Arvoisat rekkakuskit.Mieleeni välähti kivan luettelon kerääminen lempinimistä joilla rakasta esimiestä/työnantajaa voisi kutsua tai hänestä kertoa esim. kollegoille.
Ymmärtääkseni puhekielessä käytettyjä ilmaisuja saa lainata vapaasti.
Tässä alkua,toivottavasti osallistutte aineiston laatimiseen runsain joukoin!
Pystyyn nostettu porsas, Sika, Aivoton idiootti, Persläpi, Huijari, Vitun Idiootti, Paskanjauhaja, Emakko, Pilkunnussija, Kusettaja.
Ed.mainittuja on täällä näkynytkin mutta lisää kiitos, niin saadaan puhekieli värikkäämmäksi....
Ihana työnantaja kaipaa
5
960
Vastaukset
- pakka sekasin!
Laitoin vahingossa kuskien lempinimet! Sorry!
- minä olen minä
Laitoin isäntien lempinimiä.Toi toinen vääristeli sen koskemaan meitä kuskeja.Älkää uskoko...
- muutama lisää
visvasyylä,kellokalle,persläpi,hanurivanukas.
uhrilammas,leka,Toijalan toope,vellihousu.paskahousuriistäjä-ryöstäjä,nenävinokas.umpiluomi.lilaluomi.paskapönttö.kullinjatke,luupää.
Näil mä oon huudellu sille,mulkoilee aika pahast välil- Isäntä tässä ite!
Niin kyllä ihmettelen MIKSI yleensä joku poikanen haluaa autonkuljettajaksi?
Taitaa olla kyllä ainut ala minne mennään töihin sen takia että saa haukkua isäntä aamusta iltaan?
Eikö olisi parempi että nämä poikaset menisi kilometritehtaaseen töihin? - Jonssi 1080
Isäntä tässä ite! kirjoitti:
Niin kyllä ihmettelen MIKSI yleensä joku poikanen haluaa autonkuljettajaksi?
Taitaa olla kyllä ainut ala minne mennään töihin sen takia että saa haukkua isäntä aamusta iltaan?
Eikö olisi parempi että nämä poikaset menisi kilometritehtaaseen töihin?just tuonlaisten takia on vaikee löytää KUNNON kuljettajaa,sanonta joukossatyhmyystiivistyy pitää ainakin tällä alalla paikkansa.mutta KUNNON Kuljettja ansaitsee palkkansa (TES)ja KIITOKSET! silloin jää aikaa työnteolle kun ei nurise tyhjästä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760