Liian pieni....

Ärrieri

on näköjään tää miun parisänky.Vois kuvitella et tilaa on liikaakin yhdellä melko tavallisen kokoisella ihmisellä ja parilla alle 10 kilon koiralla mut on alkanu pikku hiljaa ottaa pannuun että aina kun tulee nukkumaan niin koirat ottaa varaslähdön ja kun ite pääsee sänkyyn asti niin jää paikka ihan reunalle.Tyynyt ja peitot paremmassa käytössä ja kaikki tila on viety :(
Nukkuuko muiden karvakasat sängyssä?

12

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukeli 1

vakituisesti. Kaksi pienempää jalkopäässä ja iso köllikkä keskellä.
      Hengitti muutes aika usein korvaani joten minun piti vaihtaa asentoa. Heh.

• on liian iso näköjään. sinne toiselle laidalle mahtuu hyvin kaikki puhtaat pyykitkin. ja sänkyyn mahtuu hyvin kaksi Hihua. nukkuvat peiton alla tai joskus peiton päällä riippuen kuin lämmintä on.
      joskus myös nuo odottaa oven edessä että millon pääsee nukkumaan. käynkin ne usein laittamassa nukkumaan ja sitten itse vaikka istun koneella tai katson telkkua. (ja syön rauhassa iltapalaa).
      eivät kyllä koskaan valtaa tyynyjä. niillä on ihan omat paikkansa. Humle nukkuu yleensä aina vasten vatsaa taikka polvitaipeessa. Nico taas ihan jalkopäässä tai joskus kömpii polvien toiselle puolelle.

• Meillä taas on ylileveä parisänky ja ahdasta sielläkin;)

• että jos

nukkuisit poikittain jäisi leveyssuunnassa runsaasti tilaa?
        Kannattaa harkita.

• Myy-Pikkuinen

nukkunut pienemmät ja isommat ei, siis silloin kun niitä oli. Mut huomenna tulee amstaffin pentunen (5kk) viikonlopuksi hoitoon katotaan sitten hyvinkö sänky riittää. =)

• ja vielä pentu. Aikuisetkin jotka olen tavannut todella ystävällisiä koheltajia ja kaikessa mukana iloisena mitä teetkin.

• Myy-Pikkuinen
        umalehtinen kirjoitti:

ja vielä pentu. Aikuisetkin jotka olen tavannut todella ystävällisiä koheltajia ja kaikessa mukana iloisena mitä teetkin.

toinen kerta kun se tulee hoitoon, tänään käväsi koko poppoo kyläilemässä niin on huomenna mukavampi koiran tulla tutumpaan ympäristöön. Vaikka reipas koiruli se on. Odotan kyllä huomista innolla ehkä sitten jaksaa taas muutaman kuukauden kärvistellä... =)

• Ei.
      Hyvä kun joskus pääsee edes makkariin.
      Nukkuu omassa huoneessaan oikein kunnon nokoset,muuten koisaa välillä toki muuallakin,mihin sattuu sammumaan.

Ei pääse koirat mihinkään mööpeleille,paitsi tuon papparaisen kanssa on hiivuttu,öh, lellikkilinjalle.Pääsee usein soffalle kainaloon.
      Siltä välillä kysytäänkin,että passaisko tulla pihalle käymään.Jos ei huvita,niin sitten peitellään paremmin punkkaansa,voe mahoton ...

• PearlViolet

koirulaisella ei ole meidän sänkyyn mitään asiaa, nukkuu yönsä itse tekemässäni "mökissä" (rimoista tehty kehikko, jossa kangasverhoilu.) Siellä sillä on rauhaisa paikka jonne ei ole kellään muulla asiaa.
      Asuntovaunulla ollessamme parsonimme pääsee kyllä viereen nukkumaan, vaikka nukumme ukkelin kanssa 120cm leveässä(?) sängyssä. Joskus se onnistuu kyllä levittäytymään vähän liiankin isolle alalle... Sopu kuitenkin sijaa antaa, ja täytyy kyllä myöntää että on se aika kiva "unikaveri"!!!

• Heloisa

yöllä hyvästä mielestä kun luin tätä ketjua. Niin sitä vaan köllitään siskonpeteissä koko sakki.
      Usein kohdellaan koiria huonosti ja sitten on niitä onnellisia, joita pidetään tosi hyvänä.

Aikoinaan eläinlääkäri sanoi mulle, ettei hän ymmärrä, miksi koiran pitäisi päästä sohvalle (minun hauvalla oli jalka kipeä). Sanoin että minä herään aamuisin usein nokatusten, pää samalla tyynyllä.

• matkalla joskus oudoissa paikoissa saattavat päästä sänkyyn, jos on leveä sänky. Silloin ne hivuttautuvat vähitellen lähemmäksi ja lähemmäksi, joten lopulta joko olen litistyneenä seinää vasten tai sitten putoamassa lattialle. Kotona nuo eivät pääse makuuhuoneeseen ollenkaan, eivätkä ole kyllä sinne pyrkimässäkään. Niillä on oma sohva.

Minulla oli sinkkuaikana vähän liian pieni sänky (saamelaisen mittaustavan mukaan siis kaksi metriä leveä ja 80 senttiä pitkä), yritin koiraa joskus saada sänkyyn lämmittämään jalkoja, mutta yleensä aina potkaisin sitä kun nukahdin, jolloin se siirtyi närkästyneenä olohuoneeseen.

• Manta.Elviira

kun koiruuksia vielä oli, ne eivät sängylle omatoimisesti edes kinunneet. Jos ne sinne sai nukkumaan mentäessä, niitä ei enää sängyllä ollut nukahtaessa.
      Mutta heti kohta sängyn vierellä oleva lattia niille kelpasi.

Toisaalta... Kun vieraita kävi, heille petasin yösijan sängylle ja ite nukuin lattialla. Ja moniaan kerran meinasi olla melkeimpä tukalaa koisia samalla patjalla kolmen koiran kanssa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9077
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      312
      6299
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1380
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1311
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1111
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      79
      1005
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      889
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      788
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      708
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      696
    Aihe