Oli tänään s-marketissa enää -30%, vaihdan kauppaa.
S-market
6
1274
Vastaukset
- on.
halpa.
- halvempi
näin on
- A Non
Lidlin aletuotteissa se säälittävä prosentti vasta onkin, -20 %. Menee jo asiakkaan loukkaamisen puolelle.
- räsyli
varmasti hakisinkin, jos olisi
- räsyli
se on vasta todella outoa toimintaa, kun olen tavannut kaksi kertaa saman asia, että myyjät"kassat" kasaavat itselleen kaiken syötävän, mikä pitäisi olla 50% alennus asiakkaille. Kassit täynnä katoavat vaivihkaa ovesta ulos, kuin VARKAAT. Voi voi, näinkö saimme taasen S-kaupan petollista asiakasomistajuudesta nauttia. Harkitsen, kyllä mistä alan ostella ruokatarpeet. En ole kytännytkään näitä 50% alennuksia, mutta on todella sellaisia, jotka niitä hakevat
- Vaatemyyjä
Siis tarkoitatko, että he ostavat itse sellaisia tuotteita joissa on -50% alennus. Vai puhutko varastamisesta?
Jos puhut ihan vain siitä että he ostavat näitä edullsia elintarvikkeita, niin mikä ongelma sinulla sen asian kanssa on? Miksi he eivät saisi ostaa halvempaa ruokaa siinä missä muutkin?
Itse kaupan alan ihmisenä pyrin ostamaan kaiken tarvitsemani mahdollisimman edullisesti. Ja säästän kyllä todella paljon seuraamalla alennusmyyntejä ja kampanjoita. Tämän alan harvoja etuuksia on juuri henkilökunnan alennukset ja mahdollisuus hyödyntää nopeasti uudet tarjoukset ja muut hinnanalennukset. Jokainen järkevä myyjä varmasti toimii näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162516Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262284Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301803Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3221346- 601073
- 2591039
- 541007
- 146933
- 45888