Huh..Luin netistä kaikenlaisia
ADD liittyvää..Ja vitsi tajusin,et oon ihan semmonen!
Tein testinkin jossa sain pisteitä 83
(70 pinnaa niin on aika varmaan add)..
Olen saanut lähetteen Psyk.polille masennuksen takia,mutta aijon kyllä ottaa tämänkin puheeksi..
Miten te muut saitte Diagnoosinne??
Kiinnostais tietää..:p
ADD,mullako??...
2
653
Vastaukset
- dffdsafdsfd
Parin viikon päästä on aika lekurille, selitän siinä samalla epäilyni tuosta add:sta ja kysyn kuinka edetä..
ihan normaalille tk-lääkärille siis, ei mitään erityistä. - Grey_1
Terveyskeskuslääkärille ite menin ihan alkajaisiks ja olin jo laatinut mahollisimman selkeen ja ytimekkään yhteenvedon paperille kaikista lukemattomista ongelmista, joita mulla on koko elämäni ajan ollut ja jotka keskittymishäiriöön viittaa. Sieltä sain lähetteen psykiatriselle poliklinikalle jatkotutkimuksiin.
Se oli melko hidas reitti, psykologin ja psykiatrin kans monta kuukautta keskustelin ja nekin kovasti epäili oireideni johtuvan masennuksesta, vaikka neuropsykologin testit jo osoitti että keskittymishäiriöstä on kyse. Concertaa käytän nyt ja selkeesti se on parantanut mun aktiivisuutta ja kaikenlaista tehokkuutta asianhoidossa.
Nopeempi reitti olis yksityinen neuropsykologi, joka on asiaan erityisesti perehtynyt. Se vaan sit vaatii rahaaaaa. Kannattaa vaikka katsoa osotteesta
http://adhd-aikuiset.org/ - lähimmän vertaistukiryhmän kokoontumispaikka. Siellä varmaan osaavat kertoa tarkalleen, mistä kautta pääsee yksityiselle tutkimuksiin, jos haluaa saada varmoja vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298