Susia!

susia!

37

1816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaisiahan

täällä on:) Ja kyllä otan sinut syliin mielelläni.

• syli kelpaisi nyt...

• ......

• hän..

• 1. vastaaja

• unta kaikille

• 1. vastaaja

• 1.vastaaja

• hmm..
        1.vastaaja kirjoitti:

me voitaisiin taas tavata, kun siitä on jo vierähtänyt aikaa? Tämä susi tulisi kyllä luoksesi, jos vain tietäisi minne..

hmm hmm..

• 1.vastaaja
        hmm.. kirjoitti:

hmm hmm..

Tuo ei kyllä paljon helpottanut:) On vaan niin ikävä...

• suden oma ??
        1.vastaaja kirjoitti:

Tuo ei kyllä paljon helpottanut:) On vaan niin ikävä...

tapasimme viimeksi ?

• 1.vastaaja
        suden oma ?? kirjoitti:

tapasimme viimeksi ?

töissä. Muualla ei olla tavattukaan, paitsi autolla vastaan tultu muutaman kerran.

• --?? pakkomieltees punahilkka

• pieni aikalisä
        1.vastaaja kirjoitti:

töissä. Muualla ei olla tavattukaan, paitsi autolla vastaan tultu muutaman kerran.

kun kolahti toi viesti sen verran.Meni pakki päälle , mikä sinänsä onkin tässä ainoo järkevä vaihtoehto.Jättäisitkö mulle sellaisen porsaanrei´än et sanoisit ajavasi vaikka keltaista kuplavolkkaria.

• 1. Vastaaja
        pieni aikalisä kirjoitti:

kun kolahti toi viesti sen verran.Meni pakki päälle , mikä sinänsä onkin tässä ainoo järkevä vaihtoehto.Jättäisitkö mulle sellaisen porsaanrei´än et sanoisit ajavasi vaikka keltaista kuplavolkkaria.

Mulla on sininen auto. Merkkiä en kerro:)

• otitko
        1. Vastaaja kirjoitti:

Mulla on sininen auto. Merkkiä en kerro:)

taas aikalisän:)? Pitääkö mun antaa vielä lisävihjeitä? Sanotaan vaikka, että jos joku ajeli keltaisella "kuplalla", niin se olit sinä;)

• vaihtui
        otitko kirjoitti:

taas aikalisän:)? Pitääkö mun antaa vielä lisävihjeitä? Sanotaan vaikka, että jos joku ajeli keltaisella "kuplalla", niin se olit sinä;)

vahingossa nimimerkki, mutta toi oli 1.vastaajalta.

• mene siitä
        vaihtui kirjoitti:

vahingossa nimimerkki, mutta toi oli 1.vastaajalta.

pupuja jahtaamaan.Joo, aikalisä saattaa kestää..et ei tulis "työtapaturma".

• 1.vastaaja
        mene siitä kirjoitti:

pupuja jahtaamaan.Joo, aikalisä saattaa kestää..et ei tulis "työtapaturma".

jäädä pupujahdit tältä päivältä väliin, alkaa toi iltakin hämärtää. Vastasin nyt tännekin (pienellä viiveellä), ettei jää epäselväksi mitä keskustelua tarkoitin;)

• se meni sitten todella epäs...
        1.vastaaja kirjoitti:

jäädä pupujahdit tältä päivältä väliin, alkaa toi iltakin hämärtää. Vastasin nyt tännekin (pienellä viiveellä), ettei jää epäselväksi mitä keskustelua tarkoitin;)

En ymmärrä mistä "keskustelusta" selität. tais olla väärä henkilö kuitenkin. Et taida olla se keneksi luulin.Sekaisin olen muutenkin ja tää täällä höpiseminen vaan pahentaa sotkua.

• 1.vastaaja

tää menee välillä aika sekavaksi, mutta kyllä me ollaan ne oikeat henkilöt, kun kaikki vihjeet on osunut ihan nappiin... enkeli;) (se keskimmäinen)

• 1.vastaaja

tulossa takasin töihin sinne missä nähtiin? Joku ainakin vastasi silleen mun viestiin kerran tuolla tpr palstalla, mut en tiedä olitko se sinä. Meinaan vaan jos tulet vaikka ens viikolla, kun itse olen vapailla..

• tiettävästi
        1.vastaaja kirjoitti:

tulossa takasin töihin sinne missä nähtiin? Joku ainakin vastasi silleen mun viestiin kerran tuolla tpr palstalla, mut en tiedä olitko se sinä. Meinaan vaan jos tulet vaikka ens viikolla, kun itse olen vapailla..

Enkä ole vastaillut tpr palstalla.Kyllä nyt näyttäisi siltä et huti tais tulla . Olen väärä henkilö sit kuitenkin. sorry.

• 1.vastaaja
        tiettävästi kirjoitti:

Enkä ole vastaillut tpr palstalla.Kyllä nyt näyttäisi siltä et huti tais tulla . Olen väärä henkilö sit kuitenkin. sorry.

väärä henkilö? Vaikka et oliskaan vastaillut siellä, mut tässä ketjussahan on kaikki osunut kohdalleen. Eikö niin että keksit ton susihomman sieltä galleriasta?

• galleriasta
        1.vastaaja kirjoitti:

väärä henkilö? Vaikka et oliskaan vastaillut siellä, mut tässä ketjussahan on kaikki osunut kohdalleen. Eikö niin että keksit ton susihomman sieltä galleriasta?

Vaan oli yks toinen "susi" noin niinku tyyppinä mielessä. en ole tän ketjun aloittaja.Paljon täsmäsi, mut ei sit kuitenkaan.

• 1.vastaaja
        galleriasta kirjoitti:

Vaan oli yks toinen "susi" noin niinku tyyppinä mielessä. en ole tän ketjun aloittaja.Paljon täsmäsi, mut ei sit kuitenkaan.

kiva tietää, että et olekaan aloittaja:) Tulitko vastailemaan sitten tossa kohtaa, missä on nimimerkki suden oma??

• toisaalta..
        1.vastaaja kirjoitti:

kiva tietää, että et olekaan aloittaja:) Tulitko vastailemaan sitten tossa kohtaa, missä on nimimerkki suden oma??

Kun kerran siellä vieläkin viitsit kirjoitella, niin : Millainen enkeli mielessäs lenteli ? Kissoja hännästä nakkeli ja sinun kanssasi tappeli ?Tämmöinen tapaus kutakuinkin ?

• 1.vastaaja
        toisaalta.. kirjoitti:

Kun kerran siellä vieläkin viitsit kirjoitella, niin : Millainen enkeli mielessäs lenteli ? Kissoja hännästä nakkeli ja sinun kanssasi tappeli ?Tämmöinen tapaus kutakuinkin ?

Sellainen ruskeasilmäinen enkeli ja vissiin se kissakin kuuluu kuvioihin, mutta ei olla kyllä tapeltu. (toivottavasti ei tapellakkaan, saattaisin hävitä:)

• 1.vastaaja
        1.vastaaja kirjoitti:

Sellainen ruskeasilmäinen enkeli ja vissiin se kissakin kuuluu kuvioihin, mutta ei olla kyllä tapeltu. (toivottavasti ei tapellakkaan, saattaisin hävitä:)

Minusta kyllä tuntuu, että olet juuri se nainen, johon olen ihastunut. Taidat vaan pelätä/ujostella jostain syystä, mutta ei se haittaa, koska olen itse samanlainen. Mutta tahtoisin saada sinuun yhteyttä muutenkin, kuin tämän palstan kautta. Mitenköhän se onnistuisi?

• --nettienkeli??
        1.vastaaja kirjoitti:

Minusta kyllä tuntuu, että olet juuri se nainen, johon olen ihastunut. Taidat vaan pelätä/ujostella jostain syystä, mutta ei se haittaa, koska olen itse samanlainen. Mutta tahtoisin saada sinuun yhteyttä muutenkin, kuin tämän palstan kautta. Mitenköhän se onnistuisi?

Todella vaikeeta. En tiedä miten tulin tän ketjun avanneeks ja voi hemmetti minkä mahdoin.. niin vielä sit siihen sekaantumaan..Täytyy olla joku magneetti sulla ?Siitä syystä:eihän se voi olla sulta huomaamatta jäänyt asia kuitenkaan-kun tää tilanne ei ole sama meillä.HitsiHitsi keksi joku vitsi- lopettaa tää sotku.

• 1.vastaaja
        --nettienkeli?? kirjoitti:

Todella vaikeeta. En tiedä miten tulin tän ketjun avanneeks ja voi hemmetti minkä mahdoin.. niin vielä sit siihen sekaantumaan..Täytyy olla joku magneetti sulla ?Siitä syystä:eihän se voi olla sulta huomaamatta jäänyt asia kuitenkaan-kun tää tilanne ei ole sama meillä.HitsiHitsi keksi joku vitsi- lopettaa tää sotku.

Otappa nyt ihan rauhallisesti ja kerro uudestaan:) Tossa oli jotain, mutta kuitenkin aika sekavaa??

• 1.vastaaja
        --nettienkeli?? kirjoitti:

kertoa sen "vitsinkin". Voisit soittaa mulle, tai lähettää viestin, jos saat mun numeron selville. Voihan se olla, ettet tiedä edes nimeäni. Minäkin tiedän sinun nimen vain, koska löysin netistä, mutta sinun numeroa ei saa enää tiedustelusta..(ilmeisesti vaihtunut)

• minähän se
        1.vastaaja kirjoitti:

Otappa nyt ihan rauhallisesti ja kerro uudestaan:) Tossa oli jotain, mutta kuitenkin aika sekavaa??

( -sama kun edellinenkin)Sekavat puhuu sekavia .Katsos kun sulla on joku ihmeen juju millä saat mut sekaisin.. Ja minä kerpele siinä muuta voi, kun koittaa pysyä sitten sinusta etäällä. Jotenkin vaan hyppäsit sitten esiin täältä koneestakin ja tuli vastattua.Höh ja sotkuhan tästä tulee.Ei muuten, mut ei vaan oo järkevää kummalekkaan. T. ruskeasilmäinen nettienkeli.

• nettienkeli
        1.vastaaja kirjoitti:

kertoa sen "vitsinkin". Voisit soittaa mulle, tai lähettää viestin, jos saat mun numeron selville. Voihan se olla, ettet tiedä edes nimeäni. Minäkin tiedän sinun nimen vain, koska löysin netistä, mutta sinun numeroa ei saa enää tiedustelusta..(ilmeisesti vaihtunut)

olit "Väärä "kuitenkin.

• 1.vastaaja
        nettienkeli kirjoitti:

olit "Väärä "kuitenkin.

väärä? Kukas mun pitäis olla?? Sun nimikirjaimet on kuitenkin A.S. ..eikö?

• "vitsiin"
        1.vastaaja kirjoitti:

väärä? Kukas mun pitäis olla?? Sun nimikirjaimet on kuitenkin A.S. ..eikö?

kuulunut myös se "väärä" ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6074
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      97
      3049
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2853
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2115
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe