Kannattaa tosiaan miettiä, antaako kirjallista tarjousta Habitan kohteista. Itse sain juuri kalliin opetuksen siitä kuinka paljon kannattaa välittäjän kertomaan uskoa / tehdä asunnon ostopäätöstä. Turvallisin tapa ostaa asunto, lienee suoraan yksityishenkilöltä - eivät yleisesti osaa ja kehtaa valehdella yhtä pahasti kuin nuo alan ammattilaiset...
Tyytymätön Habitan toimintaan
6
1148
Vastaukset
- palvelu pelaa
Minkäslaisen opetuksen sait? Olemme juuri ostamassa asuntoa joka on habitalla myynnissä ja olemme todella tyytyväisiä ainakin vielä palveluun etelä-pohjanmaalla.
- 2 x tyytyväinen myyjä
Se ostotarjouksen sopimussakko, jonka Habita peri, taisi tulla sinulta meille? Kiitos! Olisimme kyllä mielellämme myyneet asuntomme sinullekin. Mielestäni on oikein, jos rikkoo sopimusta, että maksaa sovitun sopimussakkokorvauksen. Tämä opetti ainakin itselleni, etten koskaan ota suullisia tarjouksia vastaan.
No, onneksi Habita ei lyönyt kinttaita naulaan, vaan etsi asunnollemme toisen, tosiostajan. - Nenästä vedettävä?
Tähän kannattaa tutustua ja miettiä haluaako osallistua moiseen toimintaan asiakkaana: http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Asuntovälitysfirma Habitan johdolle syytteet törkeistä talousrikoksista/1135238456277
- Tytyväinen Habitaan
Kyllä Habita on joutunut nyt silmätikuksi kilometrikorvaus /- verotus asiassa. Mutta lueppa teksi tarkemmin, niin on joutunut hyvin moni muukin toimisto. Itse toimin vielä muutama vuosi sitten välitäjänä isossa ketjussa ja voisin kertoa yhtä sun toista aiheesta. Tsemppiä vain kaikille välittäjille, teette tosi rankkaa duunia.
- Minä ja muut
Ainakin minä olen tyytyväinen Habitan toimintaan. Olen saanut hyvää ja asiallista palvelua illallakin oman työaikani jälkeen.
- diin
ehdotonta tuli habitan pojille, antavatkohan "hyvää palvelua" linnassakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184529
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283220Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082413Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342014- 1861728
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131403Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61309Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262