Onko otsikon mukainen kokoonpano järkevä, vai löytyisikö samaan hintaluokkaan (=alle tonni) jokin muu paremmalla hinta/laatusuhteella?
Sonyn alpha 700:sta myös katsonut, mutta objektiivin laadusta joutuu tuolla alle donan budjetilla tinkimään.
Tarvetta ei ole millekään superzoomille, vaan lähinnä maisemakuvaukseen kamera tulee.
EOS 450D + Tamron 17-50/2,8
7
969
Vastaukset
- iukka ei pikkutyttöjen muov...
Nikon D80, käytetty D200 tai Pentax K10D tuo sama Tamron 17-50mm f/2.8 tai Sigma 18-50mm f/2.8
Onko noilla todellista eroa jossain tilanteessa, vai kannattaako valita "kumpi paremmin käteen sopii"-periaatteella?
- ststststststst
Turskis kirjoitti:
Onko noilla todellista eroa jossain tilanteessa, vai kannattaako valita "kumpi paremmin käteen sopii"-periaatteella?
http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?method=sidebyside&cameras=canon_eos450d,nikon_d80&show=all
D80 on tuntumaltaan paljon jämäkämpi ja parempi verrattuna todella muoviseen 450D:hen. Canonissa on turha live view jota Nikonissa ei ole.
Itse valitsisin noista koska vaan tuon Nikonin! ...ja todettakoon tässä että itse kuvaan Pentaxilla. - Holgis
ststststststst kirjoitti:
http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?method=sidebyside&cameras=canon_eos450d,nikon_d80&show=all
D80 on tuntumaltaan paljon jämäkämpi ja parempi verrattuna todella muoviseen 450D:hen. Canonissa on turha live view jota Nikonissa ei ole.
Itse valitsisin noista koska vaan tuon Nikonin! ...ja todettakoon tässä että itse kuvaan Pentaxilla.D80 on myös muovista tehty eli muovinen, ei siis eroa. 450D Live View on makrokuvauksessa erinomainen, ja se ei ole mikään turha ominaisuus. 450D:n LCD näyttö on isompi.
Minä voisin todeta kuvaavani vaikkapa Holgalla. Holgis kirjoitti:
D80 on myös muovista tehty eli muovinen, ei siis eroa. 450D Live View on makrokuvauksessa erinomainen, ja se ei ole mikään turha ominaisuus. 450D:n LCD näyttö on isompi.
Minä voisin todeta kuvaavani vaikkapa Holgalla.Mitä kaikkea näkee D450:ssä optisesta etsimestä? Näkeekö valotusarvot ja tarkennuspisteet esim.?
- riittävästi
Turskis kirjoitti:
Mitä kaikkea näkee D450:ssä optisesta etsimestä? Näkeekö valotusarvot ja tarkennuspisteet esim.?
- Marmelaid
On ihan hyvä hinta/laatu yhdistelmä. Vaihtoehtoinen optiikka voisi olla myös Sigman 17-70 millinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381314En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?139824Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19726
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709