ja olen huomannut hänen olevan tuskastuttava!! Joskus lähettelee hempeitä viestejä, jopa soittaa ja kertoo ihastumisensa. Sitten taas seuraavalla kerralla kun nähdään vaikuttaa viileältä. Ota tuosta nyt selvää, tykkääkö minusta oikeasti vai ei? Puoleensavetävä mies on kaikinpuolin, ihan alkaa sydän tykyttämään nopeammin kun hänet näen. En vaan jaksa tuollaista aaltoliikettä.
Tutustuin minäkin kalat-mieheen
4
897
Vastaukset
- Veskari Nainen
Teretulemast joukkoon! Ihan outoja typpejä... Ehkä tänään tervehtii ja juttelee mukavia yms. niin se on taas huomenna eri juttu.. Voipi olla että kala mies "tervehtii" önähtämällä... Hän ei kiinnitä mitään huomiota ja näyttää siltä että hän on jonkinlainen erakko.... AAaaAAAAaaaaALLLTOilu on mitä raivostuttavinta! Ja heidän juttunsa ovat välillä aika laadukkaita.. Selvinpäin ovat niin suppusuuta heti jos on vähääkään oudompaa porukkaa, MUTTA annappa kalamiehille viinaa niin kyllä rupeaa vitsi lentämään :D
- aloittaja-härkänainen
ajattelee näköjään minun ilman muuta tietävän ihastumisensa. Kysyin häneltä, tapailisimmeko vielä ja hän vastasi ihmetellen: "tottakai!" Välillä vaan tuntuu kuin olisin hänelle ilmaa ja sitten taas tulee vaikka lemmenviesti kännykkään. Saa nähdä huomioiko ystävänpäivää mitenkään. =/
- tyypillä
aloittaja-härkänainen kirjoitti:
ajattelee näköjään minun ilman muuta tietävän ihastumisensa. Kysyin häneltä, tapailisimmeko vielä ja hän vastasi ihmetellen: "tottakai!" Välillä vaan tuntuu kuin olisin hänelle ilmaa ja sitten taas tulee vaikka lemmenviesti kännykkään. Saa nähdä huomioiko ystävänpäivää mitenkään. =/
useampi verkko pyynnissä, se voi selittää hajamielisen käytöksen tai peräti vakisuhde?
- sun kanssa:-)
olen 0 sama mieltä, miten ihminen voi olla niin vaikeeeeeeeeeeeee uskomatonta kalat M!!!!
elika ei kannata tuhlata elämää ja aikaa sen kaa! ne saa olla mun puolesta niin pitkälle ERAKKO kun vaan jaksaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2094137
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921966Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321682- 1651440
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251366Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101323Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041193Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125