youtubesta videot kännykälle...

Nimetön

terve ja heipä hei, mulla on puhelin nokian n70 ja tietokone mac, .... että osaisko joku neuvoo miten niitä videoita saa sieltä youtubesta puhelimeen katsomis kelpoisiksi???,...... :D...................................vaikka ihan sanatarkasti.

18

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5610
      • tue suoraan

youtubea? Kirjoita selaimeesi www.youtube.com ja ala katsella....

• 5610
        tue suoraan kirjoitti:

youtubea? Kirjoita selaimeesi www.youtube.com ja ala katsella....

Voiko sinun mielestä N70:llä katsoa flv-videoita?
        Vai tarkoitatko, jos on Flash lite 3?

• yks juttu viel..

onkos tietoa että toimiiko tuo ohjelma tietokoneella??? (mac) on koneen merrkki (apple)................????

• ooops!
        yks juttu viel.. kirjoitti:

onkos tietoa että toimiiko tuo ohjelma tietokoneella??? (mac) on koneen merrkki (apple)................????

nii tuli virhe tos äskeisessä että tarkotus oli kysyä toimiikio se mun tietokoneella???????

• toimi tietokoneella
        ooops! kirjoitti:

nii tuli virhe tos äskeisessä että tarkotus oli kysyä toimiikio se mun tietokoneella???????

kun on puhelimeen tarkoitettu. Eikö koneellasi näy youtube normaalisti? Vai tarkoititko sen ohjelman latausta ? vai mitä?

• olen käyttänyt

• sitä vaan että
        toimi tietokoneella kirjoitti:

kun on puhelimeen tarkoitettu. Eikö koneellasi näy youtube normaalisti? Vai tarkoititko sen ohjelman latausta ? vai mitä?

siis onko tuo ohjelma jonka olet linkittänyt niin puhelimeen????????.... mut meinasin niinku et toimiiko se ohjelma mun koneel jos se ohjelma on koneelle...... ja youtube näkyy normisti.. ja muute onks se 3gp se muoto joka sopii useimpiin kännyköihin????

• Nimetön
        olen käyttänyt kirjoitti:

lataat yt-videon koneellesi esim. realplayerillä
        http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/all-in-one/realplayer.cfm

ja sitten muunnat sen puhelimelle sopivaksi tällä
        http://www.formatoz.com/

sitten muunnetun version siirrät puhelimeen

tosin en tiedä toimiiko nuo macilla , mac tietäjät kertonevat ja neuvonevat muita tapoja jos ei nuo toimi. Menisin sinuna sitten tietokonepalstoille..

voisiko joku antaa ohjeet sanatarkasti siihen että miten saan youtubesta videon puhelimeeni (nokia n70) ja mihin muotoon se video pitää muuntaa ja miten? ja mulla on sitten tietokone (mac) huomioikaa se sitten jos kerrotte jokun ohjelman jonka tartteen koneelleni, kiitos jo etukäteen. vastakaa heti kun luette tän jos tiedätte miten tuo kaikki tapahtuuu.... :D =D......

• puhelimeen ja
        sitä vaan että kirjoitti:

siis onko tuo ohjelma jonka olet linkittänyt niin puhelimeen????????.... mut meinasin niinku et toimiiko se ohjelma mun koneel jos se ohjelma on koneelle...... ja youtube näkyy normisti.. ja muute onks se 3gp se muoto joka sopii useimpiin kännyköihin????

nyt koneelle. ? yrittäisit päättää mitä haluat ennenkuin kysyt. Ja kyllä sinultakin sen verran oma-aloitteisuutta odotetaan että tiedät tai otat selvää mitä tiedostomuotoja puhelimesi tukee.

• sovellus ei sitten
        Nimetön kirjoitti:

voisiko joku antaa ohjeet sanatarkasti siihen että miten saan youtubesta videon puhelimeeni (nokia n70) ja mihin muotoon se video pitää muuntaa ja miten? ja mulla on sitten tietokone (mac) huomioikaa se sitten jos kerrotte jokun ohjelman jonka tartteen koneelleni, kiitos jo etukäteen. vastakaa heti kun luette tän jos tiedätte miten tuo kaikki tapahtuuu.... :D =D......

kelvannut? Sillä voi toistaa videot suoraan ja tallentaa ne kännykkään myöhempää katsomista varten.
        Ja toimii kait se google sinunkin koneessasi.?

• linkistä tajunnut
        sitä vaan että kirjoitti:

että se on kännykälle niin tämä on vain ajan haaskausta ... kaipaat opiskelua ja kokemusta lisää... palataan vuoden päästä asiaan.

• kun on vaikeeta!!!!
        puhelimeen ja kirjoitti:

nyt koneelle. ? yrittäisit päättää mitä haluat ennenkuin kysyt. Ja kyllä sinultakin sen verran oma-aloitteisuutta odotetaan että tiedät tai otat selvää mitä tiedostomuotoja puhelimesi tukee.

KUULE PERKELE OON VITTU KALUNNU SAATANA VIIKON TÄTÄ VITUN NETTIII ET ÄLÄ MULLE MISTÄÄN OMAALOTTEISUUDEST ALA MÄKÄTTÄÄ JA KUN SE TARKOTUS ON VAAN SAADA SE VITUN YOUTUBEN VIDEOT KÄNNYKÄLLE KU MISSÄÄÄN EI LUE ET MIKÄ MUN PUHELIMEEN KÄY ET ONKO SE NIIN VAIKEETA YMMÄRTÄÄ ETTÄ HALUAN YOUTUBEN VIDEOT KONEELTA PUHELIMEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????

• onko toi sun linkittämä you...

ilmainen ja tarkoitettu ladata kännykkään???!!!! ja jos on niin onko se sillee ilmane sit puhelimes et ei tarvii kännykällä missään netissä käydä?????!!!!!!!!

• vaikeata ymmärtää
        kun on vaikeeta!!!! kirjoitti:

KUULE PERKELE OON VITTU KALUNNU SAATANA VIIKON TÄTÄ VITUN NETTIII ET ÄLÄ MULLE MISTÄÄN OMAALOTTEISUUDEST ALA MÄKÄTTÄÄ JA KUN SE TARKOTUS ON VAAN SAADA SE VITUN YOUTUBEN VIDEOT KÄNNYKÄLLE KU MISSÄÄÄN EI LUE ET MIKÄ MUN PUHELIMEEN KÄY ET ONKO SE NIIN VAIKEETA YMMÄRTÄÄ ETTÄ HALUAN YOUTUBEN VIDEOT KONEELTA PUHELIMEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????

"...KU MISSÄÄÄN EI LUE ET MIKÄ MUN PUHELIMEEN KÄY ET ONKO SE NIIN VAIKEETA YMMÄRTÄÄ ETTÄ HALUAN YOUTUBEN VIDEOT KONEELTA..."

Mitähän tässä lukee? Lukee muuten ihan suoraan Nokian omilla sivuilla! Etkö löytänyt, vai oletko saamaton turhake, joka kysyy mitä tyhmempiä asioita näillä keskustelupalstoilla?

http://www.nokia.fi/A4312157

• mistähän mahtaa johtua että...
        onko toi sun linkittämä you... kirjoitti:

ilmainen ja tarkoitettu ladata kännykkään???!!!! ja jos on niin onko se sillee ilmane sit puhelimes et ei tarvii kännykällä missään netissä käydä?????!!!!!!!!

kun katselen sitä youtubest ladattua videota kännykälläni niin mistähän mahtaa johtua että se video toimii muuten hyvin se näkyy mutta kun ei ääniä tule??? :D

• jos osaat lukea
        vaikeata ymmärtää kirjoitti:

"...KU MISSÄÄÄN EI LUE ET MIKÄ MUN PUHELIMEEN KÄY ET ONKO SE NIIN VAIKEETA YMMÄRTÄÄ ETTÄ HALUAN YOUTUBEN VIDEOT KONEELTA..."

Mitähän tässä lukee? Lukee muuten ihan suoraan Nokian omilla sivuilla! Etkö löytänyt, vai oletko saamaton turhake, joka kysyy mitä tyhmempiä asioita näillä keskustelupalstoilla?

http://www.nokia.fi/A4312157

"RealPlayer -ohjelmaRealPlayer -ohjelmaLataa ja toista multimediatiedostoja (video- ja musiikkitiedostoja)
        Katso ja kuuntele mediatiedostoja suoratoistona yhteensopivista mediaportaaleista
        Voit katsella ladattua, suoratoistettavaa tai nauhoitettua videokuvaa koko näytön suuruisena älypuhelimellasi
        Toistettavat tiedostomuodot (koodinpurku): MP3, AAC, Real Audio, WAV, Nokia-soittoäänet, AMR, AMR-WB, AMR-NB, AU, MIDI, H.263, JPEG, JPEG2000, EXIF 2.2, GIF 87/89, PNG, BMP (W-BMP), MBM, MPEG-4 ja eAAC "

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe