hei minua kiinnostaa yksi asia.
en löytänyt vastausta kirjoista.
seurustelen yhden sudanin mustan miehen kanssa.
hän on karvaton myös jalkojen välistä ei, myöskään parrankasvua hänellä ole.
eurooppalaisilla ja arabeilla miehillä on voimakas parran kasvu ja sukuelinten ympärillä myös! miksi joillakin mustilla heimomiehillä karvoitus puuttuu mainituista paikoista.
olen seurustellut hänen kanssa vuodesta 2003 asti ja olemme yhdessä.
hän on etelä Sudanin heimoista ja melkein 2 metriä pitkä.
mustan miehen karvoitus
7
1302
Vastaukset
- hyvin mielenkiintoista
itse olen seurustellut vuodesta 2002 lähtien Nepalin vuoristosta kotoisin olevan heimomiehen kanssa ja olemme edelleenkin yhdessä. Hän on 165 cm pitkä, ja arvaa mitä? Hänelläkään ei ole karvoja mainitsemissasi paikoissa ja kaiken lisäksi myös pakara-, sääri- ja kainalokarvat puuttuvat kokonaan.
Joillakin kansoilla nk. Natives,first nation ei miehilla kasva mitaan karvaa. Vain hyva tukka. Muitakin mies rotuja on joka puolella maailmaa samalla mallilla.
- mustasukkainen
Onnea, juttelin ihan hiljattain bussipysäkillä kahden nepalilaisen heimomiehen kanssa. Upeita! Ihmettelin kun puhuivat jotain Intian murretta ja olivat kiinalaisen näkoisiä ja kysyin mitä kieltä tuo on. Sanoivat olevansa jostain mongolialaisesta heimosta. Nimittäin kysyin olivatko he tiibetiläisiä. Nepalilaiset on aina niin mukavia.
- hikikään löyhkää. Mistähän tän
geenin vois kopioida? Moni naisihminen olis varmaan tyytyväinen.
- ltmgay
jos oot monta vuotta "seurustellu" ko. miehen kans, niin miks et voi kysyä siltä itteltään...toisaalta ne mielikuvitusystävät ei osaa sulle ymmärrettävää vastausta antaa, joten tuskin täältäkään sellaista tulee....
- Heimomiehet rulettaa
Ai kun ihanaa!
Mä olen seukannut Ugandalaisen uroksen kaa vuodesta 2001!
Mulla on nyt Hiv, kaikki hepatiitit ja muutkin taudit, mut on tää vaan niin ihguu!
Tää mun gorillani on 255 cm pitkä ja harrastaa voodoota.Sil on upee savimaja siel viidakon syvyydessä.
Lupas viedä muakin sinne kotipuoleensa tutustuun lähiaikoina.
Mä oon niin onskuna, siis ette voi tajuu, kui etuoikeutettu mä koen olevani.Naimisiin menostaki on jo ollu puhetta! - karvoitus vastaus
Ole kade siis, kun saan sellaita mitä moni gay ei saa koskaan. tyydy vain ajatuksiisi ja dvd filmeihisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760