hei! eli olen ajatellut muuttaa marmarikseen kesalla ja pysya siella ehka talvenkin, eli kysyisin kuinka kauan on mahdollsita vain kayda rodoksella leimaamassa passia kolmen kuukauden valein etta on luvallista? eihan tartte viisumia jos vaan huolehtii etta kay euroopan puolella ennen kun 3 kk umpeutuu?
kuinka kauan
3
519
Vastaukset
- Seikka selvä
Siitä huolimatta, että jollain voi olla henkilökohtaisia kokemuksia "sinksaamisesta" suosittelen kääntymistä virallisen instanssin puoleen, ettei tulisi ikäviä yllätyksiä paikan päälllä. "Moni kakku päältä kaunis" voi loppujen lopuksi pitää paikkansakin.
- mullakin !
Moikka ! Mulla on ihan sama tilanne kun sullakin. Aion muuttaa kesän alussa Marmarikselle ja olla melkein talveen asti. Mun suunnitelmissa on ainakin vain käydä 3 kk:n välein Rodoksella. Miksei se olis turvallista ja luvallista ? Mä en usko ainakaan, että siitä mitään ongelmia tulee. Tai nyt kun tällainen asia on otettu puheeksi niin menen itse ainakin sitten riskillä. Eihän siellä lentokentillä katsota muuta kun niitä leimoja missä on päivämäärät. Sama kai se matkustaako 3 kk: välein Dalaman-Helsinki väliä vai Marmaris-Rodos väliä. Samat ne leimat on. Ja kerta Rodos on Euroopan puolta niin ei pitäisi olla ongelmaa. Saanko kysyä millon aiot lähteä ja miten aiot siellä asua ?
- tahan mennessa
on riittnyt kun olen kaynyt rhodoksella...mutta jos olet talvella taalla niin ei kannata jattaa leiman hakua viimetippaan silla saiden vuoksi laiva ei mahdollisesti liiku silloin kun pitas.
Onhan se tietysti selkeampi jos haet vuoden viisumia mutta silloin sinulla taytyy olla kutsukirje jossa mainitaan osoite missa asut. Tai vuokrasopimus, jos vuokraat oman asunnon. Ja viisımin kun olet saanut ja tanne tullut niin sinun on kuukauden sisalla haettava oleskelu lupaa paikallisviranomaisilta. Tietoa saat turkin suurlahetystösta helsingista tai heidan kotisivuiltaan netista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646175Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813796Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242811- 232340
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422231Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61699Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85131281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201256- 331248