rakastat minua, niin kuin minä sinua, toivon saisit rohkeutta kerättyä, uskoisit meihin ja unelmaasi, kaikki voi vieläkin toteutua. Kun vain uskaltaisit kuunnella vaistojasi ja elää kuin sydämesi tuntee. Jos minut haluat vielä omaksesi, tule ja ota :)
En ole niin pelottava, kuin miltä näytän :)..en enää niin rauhaton kuin silloin joskus. Olen selvinnyt kaikesta ja edelleen sinä se vain mielessäni olet, vaikken sua olekaan nähnyt pitkiin aikoihin. Rakkaus ja tunne on edelleen sama, kuin silloin.. Haluaisin vaan nähdä sinut ja tuntea sen lämmön sisälläni, kun katsot minua niin. Siitä on ihan liian kauan aikaa..
uskottelen itselleni, ettet rakastanutkaan samoin, kuin minä sinua, se on vain ainoa tapa jatkaa elämää. Uskoen vielä kuitenkin, jos sinä et voi mua unohtaa, etsit minut ja löydät oikean paikan ja ajan..olet viimein edes hetken taas luonani.
Jos vielä
12
2007
Vastaukset
- niinkuin..
ennenkin meinkös tää ihanalle miehelle vain naiselle???
- yötä..
Totta kai löydän sinut ja rakastan vielläkin.,
- ainakin voisi
olla erään ajatuksissani olevan naisen kirjoittama. Hän on kyllä oikeasti vähän "pelottavan" näköinen:) Sellainen pelottavan kaunis.
- kuin..
silloin ennenkin,,,siis olisin sinulle hetken aikaa taas joku ,,,kiva leikkikalu..ja pikkuriidan jälkeen pakkaat taas laukkusi ,,niinkuin taas ennenkin.
- Kirjoitin tunteistani
Jotakin? Tulisinko, ja mitäs sen jälkeen..
- Oletko varma
että tämä toinen on saanut kirjoituksesi?
- haluan...
että kerrot päivämäärän, koska olette olleet tekemisissä viimeksi tai jotain. Koska jos hän täällä käy, on hänen saatava varmuus siitä että just sinä kirjoitat hänelle noin.
- lisään
Tänne vielä. En V;tuile enkä vaadi täällä mitään mihinkään kirjoitukseen. Koska eihän se kuulu mun tapoihin.
- :):):)
Jatkahan sinä uskottelujasi jos kerran puhua et osaa.
- sinua ja
uskon edelleen meihin ja aion vielä tulla ja ottaa sinut omakseni koska en koskaan pysty sua unohtamaan. Olet edelleen kaikkeni.
- vautsi vau ...
ja noin vain suorin vartaloin sanot sen uppo-oudolle ihmiselle.!! ?? !!
Oikeelle et uskalla?? !! ??
- tärkein on elämä :)
Kyllä minä uskon. Unelmat ovat sitä varten että ne toteutuvat meidän pyynnöstä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984