Raskauden puolivälissä mennään ja olen huomannut, että seksi hiipuu hiipumistaan.
Tähän saakka sitä on ollut 2-3 kertaa viikossa, mutta nyt tuntuu tulleen totaalinen stoppi. Suhde miehen kanssa on muuten kyllä ihan kunnossa ja läheisyyttäkin on, mutta mies ihan selvästikin välttelee seksiä ja toivottelee illallakin nopeasti hyvät yöt ja käy nukkumaan.Olen yrittänyt tälläkin viikolla tehdä aloitteita, mutta tuloksetta. Ilmeisesti mies pitää minua jo nyt niin isona ja kömpelönä, ettei tunne enää minkäänlaista vetoa. Jokin aika sitten juttelimme siitä, että vatsa alkaa olla jo tiellä tietyssä asennossa ja mies on alkanut sitä varomaan. Kuitenkaan tuonkaan ei mielestäni pitäisi olla syy seksin lopettamiseen, kun asentoja kuitenkin löytyy paljon sellaisiakin, jossa masu ei haittaa. Ei kovin mukavalta tunnu ajatus, että loppuraskaus eleltäisiin selibaatissa, joka jatkuu sitten vauvan syntymän jälkeenkin.
Onko muita kohtalotovereita, joilla itsellä haluja löytyisi, mutta mies on pistänyt pillit pussiin?
Ei seksiä
8
641
Vastaukset
- ...
Meillä seksielämä kuihtui lähes täysin kun saimme uutisen raskaudesta eli kyllä meitä muitakin on :) Yllättävää kyllä, kumpikaan meistä ei ole ottanut sitä mitenkään raskaasti. Olemme keskustelleet aiheesta paljon, meillä on paljon muunlaista fyysistä läheisyyttä, halimme, pusimme ja köllöttelemme toistemme kainalossa joten asia ei ole päässyt kaihertamaan välejämme. Usein jopa vitsailemme asiasta kun normaalisti seksielämämme on hyvinkin aktiivista.
Suurin seksin vähyyteen vaikuttava tekijä on se, että mieheni pelkää satuttavansa lastamme. Vaikka hän tietää, että se on lähes mahdotonta, jokin hänen sisällään sanoo että vauvaa pitää varoa eikä hän osaa heittäytyä seksiin samalla tavalla kuin ennen. Ymmärrän miestäni, vaikka toki toivoisin hiukan enemmän seksiä. En halua kuitenkaan painostaa eikä omatkaan haluni ole olleet normaalilla tasolla, joten en ole kokenut tätä minään suurena ongelmana enkä ole missään vaiheessa ajatellut että mieheni pitäisi minua jotenkin vastenmielisenä raskauden takia.
Yrittäkää keskustella asiasta avoimesti älkääkä missään nimessä alkako syytellä toisianne mistään. Voi olla, että keskusteluista huolimatta edessä on hieman hiljaisempi kausi mutta kyllä se siitä normaaliksi taas palautuu :) - wertwre
Meilläkin seksi vähentyi raskaaksi tulon jälkeen melko pian vain 1-2 kertaan kuukaudessa. Sen sijaan hellyyttä ja rakkautta on jopa enemmän kuin ennen raskautta. Nyt oon rv 33 ja vaikka seksiä tekisi mieli, niin en pysty koska siitä tulee supistuksia niin paljon (oon ollu sairaslomalla rv 30 lähtien jatkuvien supistusten takia) ja tuntuu kyllä aika hurjalta jos joudun olemaan koko loppuajan ilman seksiä - eikä synnytyksen jälkeenkään varmaan heti halua/pysty!
- *alkuperäinen*
Esikoisen syntymän jälkeen minulla oli runsasta jälkivuotoa yli 9 viikkoa, joten sinä aikana ei todellakaan seksiä voinut harrastaa..ja toki paikat oli synnytyksen ja välilihan leikkauksen jälkeen muutenkin vielä siinä vaiheessa arat.
Tämä tuleva vauva on aviomieheni ja minun ensimmäinen yhteinen(molemmilla yksi lapsi aiemmista suhteista)joten vielä ei tosiaankaan tiedä, palautuuko seksielämä normaaliksi jossain vaiheessa synnytyksen jälkeen. Toivottavasti palautuu. - ehkä ukkosi
*alkuperäinen* kirjoitti:
Esikoisen syntymän jälkeen minulla oli runsasta jälkivuotoa yli 9 viikkoa, joten sinä aikana ei todellakaan seksiä voinut harrastaa..ja toki paikat oli synnytyksen ja välilihan leikkauksen jälkeen muutenkin vielä siinä vaiheessa arat.
Tämä tuleva vauva on aviomieheni ja minun ensimmäinen yhteinen(molemmilla yksi lapsi aiemmista suhteista)joten vielä ei tosiaankaan tiedä, palautuuko seksielämä normaaliksi jossain vaiheessa synnytyksen jälkeen. Toivottavasti palautuu.käy vieraissa?
Tähän viestiin tulee varmaan kitkeriä kommentteja mutta totuus on, että monen tämänkin palstalaisen mies käy raskauden aikana vieraissa. Moni vaan ajattelee, että "ei mun mies kun meillä on suhde kunnossa".. - pitkä selibaatti
Tosi hurjaa. Minä olen ollut jo yli 4 kk ilman seksiä ja saanen olla koko loppuraskauden eli tuonne kevään loppuun ja siitä sitten eteenpäin ennen kuin taas voi alkaa etsiä itselleen elämänkumppania. Eli tästä tulee pitkä selibaatti ja minä kun tykkkään oikeasti seksistä parikin kertaa päivässä. Mutta tällaiset ovat eväät nyt...onneksi minulla raskaus vähentää haluja...tai ehkä se on tämä elämäntilanne...pakko mikä pakko.
- **alkuperäinen**
ehkä ukkosi kirjoitti:
käy vieraissa?
Tähän viestiin tulee varmaan kitkeriä kommentteja mutta totuus on, että monen tämänkin palstalaisen mies käy raskauden aikana vieraissa. Moni vaan ajattelee, että "ei mun mies kun meillä on suhde kunnossa"..Sen verran elämää nähneenä ja petetyksikin tulleena, tiedän, että kaikki on mahdollista. Luotan kyllä mieheeni ja toivon, että hän olisi ollut uskollinen, mutta eipä olisi tosiaan ensimmäinen kerta, kun raskaana olevan naisen mies käy vieraissa. Vaikka meidänkin suhteemme on kunnossa, niin voihan se olla, että mies haluaa seksiä hoikan, ei raskaana -olevan naisen kanssa, kun oma vaimo alkaa näyttää enemmän ja vähemmän rantapallon nielaisseelta.
- ökhgjk
seksi rupes vähenee pikkuhiljaa raskauden edetessä. Ja se otti koville. Mä olisin halunnu vaikka 5 kertaa päivässä, mut mies selvästi vältteli "sellasia" tilanteita. Olin tosi kireenä ennen ku sit yks ilta mies jotenkin nolostellen sano että se ei vaan pysty, koska mielessä pyörii että jos se jotenkin satuttaa vauvaa. Eipä oo asia enää kiristäny muakaan sen jälkeen. Eihän sille mitään voi jos ei tunnelmaan pääse niin ei pääse, ei sitä pakko oo väkisin yrittää.
Nyt ihan loppusuoralla kun ollaan (rv39) niin ei oo tehny munkaan mieli edes enää. Itseasiassa ajatuskin seksistä tuntuu jotenkin väsyttävältä. Oon ihan liian iso ja kömpelö. Nuoriahan tässä ollaan, kyllä meillä riittää aikaa vielä seksiä harrastaa :)- 3762385
..eikä ees läheisyyttä oo ollu pitkiin aikoihin, avokki vaan välttelee mua ja on mieluummin kavereittensa seurassa..eli oon ihan yksin ja ilman seksiä vaikka mieli tekis..
avokki joko pettää tai sit on vaan kavereittensa kans,noh,tää suhe on muutenkin jo kuolemassa,jaksa enää ees yrittää mitään..saatetaan jopa nukkua samassa sängyssä ellei avokki oo "vahingossa" nukahtanu sohvalle..
molempien esikoinen,mies 30w ja täys penikka luonteeltaan..ei ikinä näemmä aikuistu..nyt 38 2 eli saattaa mennä monta kuukautta ennenkui seuraavan kerran saa seksiä, joko avokilta tai joltain muulta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774