Tarvitsisin vauvan(synn. kuolleen) hautajaisiin runoja ja äidin ja isän ja vielä veljien ja siskojen kukkalaitteeseen kirjoitetttava jäähyväisruno. Tietääkö kukaan missä sellaisia olisi?
Vauvan hautajaisiin
6
1596
Vastaukset
- ap.
tarvitsisin vinkkejä myös. kiitos jos joku mahdollisesti tietää ja löytää.
- runouden ystävä
Hei!
Osanottoni suruunne! Tässä olisi pari Anna-Mari Kaskisen runoa, joita olen itse käyttänyt. Ensimmäinen löytyy kirjasta Lauluja särkyneille(Anna-Mari Kaskinen, Petri laaksonen, Pekka Simojoki 2005, Karas-Sana), Jälkimmäinen kirjasta Kerro minulle taivaasta- kun kuolema koskettaa. (Kaskinen Anna-Mari 2003, Kirjapaja)
1. Runon nimi on "Taivaan pienten enkelten kyliin"
Taivaan pienten enkelten kyliin
sinut luotamme lähetettiin
Pyhän Jumalan lämpimään syliin,
käsiin suuriin ja rakastaviin.
Vaikka vähän on vuosia vasta,
Malja muistojen täysi jo on
tänään kaipaamme suloista lasta
meillä on ikävä pohjaton.
Toinen runo on myös saman tekijän käsialaa, sillä ei ole nimeä, se menee näin:
Me odotimme häntä,
Hän oli rakas niin
Hän ajatukset täytti
sai paikan sydämiin.
Me odotimme häntä,
mutta hän ei tullutkaan.
Jo ennen syntymäänsä
hän jätti tämän maan
Hän luonasi nyt leikkii
jo kanssa enkelten.
Oi Jeesus ota syliin
se lapsi pikkuinen.
Voimia ja jaksamista!- mahdottoman
paljon kun viitsit vastata ja ottaa osaa suruumme. itsellä voimat tosiaan hieman kadoksissa nyt
- mies-v57
Vaikka en koskaan saanut
kuulla hengitystäsi, tunsin
Rakkauden, joka tuntui
syvemmältä minussa.
Pikku sydämesi ei lyönyt
käsieni tuntemana, mutta
minun sydämeeni tulit
olemaan koko iäkseni.
Minne tuntemattomaan
matkaan kuljetkaan, olen
vierelläsi pikkuiseni. Elämäsi
jää minuun, matkani päähän.
Mitä sinulta jäi näkemättä ja
kokematta, minä kerron
Rakkaudellani sinulle.
http://www.youtube.com/watch?v=SlCR6QsvkWQ
Elämä on toisinaan äänetön,
sanaton hiljaisuus.
Silti siinä kuuluu Rakkauden
kuiskaus.
Kun kuuntelee sydämellä ja
ymmärtää sielun ovi raollaan.
Voimia ja kannustusta. - tuulee..
jotka tekevät kukkaseppeleen, on valmiita muistolauseita Kysy sieltä. Jaksamista Teille koko perheelle.
- Kiitos ....
kaikille vastanneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1227111Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224907L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644215TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153443Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7192241Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2701663- 671445
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581418Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j571366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221336