Tämmöinen runo.
Runo
Kusetus. Jos ilmapiiri on tai on ollut huono
tapahtuu asioissa ja ympärillä helposti kusetusta mikä lopulta kohdistuu jollain tavoin myös sinuun. Ehkä? Mutta jos olet rehti ja näin käy niin on helppoa olla ja olla rehti ja omaitseni.
Kusetus
4
211
Vastaukset
- rehti kun olen
Paras ystäväni pyysi kerran, että kirjoittaisinko hänen puolestaan sen työpaikan johdolle sähköpostin, koska ei itse ole pahemmin tietokonetta käyttänyt. Aihe liittyi hänen työpaikkansa liian pieneen henkilömäärään ja kuinka eivät kerkee tehdä hommiaan. Oikein rukoili ja painosti, että kirjottaisin sinne johdolle. Kun sen sitten tein ja tietysti oma nimeni näkyi lähettäjän viestissä, niin siitä tuli iso haloo ja tämä hyvä ystäväni meni minut haukkumaan, että mitä oikein olet mennyt tekemään, kaikkea sinäkin uskot juttujani. Menin halpaan, ja ajattelin sen olevan vain hänen pieni moka. Mutta ystäväni teki näitä tempauksia myöhemmin vielä lisää sillä seurauksella, että ryhdyin kanavoimaan erittäin huonoa oloani ja vihamielisyyttäni muiden tahojen auttamiseen ja että näiden epäkohdat tuodaan julkisesti esille .
Politiikkaan ryhtymistä en kuitenkan ajattele ja siksi myöskään en julkaise nimeäni. HH- 1/0,1
joo! politiikka on siintä ihmeellinen asia että on kumma jos se ei törmää sinuun koskaan. Koska teet töikses mitä tai tekemättä. Törmäät politiikkaan aina. Paras mulle kun on vähän ulkona ja pihalla ((:
- rehti kun olen
1/0,1 kirjoitti:
joo! politiikka on siintä ihmeellinen asia että on kumma jos se ei törmää sinuun koskaan. Koska teet töikses mitä tai tekemättä. Törmäät politiikkaan aina. Paras mulle kun on vähän ulkona ja pihalla ((:
Pakkasella tehdyt lenkit lievittää hiukan, jos alkaa vanhat jutut ahdistaa. Niitä kun ei mielestä pois saa pysyvästi.
- zazzaa
rehti kun olen kirjoitti:
Pakkasella tehdyt lenkit lievittää hiukan, jos alkaa vanhat jutut ahdistaa. Niitä kun ei mielestä pois saa pysyvästi.
Seuraa asiasta tietämätön...Seuraa myös historii. Paskan saanti jos kohdistunut sinuun ei välttämättä ole siun syy. Elämä jatkuu noin 1000 vuoutta ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904