Tyhmiä

joku tyhmä

Tanskandogit ovat yksi niistä,jotka ovat maailman yksinkertaisempia ja tyhmempiä koiria!En ikinä ottaisi!!!!

26

2270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blackmagictiger

olen eri mieltä musta ois ihanaa omistaa 5 tanskandoggia < 4 urosta ja 1 narttu ja sitten
      Vielä 3.5 V tanskandogginarttu Musta amanda joka herättäisi isäntänsä aina aamuisin ja keltainen tanskandoggityttö Moona ja sitten sininen tanskandogginarttu amanda

• -.-

Takes one to know one ! :)

• &lt;&lt;&lt;&lt;

Olisi ihanaa omistaa tanskandoggi ja ulkoiluttaa sellaista JA SITTEN ULKOILUTTAA SELLAISTA JOPA SMOKKI PÄÄLLÄ JA DAAMINI ILTAPUKU PÄÄLLÄ JA SITTEN JOPA TUMMA PUKU PÄÄLLÄ < VALKOINEN PAITA ALLA JA RUSETTI KAULASSA JA MUSTAT HOUSUT JALASSA JA SITTEN AURINKOLASIT NAAMALLA KEVÄT AURINGOSSA

• vaan on

että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä asioista, itselläsi on mielipide dogeista edellämainittu, minä taasen pidän doggeja vallan kivoina koiruuksina :o)
      Mielipiteesi on kuultu ;od

• Tarke66

tyhmiä koiria, on vain tyhmiä omistajia.

• Falaris

Olisi mielenkiintoista tietää perustelusi!
      Sen jälkeen voidaan jatkaa keskustelua.

• Maddja

Mistäs moisen kuvan olet saanut?
      Itselläni on rescue doggi, karun kohtalon ennen minulle tuloa saanut! Mutta ei siltikään tyhmä!!

• &lt;&lt;&lt;&lt;

OLISI IHANAA OMISTAA ERI ROTUISIA KOIRIA < MM DOGGEJA JA SAKSANPAIMENKOIRIA JA SUURSNAUTSEREITA.NÖFFEJÄ.BERNHARDILAISIA JA KULTAISIA NOUTAJIA JA SITTEN WALESINSPRINEGERSPANIELI HETA JA SAKSANPAIMENKOIRA ROCKY JA TANSKANDOGGI MOONA

• //w\\
        &lt;&lt;&lt;&lt; kirjoitti:

OLISI IHANAA OMISTAA ERI ROTUISIA KOIRIA < MM DOGGEJA JA SAKSANPAIMENKOIRIA JA SUURSNAUTSEREITA.NÖFFEJÄ.BERNHARDILAISIA JA KULTAISIA NOUTAJIA JA SITTEN WALESINSPRINEGERSPANIELI HETA JA SAKSANPAIMENKOIRA ROCKY JA TANSKANDOGGI MOONA

Meinaatko, että olisi ihana omistaa eri rotuisia koiria yhtäaikaa? Jos aiot hankkia monta koiraa samoihin aikoihin, niin kuinka kerkeet kouluttaa, käydä lenkillä ja pitää seuraa kaikkien kanssa?

• <<<<
        //w\\ kirjoitti:

Meinaatko, että olisi ihana omistaa eri rotuisia koiria yhtäaikaa? Jos aiot hankkia monta koiraa samoihin aikoihin, niin kuinka kerkeet kouluttaa, käydä lenkillä ja pitää seuraa kaikkien kanssa?

TEEN LISTAN..OLISI TOSIAAN IHANAA OMISTAA ERI ROTUISIA KOIRIA JA SITTEN ENNEN KAIKKEA OLLA KEKSELIÄS

• jep jep..

Jep,yhdyn ketjun ensimmäiseen nkirjoittajaan,minä en kanssa pidä niistä ja voin kertoa että,jopa hevoset bovat fiukisumpia :)

• En mene väittämään että koirani kovin fiksun oloinen olisi, mutta en ole kyllä minäkään ja siitä olen todella ylpeä. On mun mielestä paljon hauskempaa esitellä kaikille hölmö koirani kun semmonen koira joka ois kiltti ja niin fiksu ja uskois kaiken kerralla... Me ollaan kun kaks paskanmarjaa, maailman paras valinta

• Täällä vaahtoat ja provoot? Älä ota jos et kerran tykkää!!! Vai oletko joskus joutunut luopumaan "tyhmästä" dogista minkä kanssa oli ongelmia ja nyt kiukuttaa...:)

• kirjoitti:

Täällä vaahtoat ja provoot? Älä ota jos et kerran tykkää!!! Vai oletko joskus joutunut luopumaan "tyhmästä" dogista minkä kanssa oli ongelmia ja nyt kiukuttaa...:)

Kuka väittää että olisin ollut "provoamassa" tai kiukuttaa joku? Tai että en tykkäis koirastani, huh huh mikä väite. Ehhei, rakastan koiraani tyhmyyksine päivineen enkä luopuis. Ja juu eipä ole tätä ennen koiraa ollut mutta ei haittaa.

• oli osoitettu
        sammacco87 kirjoitti:

Kuka väittää että olisin ollut "provoamassa" tai kiukuttaa joku? Tai että en tykkäis koirastani, huh huh mikä väite. Ehhei, rakastan koiraani tyhmyyksine päivineen enkä luopuis. Ja juu eipä ole tätä ennen koiraa ollut mutta ei haittaa.

ketjun aloittajalle...

• <<<<
        oli osoitettu kirjoitti:

ketjun aloittajalle...

OIS IHANAA OMISTAA JOSKUS DOGGI JA JOSKUS SITTEN KUN TULISIN TÖISTÄ NII OVELLA OLISI VASTASSA DOGGI

• <<<<

olisi Ihanaa Omistaa doggi < ja doggitytöt tyyne.amanda.ramona.Iines ja sitten doggipojat brahms ja retu ja sitten Musta doggipoika Chopin

• <<<

en..ja olen Lukenut säännöt

• <<<

olisi Ihanaa Omistaa doggeja < Tyyne.amanda.cara.ramona. ja sitten Doggityttö Moona < Harlekiini Joka Nuolisi joskus Isäntäänsä aamulla

• Hunajatassuns

Olisi upeaa omistaa kasvattaa doggeja

• lotzku

tanskandogit on tooooosi tylsii ja RUMII! ja muutebki ihan järkkyi! Mun kaverin on yks ja se on iha sairaan iso ja sit se kuolaa ja vetää ku sitä taluttaa! hyi hemmetti! (ei tarkoitus loukata tanskandoggejen omistajia)

• Ilpeko

Makuasioista ei tule kiistellä ja sitten sanon vielä yhden sanan: KOULUTUS!!

• m
        Ilpeko kirjoitti:

Makuasioista ei tule kiistellä ja sitten sanon vielä yhden sanan: KOULUTUS!!

Tanskandogit eivät ole tyhmiä vaan erittäin viisaita!

• ugly FOXX & Tytti

Kuuluu niitten rotuun se kuolaaminen(ainakin meijän doggis kuolaa)...Ne ajattelee ruokaa eli nei ei oo TYHMIÄ pällit.Ne on viisaita eläimiä ainakin viisaampia ku haukkujat.Miettikää jos teillä olis vaik terrieri ja mä tulisin ja rupeisin haukkuu sitä tyyliin.HYI vittu MIKÄ ÄLLÖ OLIO!!EN OTTAIS VAIKS MAKSETTAISIIN!!!!!!!! ni mitäs tekisitte? miettikää sitä.Mua suuresti vituttaa se että just TANSKIKSII ruvetaan haukkuu.Meillä on nyt yks , n. 8v tankis(joo vähän on vanha) tytti,kasvattaja on *PIIP* ja se tottelee TOSI hienosti.Ei oo koskaan ees murissu.Tykkää toisista koirista eikä varasta pöydältä ruokaa.viisas sanon mä.Pahoittelen huonoa kieltä ja kirjoitus virheitä

• rockyboy

ei dogit olet tyhmenpiä kuin muutkaan koirat..itse omistan 1 vuoden ikäsen pojan enkä luopuis mistään hinnasta..koirani on eritäin ystävällinen ja osaa ottaa lapset ja vanhukset huomioon kadulla liikkuessaan vaikka onkin iso ni osaa varoa eikä kuuolaaminen minua haittaa..kaikki ei tykkää..

• Suora lainaus rotujärjestön sivulta!

"Vaikka doggi ei koulutettavuudeltaan ja aktiivisuudeltaan ole mitään koiramaailman huipputasoa, se ei silti tarkoita sitä, että se olisi tyhmä. Päinvastoin, doggi on hyvin viisas koira, mutta se osoittaa viisautensa muutoin kuin pelehtimällä ihmisen oikkujen mukaan."

Ja samaa mieltä olen minä! Oppii todella nopeasti ja käyttäytyy fiksusti melkeinpä missä vain!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      160
      9235
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2829
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2607
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2541
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1935
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1862
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1806
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1341
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1217
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1201
    Aihe