Onko kenelläkään tietoa kyseisestä linnusta?Minulla on ollut useita lintuja mutta ei Neitokakadua.
please, little information...
Neitokakadu/Nymfipapukaija!
4
1643
Vastaukset
- Pia
Moi !!
Minulla on ollut parisen vuotta kaksi neitokakadua, ne pesivätkin usein. Olen tällä hetkellä tekemässä Suomen ainoata neitokakadu kirjaa, joten jos aijot osaa neitokakadun on kirjastosta paha saada neitokakadusta suomenkielistä kirjaa, koska sitä ei ole edes vielä julkastu... Internetistä saa kaivettua jonkin verran tietoo, joskin vähän!
Neitokakadu on helppo hoitoinen, jos sinulla on ollut esim. undulaatteja, neitokakadu ei ole paljon vaikeempi hoitaa. Kesy neitokakadu on aivan uskomaton lemmikki, kasvatan kesyjä neitokakaduja, tällä hetkellä on pesitys käynissä nytkin. Suosittelen neitokakadua lemmikiksi, kesy kannattaa ostaa, arka neitokakadu on aika samantyyppinen kuin huutava undulaatti koiras... Minä en jksanut kuunnella kahden undulaatti koiraan huutuoa kuuden vuoden jälkeen, jonka jälkeen hankin nämä kaksi aivan uskomatonta neitokakadua!- mimosa
olipas ihanaa nyt saada tietoa neitokakaduista!!!
olisi ihana jos kertoisit niistä esim.
1. paljonko neitokakadu pariskunta maksaa??
2. häkin koko ja paljonko maksaa??
3. mitkä ovat neitokakadujen herkkua??
4. olisi kiva tietää kakadujesi nimet ja muuta
hauskaa tietoa niistä!!
minä aion ostaa neitokakadun!!
(onko parempi ostaa 1 vai ?) - ...jottai
mimosa kirjoitti:
olipas ihanaa nyt saada tietoa neitokakaduista!!!
olisi ihana jos kertoisit niistä esim.
1. paljonko neitokakadu pariskunta maksaa??
2. häkin koko ja paljonko maksaa??
3. mitkä ovat neitokakadujen herkkua??
4. olisi kiva tietää kakadujesi nimet ja muuta
hauskaa tietoa niistä!!
minä aion ostaa neitokakadun!!
(onko parempi ostaa 1 vai ?)vastailen tohon edelliseen.
1. 100-350$ -------->
2. häkin minimi on n. 73 x 50 x 38
3. ylipäätään papukaijjoille ei saa antaa avoadoa mutta kaikki vihannekset ja suolattomat puurot käy.
4. paras ois ostaa 2-4 kaksuu koska ne on laumaeläimii.. - jtuutti
...jottai kirjoitti:
vastailen tohon edelliseen.
1. 100-350$ -------->
2. häkin minimi on n. 73 x 50 x 38
3. ylipäätään papukaijjoille ei saa antaa avoadoa mutta kaikki vihannekset ja suolattomat puurot käy.
4. paras ois ostaa 2-4 kaksuu koska ne on laumaeläimii..Näytti olleen aika vanha ketju (vuodelta 2001), mutta ihan huomiona tuosta häkin koosta, ettei tule vääriä käsityksiä... tuon kokoinen häkki ei ole lähellekään riittävä neitokakadulle.
Maa- ja metsätalousministeriöllä ainakin joskus olleiden häkkikokosuositusten (joita edelleen olisi varmasti hyvä noudattaa) mukaan yksi neitokakadu vaatisi vähintään 0,75 neliömetrin häkin, eli esimerkiksi 100cm x 75cm. Tämän lisäksi häkin tulisi olla 80cm korkea. Jokainen lintu lisää taas lisäisi vaadittavaa kokoa 0,10 neliömetrillä.
Jos nyt joku vielä haluaisi lisätietoa neitokakaduista, kannattaa varmaan mennä osoitteeseen www.neitokakadut.com
- Jarmo / www.papukaija.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693225
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471799Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591674- 771584
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411500Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811369The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105