Hyllykirppis on jo yli vuoden ollut Paimiossa nimittäin Tilpehööripuoti Kairankulmassa Vistantie 10. Löytyy siistejä ja laadukkaita ja halvalla tavaroita jotka vaihtuvat 1-2 viikon välein. Paikkamaksukin on vain 12 euroa / 5 päivää. Kannattaa käydä katsomassa, olen ainakin hyvin päässyt eroon ylimääräisistä ja lapsille pieniksi ja itsellenikin jääneitä vaatteita.
Hyllykirppis on ollut jo yli vuoden
12
1773
Vastaukset
- mut ei se mitään!
Tuttu paikka, mutta hinnoista olen vähän eri mieltä... lastenvaatteet varmaan kiertää ja hyvä niin, mutta kipot ja aikuisten vaatteet aika kalliita. Mutta myyjähän se hinnoittelee... ja jotenkin tuntuu, että senttihinnoilta ei kukaan osta mitään!! Varmaan halutaan olla hienoja ja maksaa enemmän!? =D
- suoraan roskiin
Melkoisen vaivan saa nähdä, että saa tavarat ja vaateet kasaan ja siihen kuntoon, että kehtaa kirpparille myyntiin viedä. Sitten siihen vielä kuljetus, hinnoittelu, esillepano, paikan siistiminen/täyttö, poishaku,.. Hirveesti vaatiia aikaa ja viitseliäisyyttä ja tuosta tulee myös kuluja. Vähän haluan omien lisäksi myös työstäni rahallista vaivaa. Nykyisillä kirpparihinnoilla en viitsi vaivautua. Suoraan roskiin menee.
Tämän kirppiksen paikkahinta sentään kuullostaa edes kohtuulliselta. Kaarinan ja Turun kirppikset ovat tämän suhteen hinnoitelleet itsensä täysin ulos.
Ja sitten ihmetellään, miksi ihmiset tukkumyy uutta tavaraa kirppiksillä. Se on helppoa ja hyvällä tuotteella kauppa käy. - Valopää
suoraan roskiin kirjoitti:
Melkoisen vaivan saa nähdä, että saa tavarat ja vaateet kasaan ja siihen kuntoon, että kehtaa kirpparille myyntiin viedä. Sitten siihen vielä kuljetus, hinnoittelu, esillepano, paikan siistiminen/täyttö, poishaku,.. Hirveesti vaatiia aikaa ja viitseliäisyyttä ja tuosta tulee myös kuluja. Vähän haluan omien lisäksi myös työstäni rahallista vaivaa. Nykyisillä kirpparihinnoilla en viitsi vaivautua. Suoraan roskiin menee.
Tämän kirppiksen paikkahinta sentään kuullostaa edes kohtuulliselta. Kaarinan ja Turun kirppikset ovat tämän suhteen hinnoitelleet itsensä täysin ulos.
Ja sitten ihmetellään, miksi ihmiset tukkumyy uutta tavaraa kirppiksillä. Se on helppoa ja hyvällä tuotteella kauppa käy.Nettihuutokauppa on keksitty. Ei maksa mitään ja on varsin vaivatonta. Valikoima on laaja, tällä hetkellä Paimiossa myynnissä yli 1100 kohdetta Huuto.netissä. Huonona puolena, ettei välttämättä voi nähdä tuotetta ennen ostopäätöstä.
- hah-hah
Valopää kirjoitti:
Nettihuutokauppa on keksitty. Ei maksa mitään ja on varsin vaivatonta. Valikoima on laaja, tällä hetkellä Paimiossa myynnissä yli 1100 kohdetta Huuto.netissä. Huonona puolena, ettei välttämättä voi nähdä tuotetta ennen ostopäätöstä.
Minä en sikaa säkissä osta!
En ainakaan vanhoja vaatteita näkemättä! - on myös
hah-hah kirjoitti:
Minä en sikaa säkissä osta!
En ainakaan vanhoja vaatteita näkemättä!paimiolaisten myyntikanava.
- KirppisKaisa
ennen joulua ja viime viikonloppuna uusiksi, ja kas kummaa, samat roinat edelleen myynnissä, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Myyjä on hapan kuin sitruuna ja hinnat joittenkin tavaroiden kohdalla utopiaa. Pikkusen vois tarkastella hintoja, koska jotkut on suoraan siirretty markasta euroon...esim. kauhtunut ja venynyt t-paita 5€ hinta on mielestäni yläkanttiin ja aika pahasti. Muuten ok. että paimiossa on hyllykirppari, vielä kun saatais hapannaama hymyilemään ja hinnat kohtaamaan tarjonnan, niin vois mainostaa kavereillekin;/)
- iloinen asiakas
Missähän kirppiksellä olet käynyt, Tilpehööripuodissa ainakin on neljä eri myyjää eri päivinä ja kaikilta olen saanut iloista ja auttavaa palvelua. Kysyin myyjältä hintoja joiden mukaan hinnoitin ja sain todella paljon tavaroita kaupaksi ei tarvinnut viedä kaatikselle. Mulla oli 2 viikkoa loosi ja sinä aikana sain paikkamaksun kaksinkertaisena takaisin. Siellä en ole nähnyt mainitsemaasi kauhtunutta T-paitaa vaan vaatteet ovat ollet puhtaita ja siistejä ja hinnat kohdallaan.
- KirppisKaisa
iloinen asiakas kirjoitti:
Missähän kirppiksellä olet käynyt, Tilpehööripuodissa ainakin on neljä eri myyjää eri päivinä ja kaikilta olen saanut iloista ja auttavaa palvelua. Kysyin myyjältä hintoja joiden mukaan hinnoitin ja sain todella paljon tavaroita kaupaksi ei tarvinnut viedä kaatikselle. Mulla oli 2 viikkoa loosi ja sinä aikana sain paikkamaksun kaksinkertaisena takaisin. Siellä en ole nähnyt mainitsemaasi kauhtunutta T-paitaa vaan vaatteet ovat ollet puhtaita ja siistejä ja hinnat kohdallaan.
taas nähdään miten helposti tulee väärinkäsityksiä, kun toinen (minä tässä tapauksessa) erehdyin kirpparista, sillä minä puhuin siitä uusimmasta kirpparista, joka on siinä viistosti valintataloa vastapäätä tien toisella puolella,nimeltään Kiertotähti tai jotain sinne päin, en ole kauheasti nimeä mieleen laittanut, koska en pidä siitä kirppiksestä muutenkaan. Mutta mitä tulee siihen Kairankulman kirppikseen, niin totta, siellä saa hyvää palvelua ja tarjonta on niin laadukasta kuin kirppikseltä voi saada, joidenkin tavaroiden hinnat ovat yläkanttiin, mutta muuten paikka on ok. Pyydän nöyrimmin anteeksi sekaannusta!
- Nimetön
KirppisKaisa kirjoitti:
taas nähdään miten helposti tulee väärinkäsityksiä, kun toinen (minä tässä tapauksessa) erehdyin kirpparista, sillä minä puhuin siitä uusimmasta kirpparista, joka on siinä viistosti valintataloa vastapäätä tien toisella puolella,nimeltään Kiertotähti tai jotain sinne päin, en ole kauheasti nimeä mieleen laittanut, koska en pidä siitä kirppiksestä muutenkaan. Mutta mitä tulee siihen Kairankulman kirppikseen, niin totta, siellä saa hyvää palvelua ja tarjonta on niin laadukasta kuin kirppikseltä voi saada, joidenkin tavaroiden hinnat ovat yläkanttiin, mutta muuten paikka on ok. Pyydän nöyrimmin anteeksi sekaannusta!
Mikä Paimiolaisia vaivaa kun pitää elävänä syödä yrittäjä.Mikä poru oli kun ei ollut kirpparia.Ja nyt kun se on niin ei muuta kuin se pitäisi nyt äkkiä saada pois.Elantonsa eteen jokainen yrittää.Tuetaan heitä jotka työtä tekevät,luusereita on jo tarpeeksi.Viedään ylimääräiset tavarat myyntiin ja pidetään hyllymme järjestyksessä niin siitä on iloa kaikille.
- kahdesta...
eri kirppikset siis:
Tilpehööripuoti - 4 eri naista pitämässä, yksi kerraallaan paikalla - sama tavara ON joskus kauankin esillä (pitäjien omaa?) - siisti ja asiallinen
Kiertotähti: uudempi, ja valoisampi (on entisessä sähköliikkeessä!) - täällä jknv huonekalujakin - osassa hyllyjä myös samat pitkään - tavara ehkä kuitenkin vaihtuvampaa?
Sitäpaitsi ei kai sillä ole välia, kuinka kauan joku tavara myynnissä on, koska kaikki ei kuitenkaan kauaan kummassakaan liikkeessä vanhene! - kirppisfani
Kirppikset ovat tulleet Suomeen pysyvästi ja se on hyvä asia se. Kierrätys on ekologista ja halpaa meille kaikille. Olen kiertänyt paljon kirpputoreja ja Tilpehööripuoti on laadukas ja edullinen paikka Siellä hinta laatusuhde on kohdallaan. Myyjät iloisia ja palvelualttiita.On aina yhtä mukavaa poiketa kauppareissulla katsastamaan,jos on jotain mielenkiintoista ostettavaa. Kirpparin idea on juuri se, että siellä käydään usein, koska tavara vaihtuu ja ohi suun voi mennä juuri se mitä olen vailla. Kirpparilla voi myös hoitaa sosiaalista kanssakäymistä, siellä voi tutustua uusiin ihmisiin helposti jopa yksinäinenkin. Tilpehööripuoti on juuri myös sellainen paikka. Siellä myyjät auttavat ja ottavat osaa keskusteluun, jos niin haluan. Kannattaa tutustua ja mennä ostoksille, sekä tyhjentää kaappeja, jotta saa uutta tilalle. Eläköön kirppis elämä..
- !!!!!!!!!
Kiertotähti kirpparilla tänään ja ostin pojalle uutta vastaavan kurahaalarin ja leluja ja muutamalla hassulla eurolla ja hyvää tavaraa .
kannattaa poiketa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse834597Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1733612Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291104
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882