Tutustuin minäkin kalat-mieheen

härkänainen olen

ja olen huomannut hänen olevan tuskastuttava!! Joskus lähettelee hempeitä viestejä, jopa soittaa ja kertoo ihastumisensa. Sitten taas seuraavalla kerralla kun nähdään vaikuttaa viileältä. Ota tuosta nyt selvää, tykkääkö minusta oikeasti vai ei? Puoleensavetävä mies on kaikinpuolin, ihan alkaa sydän tykyttämään nopeammin kun hänet näen. En vaan jaksa tuollaista aaltoliikettä.

4

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veskari Nainen

Teretulemast joukkoon! Ihan outoja typpejä... Ehkä tänään tervehtii ja juttelee mukavia yms. niin se on taas huomenna eri juttu.. Voipi olla että kala mies "tervehtii" önähtämällä... Hän ei kiinnitä mitään huomiota ja näyttää siltä että hän on jonkinlainen erakko.... AAaaAAAAaaaaALLLTOilu on mitä raivostuttavinta! Ja heidän juttunsa ovat välillä aika laadukkaita.. Selvinpäin ovat niin suppusuuta heti jos on vähääkään oudompaa porukkaa, MUTTA annappa kalamiehille viinaa niin kyllä rupeaa vitsi lentämään :D

• aloittaja-härkänainen

ajattelee näköjään minun ilman muuta tietävän ihastumisensa. Kysyin häneltä, tapailisimmeko vielä ja hän vastasi ihmetellen: "tottakai!" Välillä vaan tuntuu kuin olisin hänelle ilmaa ja sitten taas tulee vaikka lemmenviesti kännykkään. Saa nähdä huomioiko ystävänpäivää mitenkään. =/

• tyypillä
        aloittaja-härkänainen kirjoitti:

ajattelee näköjään minun ilman muuta tietävän ihastumisensa. Kysyin häneltä, tapailisimmeko vielä ja hän vastasi ihmetellen: "tottakai!" Välillä vaan tuntuu kuin olisin hänelle ilmaa ja sitten taas tulee vaikka lemmenviesti kännykkään. Saa nähdä huomioiko ystävänpäivää mitenkään. =/

useampi verkko pyynnissä, se voi selittää hajamielisen käytöksen tai peräti vakisuhde?

• sun kanssa:-)

olen 0 sama mieltä, miten ihminen voi olla niin vaikeeeeeeeeeeeee uskomatonta kalat M!!!!
        elika ei kannata tuhlata elämää ja aikaa sen kaa! ne saa olla mun puolesta niin pitkälle ERAKKO kun vaan jaksaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      4137
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      92
      1966
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      32
      1682
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      165
      1440
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      25
      1366
    6. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      10
      1323
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      104
      1193
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      1180
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1172
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1125
    Aihe