Oon tällanen 23v jätkä. On tässä viime aikoina alkanut ahdistaa, että oonko lopun elämääni yksin (oikeestaan masentaa). Kavereita ei ole kun yksi oikeestaan. Jos nyt mietitään, niin hän on ainut jonka kanssa pidetään yhteyttä puolin ja toisin.
Tyttökaveria ei ole oikeestaan millonkaan ollut.. Ois jo pikkuhiljaa mukava saada joku kumppani itselleen. Kyllä sitä haluaa jo ihmisen, jonka kanssa jakaa ilot ja surut ja muutenkin..
Välillä tekisi mieli jäädä vaan nukkumaan loppupäiväksi sängyn pohjalle, kun ei jaksa vaan.
Masentaa...Oon niin helvetin yksinäinen, mikähän tää mun elämän tarkoitus on oikeen..
Aina yksinkö?
1
132
Vastaukset
- . . . .
Mullakin on yksinäinen olo.
Luultavasti olen tottunut (kouluaikana jne) siihen että on jatkuvasti ihmisiä ympärillä, aina on menoa ja meininkiä.
Nyt kun sitä ei ole, pitää tottua siihen mitä on.
Mullakin on muutama kaveri, mielestäni niitä ihan tarpeeksi.
Uudet ystävyys-suhteet on aina lotto arvontaa, et tiedä mitä tulee eteen.
Omasta mielestäni yksinäisyyteeni suurin syy on siinä että tunnen itseni erilaiseksi ja siinä se syy luultavasti onkin.
En omaa samoja arvoja. Reagoin asioihin eritavalla. En koe yhteyttä muihin ihmisiin.
Muu maailma menee omaa aikaansa, minä kuljen omaa.
Sen sijaan koen yhteyttä musiikkiin, globaaliin maailmaan, vetoa luontoon.
Se ettei yksinäisyys sovi, tarkoittaa toisin sanoen sitä että voi olla hyvä aika alkaa suunnittelemaan jotain juttuja.
Siis tilannetta kannattaa tutkia tyhjältä pöydältä. Kun on tyhjä pöytä on tilaa jota voi täyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713