paras sotapeli tällä hetkellä?

player one

eli olis aikeissa ostaa ihan eka räiskintä peli itselleni ja en tiedä niistä paljoakaan ja tarjonta on aika suuri, joten kysyn joltakin kokeneemmalta mikä sotapeli on paras? Itselläni xbox 360, harmi kun resistancea en saa siihen ku se on ainoastaan pleikka 3:lle, se on paras jota olen pelannut. Olen ainakin netistä lukenut, että Gears of war 2, Fallout 3 ja Far cry olisivat hyviä, mutta jätän asian ammattilaisen arvosteltavaksi ja jos viitsit vielä perustella niin hyvä!

16

1857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lollolloo

      call of duty 4 ja 5 kannattaa ostaa itelly on PS3....

      • Sotapeliä etsimässä

        Olen kanssa etsimässä ensimmäistä sotapeliä. Pelialustana on Playstation 3.

        Haluaisin mahdollisimman realistisen pelin. Call of duty 5: world at war, Call of Duty 4: Modern Warfare sekä FarCry 2 ovat olleet harkinnassa.

        Mikä näistä olisi paras yksinpeliin, vai tuleeko mieleen vielä parempia vaihtoehtoja?

        Kiitoksia, jos jaksatte auttaa.


      • häläpälä
        Sotapeliä etsimässä kirjoitti:

        Olen kanssa etsimässä ensimmäistä sotapeliä. Pelialustana on Playstation 3.

        Haluaisin mahdollisimman realistisen pelin. Call of duty 5: world at war, Call of Duty 4: Modern Warfare sekä FarCry 2 ovat olleet harkinnassa.

        Mikä näistä olisi paras yksinpeliin, vai tuleeko mieleen vielä parempia vaihtoehtoja?

        Kiitoksia, jos jaksatte auttaa.

        cod 4 on minun mielestäni selvästi paras mutta jos nyky aikainen sota ei kiinnosta kannattaa ehkä ostaa cod5,mut vitosessa saattaa olla joitakin ongelmia aluksi


    • 5432

      mä olen kokeillu pleikkarilla esim bad companya joka oli kyllä surkea.
      vihaan sotapeleissä kun niissä kartoissa on aina merkitty viholliset punasilla täplillä.
      ei mitään järkeä...turha on etsiä hyvää piilopaikkaa tai liikkua vain suojissa kun kaik näkee missä oot.
      siksi olen pelannut battlefield 2 project reality modia.
      ei näy täpliä.tiimityöskentely on pakollista.
      muutenkin erittäin realistinen.
      yks osuma kehoon tappaa.

    • CS: SOURCE

      Counter Strike: Source on ehdottomasti paras. Se on paras onlinesotapeli maailmassa ;D

    • asdfggdf

      Battlefield 3 mutta ei oo vielä tullu myyntiin mutta tässä kuussa kyllä. Oliskohan ollu 25 päivä. Kannattaa netistä tilaa ennakkoon.

    • kyl se mw3

      mw3 realistinen survival mode spec ops moodi

    • Troll Face

      Kannattaa ostaa MW3 tai Black ops

    • feagegyetgheht

      mw3 kannattaa ostaa

    • Makkonen787

      Ole 300. airsoft-seikkailija tänä vuonna. www.seikkailijat.fi

    • Megazone!!(tiirikka)

      Black Ops, CoD4, nämä ovat tietenkin henkilökohtaisia mielipiteitä, parasta peliä ei ole olemassa. Tosin jos haluat enemmän realistisuutta niin mene etsimään konsolipelien ulkopuolelta, vaikkapa Airsoftia. Itse suosittelisin lähinnä Megazonea tunnelman takia.(Ja enempi kiinni reflekseistä)

    • lol black ops

      mw 3 o paras ja black ops iha ..tun huono jote pitäkää turpanne kii

    • kello456

      Vaiha alustaks pc ja lattaa tf2

    • bo2 lani

      bo2 on kyl paras

    • patufield

      Battlefield 3. "Bäfät" vaan ne on parhaita aina ensimmäisestä 1942:sesta lähtien.

    • pelailija2

      Pelaa poika wottia(world of tanks)XD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe