Tuollainen otsikon mukainen käytetty (kun ei köyhällä varaa uuteen) auto olisi mahdollisesti hankintalistalla. Voisiko joku ystävällinen, jo auton omistava, kertoa vähän kokemuksia.
Eniten itseä askarruttaa auton kulutus, viat, paljon testeissä haukutut valot etc., ja kaikki mitä nyt omistajilla ylipäätään autosta on sanottavaa. Itsellä kiikarissa on avant, mutta toki sedanienkin omistajien kokemukset olisivat mukavaa kuultavaa. Onhan ne nyt perää lukuunottamatta sama auto. (ja tähän joku sanoo, että "eikä ole, kun aerodynamiikka on ihan erilainen yli kahdensadan nopeuksissa ja...") Eli kaikki kokemukset autosta kiinnostaa.
Kiitos, tänkjuu ja vassokuu jo etukäteen
Kokemuksia A6 2.7 TDI
Hankkiako?
2
339
Vastaukset
- Olis kiinnostanu
Ei tainnu osoittautua kovin yleiseksi autoksi. Harmi, olis kiinnostanu itseäkin sillä samat aatteet ollu täälläkin.
- ................
Itselläni on kokemusta uudesta A6:sta mutta ei vain tuolla moottorilla. En pysty oikein muuta kommentoimaan kuin noita valoja. Xenon valot ovat ainakin omasta mielestäni vähintääkin riittävät, niin lyhyet kuin pitkätkin. Ajo-ominaisuudet ovat hyvät ja tilaakin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127