näkyilit toissa päivänä siellä.. Tulit taas niin yllättäen vastaan et melkein säikähdin. Tekisi niin mieli halata mut eihän sitä voi.. Menee söpölle tummahiuksiselle miehelle. :)
Kiva oli
10
940
Vastaukset
- niin säkin
tulit täysin yllättäen vastaan:) Näkyiltiinkös me aamupäivällä vai milloin?
- se taisi
olla joskus päivällä, muistaakseni 12-13 välillä. Opiskelupaikasta on kyse.
- oikea,
se taisi kirjoitti:
olla joskus päivällä, muistaakseni 12-13 välillä. Opiskelupaikasta on kyse.
aika väärä :(
Muuten hyvä... - Tässä kun mietin
oikea, kirjoitti:
aika väärä :(
Muuten hyvä...niin se aika saattoi olla tuostakin vielä myöhäisempi, ehkä puol kaks.. En niin tarkkaan muista kun en sen kummemmin ajatellut asiaa.
- mut ei
Tässä kun mietin kirjoitti:
niin se aika saattoi olla tuostakin vielä myöhäisempi, ehkä puol kaks.. En niin tarkkaan muista kun en sen kummemmin ajatellut asiaa.
silti kävis, taikka sit mä en huomannut sua. :(
- Kyllä minä sen
mut ei kirjoitti:
silti kävis, taikka sit mä en huomannut sua. :(
tajusin ettet ole oikea henkilö. Me näimme kyllä toisemme, siitä olen ihan varma. :)
- näimme toisemme
Kyllä minä sen kirjoitti:
tajusin ettet ole oikea henkilö. Me näimme kyllä toisemme, siitä olen ihan varma. :)
takuulla. Ja koska se tuli niin yllättäen, naamastani näkyi varmasti selvästi, mitä häntä kohtaan tunnen. Ei ehtinyt epävarmuudet iskeä :)
- Luulenpa et
näimme toisemme kirjoitti:
takuulla. Ja koska se tuli niin yllättäen, naamastani näkyi varmasti selvästi, mitä häntä kohtaan tunnen. Ei ehtinyt epävarmuudet iskeä :)
näin jotain sinusta. ;) Jos siis olet se kaipaamani mies etkä tuo aiempi vastaaja? Olet/hän on jotenkin niin lutusen oloinen et.. Hali sinulle/hänelle.. :)
- aeimpi vastaaja
Luulenpa et kirjoitti:
näin jotain sinusta. ;) Jos siis olet se kaipaamani mies etkä tuo aiempi vastaaja? Olet/hän on jotenkin niin lutusen oloinen et.. Hali sinulle/hänelle.. :)
ja tuskin oikea mies. Mutta ei lannistuta siitä.
- Mut turhaanpa
aeimpi vastaaja kirjoitti:
ja tuskin oikea mies. Mutta ei lannistuta siitä.
minä vääränkään miehen kans juttelen. Vain oikea käy. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784