Meillä on ollu kohta puoli vuotta 2 undulaattia.Ne on tosi virkeitä ja leikkisiä, mutta jostain syystä ne ei tuu häkistä ulos huoneeseen lentämään.Pitäisköhän ne ottaa väkisin häkistä ulos vai oottaa jos ne joskus sieltä ulos tulisivat? Häkin luukku on auki yötäpäivää.
Kysymys undulaateista!
4
309
Vastaukset
- Yahoo!
...ota niitä väkisin ulos, niille tulee siitä kammo...! Sen sijaan ne voi houkutella ulos. Jos häkki on samantapainen kuin jyrsijöillä, eli pohjalaatikon voi kokonaan irroittaa, ota se pois ja käännä häkkiä H-I-T-A-A-S-T-I väärinpäin, niin että linnuille ei käy mitenkään. Kun häkki on sitten väärinpäin ja linnut lentänyt pois siitä, voit laittaa sen takaisin oikein päin
MUISTA PEITTÄÄ IKKUNAT!!!! - tipitii
laita ruokakippo häkin ulkopuolelle,kyllä tulee ulos heti kun on nälkä.
- 3 undulaatin ONNELLINEN omista
Ensinnäkin täytyy sanoa, että oletkohan oikein perillä undulaattikirjallisuudessa, jossa painotetaan juuri tätä asiaa; UNDULAATTIA EI SAA PÄÄSTÄÄ LENTÄMÄÄN VAPAANA HUONEISTOSSA ENNEN KUIN SE ON KÄSIKESY!!! Siispä yritä kesyttää undulaattisi kurkupalojen, salaatin yms.. avulla "käsikesyiksi" ja anna niiden sitten tulla ulos häkistä VAPAAEHTOISESTI!! Samalla luottamus sinun ja lintujen välillä kasvaa!! Sillä jos menet hätistelemään lintusi häkistä ulos väkisin , on melko varmaa, että ne painautuvat ensi kerralla entistä syvemmälle häkkiä pakoon julmuutta tekevää kättäsi! siis sulje häkinovi ja anna tilanteen rauhoittua. MUTTA MUISTA; ETENE UNDUSI EHDOILLA!!
- mä vaan
mulla oli sama juttu, mutta kyllä ne sieltä ajan
myötä tulee.ei kai ne vaan pelkää mitään ???
T:2 undulaatin omistaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1231220YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.118782