Mä olen tosi vakaassa firmassa ja tällä hetkellä firma vaan kasvaa (iso yritys) Tuloni ovan lomarahoineen himpun alle 40k vuodessa. Pyysin lainaa 140k eikä tippnut. Vähän vähemmän olisi saanut mutta kävelin pois koska en tarvitse vähempää. No ei tarvi sitten enää edes käväistä sampo pankissa. En tajuu kyllä että miksi edes menin, koska olen ollut aina toisen pankin asiakas. Pankkihenkilö tosin oli mukava, mutta lopputulos kyseenalainen.. Mutta siis lainahanat kyllä ovat tiukalla joten kyllä tuo tossa kaunistelee tilannetta.
Lainahanat tosi tiukalla
Hanakat
3
380
Vastaukset
- vai pärstäkerroinko mätti
Ai, etteivät ihan tosta noin vaan antaneet sulle 140 k€ käteen? Ihme homma.
Ehkä olisi voinut paremmin irrota, jos olisi ollut omia säästöjäkin. Tai toinen maksaja, tuolla summalla menee jo riskirajoille (kolmannes bruttotuloista lainaan pitkälläkin laina-ajalla). - sivustaseuraja
Ilmeisesti olet tyhjätasku,ilman omia säästöjä.
On tuoki sata tonniakin sulle tosi paljon luvattu,ei sulla ihan puhtaat jauhot oo pussissa kerran menit vieraaseen pankkiin ruinaamaan. - kaupay
Kyllä noilla tuloilla pitäisi tuollainen irrota. Olikohan vakuuksista kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760