusaiheille. "Hauku ja mollaa, niin olet hyvä kundi". on osviittana. Miten silloin voit valittaa, kun porukka on näinkin hyväoppinen.
- hjhyjk
tiedät. Miksi sitten koko ajan vain niitä oikeusprosesseja jauhat ja aiheutat eripuraa ja ongelmia sekä kustannuksia kuntalaisille lisää ja lisää.
- lillivarsa
ququ kirjoitti:
kirjoittelu antanut mallia kirjoitusaiheille. "Hauku ja mollaa, niin olet hyvä kundi". on osviittana. Miten silloin voit valittaa, kun porukka on näinkin hyväoppinen.
olen samaa mieltä
- osoittaa näyttö
ququ kirjoitti:
osoitas väitteelles näyttö, missä kohtaa on joku persu haukkun jotain. älä kaiva hatusta vaan linkki kehiin missä on haukkumalla haukuttu joksikin.
- lillivarsa
osoittaa näyttö kirjoitti:
osoitas väitteelles näyttö, missä kohtaa on joku persu haukkun jotain. älä kaiva hatusta vaan linkki kehiin missä on haukkumalla haukuttu joksikin.
jotain vialla? Selvällä suomenkielellä tällä sivustolla olen monen monta kertaa lukenut melkoisen tanakkaa negatiivista tekstiä, jota kyllä haukkumiseksi voi kutsua - (nelijalkaiset ystävät, sorry!)
- asiaa...
...kuka sanoo ettei persut asiassa, loistavaa että on valtuutettuja jotka viimenäänkin tarttuvat ruosiin ja näyttävät ettei vanha meno voi jatkua enään!
- peilistä
ja pakene
- ja piste.
Näin on turhia selittelemättä, toiset puhuu, toiset tekee! Hyvä!
- Entinen ystävä
Olen Merivirran entinen ystävä, välimme meni erinäisten asiayhteyksien kautta.
Merivirta osoittautui ylimieliseksi ja tärkeileväksi, eikä osannut koskaan kiittää mistään hänelle tehdystä palvelusta.
Apua oli kuitenkin aika-ajoin pyytämässä, mutta häneltä kun odotti edes kiitosta oli se turhaan. Merivirta ei apua osannut entaa jos häneltä sitä pyyti, vaan nokkavasti tokaisi jotain epämääräistä eikä apua tullut.
Ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kun katkaista välit ja jättää ystävyys, Merivirta on kuulemma tänäkin päivänä samanlainen paitsi enemmin kunnianhimoinen kun koskaan ennen.
Merivirran kanssa toimeen tuleminen on vaikeaa, varoitan sinua Taipale, ole varovainen sen kanssa. Se kusee vaikka päällesi jos tilaisuuden saa!- Naapuri ko?
Naapurista, hyvin läheltä havaittavissa samoja piirteitä. Voisi hyvin kasella se äijä peiliin, ennen kun sillä kihahtaa hattuun kaikki ja siitä tulee mulkkujen mulkku.
Ylpeys on tauti, johon ei ole kuin yksi lääke. "tipahtaminen takaisin kellarikerrokseen"
- Mwdia-agentti
Mielestäni esille tuomasi asiat voidaan ratkaista vastuukysymyksillä tarkastellen linjaorganisaation rakennetta, jolloin on toki mahdollista, ja ilman sitäkin suoranaista vastuun sälyttämistä suoraan kaupunginjohtajaan vältettävä.
On tärkeää (en vähättele toimintaasi) saada yhteisön edun kannalta tarkka tutkinta, onko vastuu mahdollisesti kollektiivinen so. yhteinen, jolloin yksilöön kohdistuva vastuupiikki ei suoranaisesti voikkaan koskettaa yksinomaan kaupunginjohtajaa. - sinikaura
alaisiaan kohtaan. ??? On hyvä, että joku alkaa kääntää sitä kauan mädäntynyttä sontakasaa toisinpäin, muuten ei nähdä mitä sinne on piiloitettu. Tuleepahan varmaan muutkin ötökät ja "syöjäsirkat" samalla esille, mitkä on saaneet mellastaa omavaltaisesti, omien mieltymystensä mukaan. Nyt, kun tulee yhdelle, jos toiselle laman kustannuksella joutilaista aikaa, noon onkin aikaa alkaa ottaa totuuksista selvää ja niitä on eri ammatinharjoittajain listoilla, varsinkin Sos.ja-psyko alalla, sekä lasten huostaan otoissa, joissa on tehty suuria rikoksia. Työsarkaa on Kotkan kokoisessa kaupungissa useammalle tarkastajalle ja lakimiehelle taantuman ajaksi selvittelyä, mikä vaatii perinpohjaista rikostutkintaa.
- tää on, on se
ihan mieletön juttu kokoluokassaan tämä Askon asia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069