Kuinka paljon tarvitsee oksentaa että alkaa jo näkyä verikokeissa?
Kuvittelin että mulla ois huonot kalium ja natrium arvot kun olen oksentanut 2 kk putkeen joka päivä vähintään 5 kertaa päivässä. Mutta ei mitään ongelmia kokeissa. Oli aika helpottavaa kun en halua mihinkään seurantaan. Mutta järki jo sanoi että kai se alkaa jo näkyä jossain. Päässä ainakin tuntuu ja energia on ihan loppu.
Kiitos vastanneille!
Elektrolyytit
3
1238
Vastaukset
- jo5vuottabulimiaa
No minulla ainakin näky, kun oksensin lähemmäs 15 kertaa päivässä, silloin olivat jo aivan perseellään. Oksensin viimeisen vuoden aikana näin usein ja laihduinkin paljon.
Se riippuu myöskin aika paljon siitä, juotko vettä sitä oksentamatta ja syötkö mitään ilman että oksennat. Jos et, niin kyllä kohta alkaa kokeissa näkyä, vähintään parin kuukauden päästä varmana näkyy, jos jatkat noin. Minä olen joutunut siihen soppaan, että pitää ''vähän parannella'' arvoja keinotekoisesti, eli käyttää poppaskonsteja, lääkkeitä ja vaikka mitä. Tämä on aika pienestä kiinni, ettei jää kiinni.
Näissä lisätietoa:
http://www.finfood.fi/finfood/ffom.nsf/0c0aa8187130c1d24225685f0075031b/16b36902baa5b682c22565010020b6cd?OpenDocument
http://www.metabolictyping.fi/elektrolyytit.html
http://fi.wikipedia.org/wiki/Oksentaminen
Toisin sanoen, juo siis tarpeeksi vttä ja ota ravinnelisiä. Minun elektrolyytit olivat huonolla mallilla, koska olin niin kuivunut kun menin sairaalaan, kädet olivat kyynärpäihin asti ihan kylmät, silloin on jo siis tosi kuivunut. En pitänyt vettäkään sisällä.- Vastauksesta!!!
Hei!
Kiitos kattavasta vastauksesta ja noista linkeistä! Haluisin tietää oksennatko tai oksensitko itse sillon kaiken kun oksensit 15 krt päivässä? Aikamoinen määrä. Ja laihduitko sen takia niin paljon että oksensit noin monta kertaa päivässä? Onko mahdollista laihtua tällä konstilla alipainoiseksi vaikka en nyt noin montaa kertaa oksenna? Kaiken syömäni oksennan mutta juon yleensä vettä sen päälle. Pitäsköhän alkaa oksentaa kahvit ja kaikki pois...
Tiedän että olen sairas. Sitä ei tarvii kenenkään mulle enää kertoa ja tiedän että tämä on sairasta.
Tää kuulostaa typerältä, mut silti. Anna mulle vinkki miten saan kolmessa viikossa painon mahdollisimman alas? Ei haittaa vaikka kaikki arvot on perseellään. Kannaattaako juoda vettä vai ei? Ymmärtääkseni laihtuu paremmin kun juo paljon... - jo5vuottabulimiaa
Vastauksesta!!! kirjoitti:
Hei!
Kiitos kattavasta vastauksesta ja noista linkeistä! Haluisin tietää oksennatko tai oksensitko itse sillon kaiken kun oksensit 15 krt päivässä? Aikamoinen määrä. Ja laihduitko sen takia niin paljon että oksensit noin monta kertaa päivässä? Onko mahdollista laihtua tällä konstilla alipainoiseksi vaikka en nyt noin montaa kertaa oksenna? Kaiken syömäni oksennan mutta juon yleensä vettä sen päälle. Pitäsköhän alkaa oksentaa kahvit ja kaikki pois...
Tiedän että olen sairas. Sitä ei tarvii kenenkään mulle enää kertoa ja tiedän että tämä on sairasta.
Tää kuulostaa typerältä, mut silti. Anna mulle vinkki miten saan kolmessa viikossa painon mahdollisimman alas? Ei haittaa vaikka kaikki arvot on perseellään. Kannaattaako juoda vettä vai ei? Ymmärtääkseni laihtuu paremmin kun juo paljon...Googlettamalla löytyy kaikkitieto niin helposti.
No välillä oksensin kaiken ja välillä en, koska oksensin vatsalihaksilla ja olin fyysisesti ja enkisesti niin lopussa. Nyt oksennan tällä hetkellä lähs kaiken minkä syön. Mutta juon vettä yleensä iltaisin. Silloin laihuin, kun oksensin monesti, mutta siinä menee elktrolyytit aivan sekaisin ja elimistö kuivaa. Niin ja tietysti voi laihtua alipainoiseksi, olenhan minäkin jo reilusti alipainoinen.
Jos haluat laihtua parhaalla tavalla niin, osta digitaalien vaaka ja punnitse itsesi nyt. Otat tavoitteen että päivässä on pudottava esim. 200-300g että olet kolmen viikon päästä esim. tuolla vauhdilla laihtunut 4,2-6,3kg.
Mittaat painosi aamulla ja ennen syömistä ja syöt melko harvoin mutta melko isoja määriä ja oksennat niin kaiken kuin vain ikinä voi, sappinesteille asti ja sitten joskus esim. juot lasin vettä, jos painoon tippunut oksentamisen jälkeen. Oksennat näin 3-5 kertaa päivässä, mutta tämän onnistuminen edellyttää sitä, että aivan kaiken oksennat. Illalla voit harkita veden juomista, vaikka yleensä tällöin saattaa ne vain lisääntyä painoon. Kun maha kurnii melkein heti oksentamisen jälken, niin tietää että kaloreita ei ole juuri imeytynyt. Itse olen huomannut että ainakin itse laihdun parhaiten juuri noin. Tietty yksilöllistä, mutta madollista kyllä, jos osaa oksentaa. Liikunta joskus lisää painoa tässä vaiheessa, mutta tuskin juoksemisesta tai hölkkäämisestä on paljon haittaa, jos siihen siis kykenee tässä tilassa. Jospa neuvot osuivat kohdalleen, kirjoita miten olet edennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774