Naisten vaatteiden koot?

nönnö

Elikkäs minkä kokoluokan naisten vaatteita löytyy sharmista? Esim. bulgariassa vaatteet on tosi pieniä ja turkissa taas löytyy isompiakin kokoja. Lähinnä kiinnostaa kokoluokka 40-42

16

1728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hassan Djarah

perus lorttomuotia löydy myös tuolta sonta-aavikolta. Rättiä vaan päästä varpaisiin!

• nönnö

Täytyy kyllä sanoa, että tälle palstalle ei voi laittaa mitään oikeaa asiaa, heti on joku viisastelija. Miksi täälä roikutte, jos teidän elämä siitä häiriintyy jos jollain jotain kysymistä??? Kenenkään ei ole pakko viestejä lukea, jos ne eivät satu itseä kiinnostaa. Eikä etenkään tarvitse kommentoida. Mutta olen todella otettu vinkeistänne, tuhannet kiitokset!!

• Israelin täti
        nönnö kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, että tälle palstalle ei voi laittaa mitään oikeaa asiaa, heti on joku viisastelija. Miksi täälä roikutte, jos teidän elämä siitä häiriintyy jos jollain jotain kysymistä??? Kenenkään ei ole pakko viestejä lukea, jos ne eivät satu itseä kiinnostaa. Eikä etenkään tarvitse kommentoida. Mutta olen todella otettu vinkeistänne, tuhannet kiitokset!!

Tämä palsta on pahuuden palsta !

• kommenttisi
        Israelin täti kirjoitti:

Tämä palsta on pahuuden palsta !

Haluaisin kuullla tarkemmin, miksi tämä on pahuuden palsta. Onko Egypti vääräuskoisten maa vai mikä?

• varmaankin

pitää matkustaa vaan amerikkaan, et pärjää muissa maissa?

• Henna1977

Ite en oo Sharmissa ollu mut Hurghadassa kyl useempaaki kertaa ja hankalampi sielt on 40-42 kokosii vaatteit löytää ku 36-38. Mut sit taas toisaalta en oo kyl Turkistakaa ihan hirveesti niitä kokoja löytäny ellei niitä "tämä venyy kyllä" paitoja lasketa :) Mut oli sile must silti enemmän ku Hurghadas, ehkä siks ku on enemmän turistipaikka eli jospa sieltä Sharmistaki niitä löytäis!!

• nönnö

No niin, ihan asiallisiakin vastaajia löytyy, kiitos! Mulla vissiin kävi turkissa säkä siinä mielessä, että löysin isompiakin kokoja, jopa n 46 kokoiset farkut. Mutta nyt on kiloja tippunut ja vaate varastoa "pitää" uusia, elikäs reissuvaatteita ei ole. Mutta taitaa olla varminta kuitenkin ostaa vaatteet suomesta, niin ei tarvi jännätä löytyykö omaa kokoa. Voi sitten ostaa sieltä sharmista semmoisia heräte ostoja ;)

• damdam 100
        nönnö kirjoitti:

No niin, ihan asiallisiakin vastaajia löytyy, kiitos! Mulla vissiin kävi turkissa säkä siinä mielessä, että löysin isompiakin kokoja, jopa n 46 kokoiset farkut. Mutta nyt on kiloja tippunut ja vaate varastoa "pitää" uusia, elikäs reissuvaatteita ei ole. Mutta taitaa olla varminta kuitenkin ostaa vaatteet suomesta, niin ei tarvi jännätä löytyykö omaa kokoa. Voi sitten ostaa sieltä sharmista semmoisia heräte ostoja ;)

vaimolla aina ollut vaikeuksia löytää vaatteita turistikohteista vaikkei nyt mikään mahtimamma olekaan,tuntuis olevan sama ongelma joka maassa..en ymmärrä että minkälaisille teineille kaikki vaatteet oikein on tarkoitettu?...suomi naiset ei yleensäkään ole mitään riukusääriä vaan naisia joista on mukava miehenkin ottaa kiinni...

• delfiineitä
        damdam 100 kirjoitti:

vaimolla aina ollut vaikeuksia löytää vaatteita turistikohteista vaikkei nyt mikään mahtimamma olekaan,tuntuis olevan sama ongelma joka maassa..en ymmärrä että minkälaisille teineille kaikki vaatteet oikein on tarkoitettu?...suomi naiset ei yleensäkään ole mitään riukusääriä vaan naisia joista on mukava miehenkin ottaa kiinni...

jos nyt valaskalaa täytyy johonkin verrata. En kyllä ymmärrä mistä
        kohdasta valaskalaa mies kiinni ottaisi?

• erikoisii
        delfiineitä kirjoitti:

mielepiteitä. Todella ärsyttävää, kun toiset kysyy asiallisia kysymyksiä, niin sitte tarvii tollasii ällöttävyyksiä vastailla. Jos ei ole varsinaiseen kysymykseen vastausta, niin jättäkää noi älyttömät kommentit antamatta. Toiset ihan oikeesti haluu tietoa...
        Itsekin matkalla ensimmäistä kertaa Egyptiin 20.2. Mieluummin luen asiallisia vastauksia kuin tuollaisia huuhaa juttuja.

• näin on
        erikoisii kirjoitti:

mielepiteitä. Todella ärsyttävää, kun toiset kysyy asiallisia kysymyksiä, niin sitte tarvii tollasii ällöttävyyksiä vastailla. Jos ei ole varsinaiseen kysymykseen vastausta, niin jättäkää noi älyttömät kommentit antamatta. Toiset ihan oikeesti haluu tietoa...
        Itsekin matkalla ensimmäistä kertaa Egyptiin 20.2. Mieluummin luen asiallisia vastauksia kuin tuollaisia huuhaa juttuja.

Olen ihan samaa mieltä. Uskon että sama henkilö noita tyhmiä juttuja viljelee,pitäisi olla ihan oma palsta tällaisia varten.

• damdam100
        delfiineitä kirjoitti:

miksi olet ilkeä vieraille ihmisille?? vaimoni on mulle tärkeä ja rakas,en pidä siitä että häntä verrataan valaaseen joka ei pidä edes paikkaansa.

• Huonot vastaukset...

Eiköhän se mene vähän niin, että täällä saa huonoja vastauksia esim. syystä, että kysymykset ovat hiukan myös huonoja.

Jos haluaa ostaa esim. vaatteita, niin pitää mennä johonkin muuhun maahan kuin Afrikkaan, joka on ns. kehitysmaa, jossa ei juuri kukaan käytä "oikeita" vaatteita...

Sellanen kaapu on suurimmalla osalla ihmisistä päällä, oli se sitten mies tai nainen... naiset ovat vielä hunnutettuina, jos eivät ole aviossa...

• nönnö

No epäilenpä vähän, että pelkkiä kaapuja vain myydään, eiköhän egyptissäkin tajuta kaupan käynnin päälle, että turistit ne on jotka rahat tuo. ja silloin täytyy löytyä myös normaaleja vaatteita. No näen sen sitten huhtikuussa onko asia näin. Kylläpä kysymykseni alkujaan olikin typerä, voisiko joku sitten luokitella mistä täälä saa kysyä ja mistä ei?? Tietäisi jatkossa, ettei esitä tyhmiä kysymyksiä. Ja tuosta naisten nimittelystä valaiksi yms, että ei sekään nyt ole ihan asialliasta, kirjoittajan täytyy olla itse sitten tosi treenattu ja timmissä kunnossa, kun on pokkaa nimitellä ihmisiä edes näkemättä heitä. no tosi ala-arvoista. Itselläni löytyy tuttavia kokoa 40-42 ja ovat tosi lihaksikkaita ja kiinteitä naisia. Että ei se ole aina valaan merkkin, jos koko ei ole ihan pienimmästä päästä.

• vaatehullu
        nönnö kirjoitti:

No epäilenpä vähän, että pelkkiä kaapuja vain myydään, eiköhän egyptissäkin tajuta kaupan käynnin päälle, että turistit ne on jotka rahat tuo. ja silloin täytyy löytyä myös normaaleja vaatteita. No näen sen sitten huhtikuussa onko asia näin. Kylläpä kysymykseni alkujaan olikin typerä, voisiko joku sitten luokitella mistä täälä saa kysyä ja mistä ei?? Tietäisi jatkossa, ettei esitä tyhmiä kysymyksiä. Ja tuosta naisten nimittelystä valaiksi yms, että ei sekään nyt ole ihan asialliasta, kirjoittajan täytyy olla itse sitten tosi treenattu ja timmissä kunnossa, kun on pokkaa nimitellä ihmisiä edes näkemättä heitä. no tosi ala-arvoista. Itselläni löytyy tuttavia kokoa 40-42 ja ovat tosi lihaksikkaita ja kiinteitä naisia. Että ei se ole aina valaan merkkin, jos koko ei ole ihan pienimmästä päästä.

heippa kyllä löytyy ison tytön vaateita mysö .. its ekin olen isompaa kokoa ja tiedän paljon liikkeitämissä mydään isompaa kokoa... saako kysyä millon olet menossa sinne?

• Pesass
        vaatehullu kirjoitti:

heippa kyllä löytyy ison tytön vaateita mysö .. its ekin olen isompaa kokoa ja tiedän paljon liikkeitämissä mydään isompaa kokoa... saako kysyä millon olet menossa sinne?

tälläiselle perus- jokinorsuvirtahepo / traktorisandaalilehmälle sopivia bikineitä Sharmista? Koko tuollainen 200 / 500 ilman selluliittiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe