Mikä siin on että jos kertoo kiinnostuksesta toiselle...tai sit kysyy toisen kiinnostuksesta mut toinen ei oo kiinnostunu niin ei voi olla ystävä enää?
Oisko sitte helpompi et yrittäs väkisi vaikka olla kaveri/ystävä ensin jos ei hyvin tunneta ja vasta sitte pyrkii muuhun? Mut katkeeko se ystävyyskin sitte siihen? Onks miesten ja naisten välillä tässä eroja? Ite oon mies ja nyt mieli maassa kun toinen ei noteeraa ja ois ollu kiva tuntee paremmin. Oonks mä sitte niin huono tai jotenki luontaantyöntävä että jos toisen noteeraa niin se on väärin?
Ei ymmärrä miks tässä kävi näin...typerää...
Miksei voi olla ystävä?
9
995
Vastaukset
- vilahtaa ja
sillä kaula katkeaa.
- kai..
nyt sentään..
- kysy..
noin vaikeita ,en ossaa muuta vastata ,kuin että
riippuu siitä mitä se toinen on mielipuolta,kuinka hän voi ajatella ystävyyttä ,jos hänen sisällään roihuaa iso TULI...- voi ja
pitää olla ystävä eikä vihamies.
- ihmiset tahtoo
elää vihaten joitain ihmisiä. Saavat siitä nautintoa. Aina voi sopia ja jos joku ihastuu vähän liikaa, voi senkin sopia ja antaa olla. ajan myötä ne katoaa. Ja jos yrittää taas liikaa niin antaa pakit. Ei sen pitäisi tehdä vaikeaa kun ei kerta itsellä ole mitään tunteita.
mutta monet naiset on lapsellisia- Mulla on
miehestä sellainen kokemus että ei osannut olla ystävä edes, kivempi olla ei-mikään tai liekö sitten vielä vihamieskin, tiedä häntä. Enpä paljon välitä tietääkään.
- enään..
olla ystävä sellaisen kanssa kenelle on tunnustanut omat syvimmät ja kauniimat tunteensa ,se että et ole pystynyt tuntemaan mitään muutako ystävyyttä koko ajan ,on ollut hänelle varmaan suuri pettymys ja parempi että jätät hänet rauhaan ,kun tarjoamalla lohdutukseksi jotain ystävyyttä.
Samoin voisi kysyä sinulta ,miksi et haluaa olla enempi kuin ystävä hänelle.?
ei taida olla niin helppoa ..jos ei ole syvempiä tunteita ,niin niitä ei vaan yksinkertaisesti ole.- tyhmää...
Mulle käyny näin ennenkii, sattui viimeks kun tuli heti hylky kun tunnustin tunteita. Hän kyllä vähän arvaskii niitä mut silti ei voinu sietää ajatusta kait sitte.
Tää tapaus on hankalampi kun en mä häntä tunne. Ois kiva ollu tuntee mut ikävä kun hän kokee ettei tarvii ku kehtasi kysyä jotain sellasta. Ehkä hällä oli mua vastaan sit jotain jo iha alunperin mutten tajunnu sitä vaa typerä ku olin.
Kait mä oon vaan niin huono et ei voi edes ystävänä tuntee...hää oli varattu kait myös. Sitä mä yritin tässä kysyä et onko se musta kiinni vai onko vaa osa naisista sellasii että jos joku kiinnostuu joka sit ei heitä kiinnosta että sitte ei voi kohella kunnolla ja olla ystäviä...en mä tiiä. - Sulle!
tyhmää... kirjoitti:
Mulle käyny näin ennenkii, sattui viimeks kun tuli heti hylky kun tunnustin tunteita. Hän kyllä vähän arvaskii niitä mut silti ei voinu sietää ajatusta kait sitte.
Tää tapaus on hankalampi kun en mä häntä tunne. Ois kiva ollu tuntee mut ikävä kun hän kokee ettei tarvii ku kehtasi kysyä jotain sellasta. Ehkä hällä oli mua vastaan sit jotain jo iha alunperin mutten tajunnu sitä vaa typerä ku olin.
Kait mä oon vaan niin huono et ei voi edes ystävänä tuntee...hää oli varattu kait myös. Sitä mä yritin tässä kysyä et onko se musta kiinni vai onko vaa osa naisista sellasii että jos joku kiinnostuu joka sit ei heitä kiinnosta että sitte ei voi kohella kunnolla ja olla ystäviä...en mä tiiä.Tiedätkö, sussa ei oo mitään vikaa, sä oot ihan yhtä hyvä kuin kuka tahansa ja paljon parempi kuin joku muu:) Olipa hassusti sanottu:)
Sä et oo huono missään suhteessa, älä koskaan ajattele niin. Jokainen ihminen on arvokas.
Jotenkin musta tuntuu kans kummalliselta miksei
hän voinu olla ystävä, mikään ei oo sen arvokkaampaa kuin ystävyys.
Ehkä meissä naisissa on sitten monenlaista tapausta ja monenlaista ajatusmallia.
En usko että on susta kiinni, hän nyt vain oli
sellainen.
Ehkä kannattaa aina jonkin aikaa tunnustella ja katella ennekun tunnustaa isompia tunteita, haistella ilmaa:)
Älä oo surullinen, sä löydät sellaisen naisen
joka haluaa olla sun kans enemmän kun ystävä ja
siinä samalla tulee sitten se kaikkein paras ja kestävin ystävyys.
Mukavaa viikonloppua sulle:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481169Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101089- 131083
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723