Sain viikko sitten kauan odotetun plussan, mutta tänään alkoi kuitenkin menkat :(. Vaikken sen pidemmällä vielä ollutkaan niin olo on kuitenkin maassa ja itkuinen. Millainen tyhjennysvuoto yleensä on? Luin, että voi olla pitkäkin kestoinen. Entä mistä uutta ovulaatioaikaa voi lähteä laskemaan? Kuukautisten alusta, siitä millon menkkojen olis pitänyt alkaa jos olisivat tulleet ajallaan vai mistä?? Vai onkohan edes mahdollista, että ovulaatio tulee tässä kierrossa? Voi V, että masentaa!!!
Miten pitkään vuotoa
4
456
Vastaukset
- Minjaliini28
Vuoto voi kestää pitkään, sitä on vaikea sanoa. Kannattaa kuitenkin odottaa seuraavat oikeat menkat ja siitä vasta alkaa laskemaan seuraavaa kiertoa ja ovulaatiota.
Olen todella pahoillani, olo on varmasti kurja.
Itsellä takana 4 varhaista keskenmenoa. Eka oli rankin, sitten on tunteet laantuneet, aina saan pelätä että mitähän seuraavaksi ja koska menee kesken. - kestää pitkään
Mulla meni kesken, kun oli viikkoja 7 1. Vuoto kesti kaiken kaikkiaan 6 vkoa ja kivut oli välillä aika sietämättömiä. Eikä olotilaa parantanut yhtään se, että olin ollut tosi iloinen raskaudesta ja sitten se menikin kesken. :( Mutta ihme kyllä siitä vaan selviää. Jo vuodon ja kipujen loppuminen piristivät paljon.
Mulla ei vieläkään ole tietoa, oliko mulla jo menkat sen keskenmenon jälkeen vai oliko se vaan sitä jälkivuotoa. Nyt kuitenkin ovulaatio ilmeisesti oli justiinsa eli menkkojen pitäisi alkaa parin viikon päästä. Tietysti tässä toivoo, ettei ne alkaisikaan. ;) - km jälkeen
Keskenmenosta on kuusi viikkoa, mutta vuotoa on ollut vaihtevasti, kipuja ei ensimmäsitä päivää lukuunottamatta ollenkaan (ja nekin ilmeisesti tyhjennyslääkkeistä).
Lääkäri ei viikko sitten ultraamallakaan osannut sanoa, oliko minulla tyhjennysvuotoa vielä vai jo seuraavat kuukautiset. Viime viikolla hcg oli vielä 20, tänään 3. Tällä viikolla on ollut niin massiivista vuotoa, että tuntui, että vuodan kuiviin.
Sain terolutit aloitetavaksi viikonloppuna, jotta kierto saadaan normaaliksi. Toivottavasti tepsii.- Pitkä vuoto
Minulla Km:stä(lääkkeelinen tyhjennys 9 3) viisi viikkoa ja vuotoa edelleen. Muutama päivä sitten kävin jälkitarkastuksessa. Kohtu näytti olevan tyhjä/ei myöskään osannut sanoa onko nämä jo kuukautisvuotoa, vuoto oli jo vähenemään päin, mutta alkoi sitten taas aika runsaana,nyt taas hiipumassa, toivottavasti loppuu pian kokonaan. Viikolla neljä otettu HCG arvo oli 23. Periaatteessa HCG:n täytyy mennä olla 5, että kuukautiset voivat alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057411
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1005255Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253451Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3451485Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?551318