Voiko vanha rakkaus nostaa hetkessä päätään monen vuoden jälkeen niin, että uusi rakastuminen unohtuu sen siliän tien?
Rakastunut kahteen
5
1171
Vastaukset
- sama tilanne...
se vaan voi...
- kai..
voi ja voi viellä senkin jälkeen rakastua hetkessä johonkin toiseen ja voi unohtaa uuden ja vanhan ,koska ei ole mitään sääntöjä sille milloin saat ihastua ja rakastua .
- ETTÄ RAKKAUS
Ihastuin entiseen heilaani,Eijaan ihan silmittömästi.Mutta hän on seurustellut vuoden Arin kanssa.Eija kertoi,että hän on minun kanssa kaksi
päivää,yötä viikossa,kun Ari tekee komennushommia.
Olemme jatkaneet näin syksystä saakka,ja keväällä
Eija päättää kumman hän valitsee,toivottavasti minut.Minun rakkauteni Eijaa kohtaa kasvaa kokoajan
ja hän kertoi,että Aria kohtaa viilenee.Viime viikolla,kun isäni tuli käymään ja menin avaamaan
oven,pikku pöksyissä hän tuli sisään ja minä olin
siellä.Hänen isänsä raivostui minulle,kysyi mitä
vieras mies tekee täällä,Eija siihen ,että hän on
kaverini.Isänsä huusi,että sinulla on poikakaveri
töissä ja kävi minuun kiinni ja heitti ulos.
Siitä huolimatta rakkautemme loistaa....
- on rakastunut
niin en mä ainakaan silloin voi toiseen rakastua. Jos niin käy, tajuan, ettei se joka unohtuu mitään rakastumista ollut, ei lähimainkaan. Todelliset rakkaudet pysyy sydämessä pitkään ja vie paljon aikaa ennen kuin sellaisen jälkeen voi rakastua johonkuhun toiseen. Nuo tuollaiset, jotka unohtuvat kun toinen tulee, ovat minusta lähinnä vain jotain hetkellistä ja pinnallista ihastumista.
- K..........
.. rakkaus ei katoa minnekään, jos on todellinen ollut ja syystä tai toisesta jäänyt jotenkin kesken, tai katkennut asioita selvittämättä. Enkä nyt tarkoita tilannetta, jossa kaksi ihmistä on vuosien saatossa. "kasvanut erilleen". Tärkeä ihminen kulkee mukana muistoissa, tuoksuissa ja ajatuksissakin. Toki ihmisiä voi rakastaa monella tavalla, sitähän rakastaa vanhempiaan, lapsiaan ja ystäviäänkin, toki eri tavoin kun rakastettuaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666