paras sotapeli tällä hetkellä?

player one

eli olis aikeissa ostaa ihan eka räiskintä peli itselleni ja en tiedä niistä paljoakaan ja tarjonta on aika suuri, joten kysyn joltakin kokeneemmalta mikä sotapeli on paras? Itselläni xbox 360, harmi kun resistancea en saa siihen ku se on ainoastaan pleikka 3:lle, se on paras jota olen pelannut. Olen ainakin netistä lukenut, että Gears of war 2, Fallout 3 ja Far cry olisivat hyviä, mutta jätän asian ammattilaisen arvosteltavaksi ja jos viitsit vielä perustella niin hyvä!

16

2020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lollolloo

call of duty 4 ja 5 kannattaa ostaa itelly on PS3....

• Sotapeliä etsimässä

Olen kanssa etsimässä ensimmäistä sotapeliä. Pelialustana on Playstation 3.

Haluaisin mahdollisimman realistisen pelin. Call of duty 5: world at war, Call of Duty 4: Modern Warfare sekä FarCry 2 ovat olleet harkinnassa.

Mikä näistä olisi paras yksinpeliin, vai tuleeko mieleen vielä parempia vaihtoehtoja?

Kiitoksia, jos jaksatte auttaa.

• häläpälä
        Sotapeliä etsimässä kirjoitti:

Olen kanssa etsimässä ensimmäistä sotapeliä. Pelialustana on Playstation 3.

Haluaisin mahdollisimman realistisen pelin. Call of duty 5: world at war, Call of Duty 4: Modern Warfare sekä FarCry 2 ovat olleet harkinnassa.

Mikä näistä olisi paras yksinpeliin, vai tuleeko mieleen vielä parempia vaihtoehtoja?

Kiitoksia, jos jaksatte auttaa.

cod 4 on minun mielestäni selvästi paras mutta jos nyky aikainen sota ei kiinnosta kannattaa ehkä ostaa cod5,mut vitosessa saattaa olla joitakin ongelmia aluksi

• 5432

mä olen kokeillu pleikkarilla esim bad companya joka oli kyllä surkea.
      vihaan sotapeleissä kun niissä kartoissa on aina merkitty viholliset punasilla täplillä.
      ei mitään järkeä...turha on etsiä hyvää piilopaikkaa tai liikkua vain suojissa kun kaik näkee missä oot.
      siksi olen pelannut battlefield 2 project reality modia.
      ei näy täpliä.tiimityöskentely on pakollista.
      muutenkin erittäin realistinen.
      yks osuma kehoon tappaa.

• CS: SOURCE

Counter Strike: Source on ehdottomasti paras. Se on paras onlinesotapeli maailmassa ;D

• asdfggdf

Battlefield 3 mutta ei oo vielä tullu myyntiin mutta tässä kuussa kyllä. Oliskohan ollu 25 päivä. Kannattaa netistä tilaa ennakkoon.

• kyl se mw3

mw3 realistinen survival mode spec ops moodi

• Troll Face

Kannattaa ostaa MW3 tai Black ops

• feagegyetgheht

mw3 kannattaa ostaa

• Makkonen787

Ole 300. airsoft-seikkailija tänä vuonna. www.seikkailijat.fi

• Megazone!!(tiirikka)

Black Ops, CoD4, nämä ovat tietenkin henkilökohtaisia mielipiteitä, parasta peliä ei ole olemassa. Tosin jos haluat enemmän realistisuutta niin mene etsimään konsolipelien ulkopuolelta, vaikkapa Airsoftia. Itse suosittelisin lähinnä Megazonea tunnelman takia.(Ja enempi kiinni reflekseistä)

• lol black ops

mw 3 o paras ja black ops iha ..tun huono jote pitäkää turpanne kii

• kello456

Vaiha alustaks pc ja lattaa tf2

• bo2 lani

bo2 on kyl paras

• patufield

Battlefield 3. "Bäfät" vaan ne on parhaita aina ensimmäisestä 1942:sesta lähtien.

• pelailija2

Pelaa poika wottia(world of tanks)XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe