mulla on

taas uusi

tai siis pikkuhiljaa kehkeytynyt, ehkä joku romanssin alku :P no eeee... mut ihan kyl mahdollinen juttu ehkä en tiiä. En tiedä onko varattu

eli siis vielä on mahdollisuus, huutelen täältä oven takaa minkä löit kiinni, monta kertaakin että tuli selväksi

mä oleeeeeen läääähdössääääää

viiiiimeineeeeen mahdollisuuuuuussssssss...

enkä tule takaaaaas... ehkääääää välttämättä niinku en koskaan ennenkään

se on ihan kiva. Ei vaikuta tosin yhtä temperamenttiselta ku sinä mutta ehkä kun oppii tuntemaan mut paremmin niin saan tuota pikaa kaulimesta kalloon. eihän sitä tiedä, vaikka sovittaisiinki itse asias yhteen järkevästi.

Olis silti kiva jos oltais voitu olla edes ystäviä :|

15

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myönnä

että ikinä olisin tuota kirjottanu, sinutteluviestiä tänne

• yrität vaan

tehdä mustasukkaseksi, niinku ennenkin. Ei kuule tepsi tollanen. Niin kauan ku sä vaan täällä huutelet, saat olla ja mennä kenen kans huvittaa. Mut sä saat vasta sitten kun pystyt muuhunki kuin tähän täällä huuteluun. Ja niinku tiedät ja tässäkin sanot, ei ne muut paini ees samassa sarjassa MUN kans. :D

Mä tulen kuule olemaan sun sydämessäs ikuisesti, joten turhaan räpistelet. :)

• "sanoa"

Olisin kyllä halunnut sun olevan osa mun elämää, emmä nyt muuta tähän osaa sanoa..tai osaisi jos tää olis mulle. Mut kaikkea hyvää, tarkoitan sitä, uskon että sinäkin tahdot mulle..mietin sun silmiä, ne on maailman ihanimmat, mä olen aina ihan hämilläni kun katot mua ;)

• oikeen..

romanssia pukkaa sinulla..
      ja kuulostaa ihan unelma pupulta ...ymmärtäväiseltä virheetömältä ja,kivalta,,,harmi että minussa sattu olemaan vikoja liikaa,.

en haluaa tietää sinusta enään yhtäänmitään....loukkasit mun tunteita jo tarpeeksi

• typerä..

paskahousu koko jätkä..

tässä tätä mun tempperamenttiä ..ettet jää turhaan kaipailemaan enään...

• epäselväksi

vai onko noin moni oikeasti antanu jolleki pakit ja tullu katumapäälle?

kieh kieh

• ,,,,

olishan se ollu, mutta en mä tiedä enää mitä tehdä kun sä oot niin välinpitämätön jo. aivan kun mä olisin vaan ilmaa sulle

• pikku-

kirjoitus.

• ihan..

rauhassa,,kiva sattuma toisaltaan,,,
      elämä on ihmeitä täynnä,enkä osannut odottaa että,,,elämä toisi enään mitään ylläreitä mun elämään,,mut toisin kävi,,vähän oon itsekin viellä hämillään ,kun toistaltaan "hänkin pyörii mun mielessä usein.
      mut kiva olisi olla ystävä,,siihen kyllä voisin suostua ja eipä koskaan tiedä...miten asiat sujuvat ??

häntä kohtaa voimakkaat tunteet edelleen..

vähän epäilen että hän tänne kirjoittelisi...mut ...ei mikään mahdottomuus ....vaikutti melko´ surkeelta... toi viesti...??

• mietippä

mun mahdollisuuksia...

olen epätoivonen :D

• vaan..
        mietippä kirjoitti:

mun mahdollisuuksia...

olen epätoivonen :D

ei kannate olla epätoivonen,,,kyllä asioilla on taipumus järjestyä...jos hän välittää minusta enään ....kai hän edes yrittäisi sen jollain tavalla kertoa...mut joskus vaan on mentävä eteenpäin..

• minne?
        vaan.. kirjoitti:

ei kannate olla epätoivonen,,,kyllä asioilla on taipumus järjestyä...jos hän välittää minusta enään ....kai hän edes yrittäisi sen jollain tavalla kertoa...mut joskus vaan on mentävä eteenpäin..

sitten kun keksitään rakettilennot toiselle planeetalle, suostun elämään ihmisten täysunohtamis periaatteella.

Joskus voi joututa tekemisiin tahtomattaan ihmisten kanssa. Jos vittu jokaisen kanssa välit hoidetaan totaalisella tuholla niin voi vittu jee

• toi ..
        vaan.. kirjoitti:

ainainen "eteenpäin" - meno jo.kaikki hokee samaa
        ja luulee olevansa kovinkin fiksuja.

• jossa..
        minne? kirjoitti:

sitten kun keksitään rakettilennot toiselle planeetalle, suostun elämään ihmisten täysunohtamis periaatteella.

Joskus voi joututa tekemisiin tahtomattaan ihmisten kanssa. Jos vittu jokaisen kanssa välit hoidetaan totaalisella tuholla niin voi vittu jee

ei tarvitse miettiä enään mitä toinen tarkoittaa,,,hei nää on vain typeriä ajatuksia jotka joskus poukkoilee tänne ikäväpalstalle...älkää ottako turhan vakavasti..ja tosiaan olen kyllästynyt itsekin sanaan "eteenpäin"

• se...
        toi .. kirjoitti:

ainainen "eteenpäin" - meno jo.kaikki hokee samaa
        ja luulee olevansa kovinkin fiksuja.

ihmeellistä,,,että tarraudutaan ,,joka ikiseen sanaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3649
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      44
      3605
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2831
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2559
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1539
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe