Haaveilemme mieheni kanssa lapsesta ja jätin pillerit pois marraskuussa.
Pillereitten aikaan kierto oli säännöllisesti sen 28päivää. Söin pillereitä vuosia, joten en muista aikaisemmista kuukautisista mitään. (olivatko säännölliset vai eivät.)
Lopettamisen jälkeen ensimmäinen kierto oli 34 päivää, mutta sen jälkeen ei ole menkoista ollut tietoakaan. Tänään kp52, ja raskaustestit näyttää negaa.
Mietin nyt, että pitäisikö minun mennä lääkäriin?
Olisiko siitä mitään apua, saisinko apua siihen, että kierto normalisoituisi?
Tiedän kyllä että pillereitten jälkeen kierto voi olla epäsäännöllinen, mutta tämä yli 50 pävää kestävä kierto alkaa jo käymään hermoon...
Osaako kukaan auttaa?
Tietämätön.
2
172
Vastaukset
- Ei apua
Lääkäri tuskin antaa sinulle vielä mitään lääkkeitä. Kierron normalisoituminen voi kestää puolikin vuotta!
- Apua
Mulla oli epäsäännöllinen kierto ja menin gynegologille 5 kk yrityksen jälkeen. Sain hormoneja ja tehtiin lapsettomuustutkimukset. Kyllä hoitoon kannattaa hakeutua jo aikaisemminkin, jos on esim. epäsäännöllinen kierto tai muita syitä huoleen kuten sairastetut sairaudet, ikä tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872