Oli tänään s-marketissa enää -30%, vaihdan kauppaa.
S-market
6
1269
Vastaukset
- on.
halpa.
- halvempi
näin on
- A Non
Lidlin aletuotteissa se säälittävä prosentti vasta onkin, -20 %. Menee jo asiakkaan loukkaamisen puolelle.
- räsyli
varmasti hakisinkin, jos olisi
- räsyli
se on vasta todella outoa toimintaa, kun olen tavannut kaksi kertaa saman asia, että myyjät"kassat" kasaavat itselleen kaiken syötävän, mikä pitäisi olla 50% alennus asiakkaille. Kassit täynnä katoavat vaivihkaa ovesta ulos, kuin VARKAAT. Voi voi, näinkö saimme taasen S-kaupan petollista asiakasomistajuudesta nauttia. Harkitsen, kyllä mistä alan ostella ruokatarpeet. En ole kytännytkään näitä 50% alennuksia, mutta on todella sellaisia, jotka niitä hakevat
- Vaatemyyjä
Siis tarkoitatko, että he ostavat itse sellaisia tuotteita joissa on -50% alennus. Vai puhutko varastamisesta?
Jos puhut ihan vain siitä että he ostavat näitä edullsia elintarvikkeita, niin mikä ongelma sinulla sen asian kanssa on? Miksi he eivät saisi ostaa halvempaa ruokaa siinä missä muutkin?
Itse kaupan alan ihmisenä pyrin ostamaan kaiken tarvitsemani mahdollisimman edullisesti. Ja säästän kyllä todella paljon seuraamalla alennusmyyntejä ja kampanjoita. Tämän alan harvoja etuuksia on juuri henkilökunnan alennukset ja mahdollisuus hyödyntää nopeasti uudet tarjoukset ja muut hinnanalennukset. Jokainen järkevä myyjä varmasti toimii näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312