Tyhmiä

joku tyhmä

Tanskandogit ovat yksi niistä,jotka ovat maailman yksinkertaisempia ja tyhmempiä koiria!En ikinä ottaisi!!!!

26

2241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blackmagictiger

      olen eri mieltä musta ois ihanaa omistaa 5 tanskandoggia < 4 urosta ja 1 narttu ja sitten
      Vielä 3.5 V tanskandogginarttu Musta amanda joka herättäisi isäntänsä aina aamuisin ja keltainen tanskandoggityttö Moona ja sitten sininen tanskandogginarttu amanda

    • -.-

      Takes one to know one ! :)

      • &lt;&lt;&lt;&lt;

        Olisi ihanaa omistaa tanskandoggi ja ulkoiluttaa sellaista JA SITTEN ULKOILUTTAA SELLAISTA JOPA SMOKKI PÄÄLLÄ JA DAAMINI ILTAPUKU PÄÄLLÄ JA SITTEN JOPA TUMMA PUKU PÄÄLLÄ < VALKOINEN PAITA ALLA JA RUSETTI KAULASSA JA MUSTAT HOUSUT JALASSA JA SITTEN AURINKOLASIT NAAMALLA KEVÄT AURINGOSSA


    • vaan on

      että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä asioista, itselläsi on mielipide dogeista edellämainittu, minä taasen pidän doggeja vallan kivoina koiruuksina :o)
      Mielipiteesi on kuultu ;od

    • Tarke66

      tyhmiä koiria, on vain tyhmiä omistajia.

    • Falaris

      Olisi mielenkiintoista tietää perustelusi!
      Sen jälkeen voidaan jatkaa keskustelua.

    • Maddja

      Mistäs moisen kuvan olet saanut?
      Itselläni on rescue doggi, karun kohtalon ennen minulle tuloa saanut! Mutta ei siltikään tyhmä!!

      • &lt;&lt;&lt;&lt;

        OLISI IHANAA OMISTAA ERI ROTUISIA KOIRIA < MM DOGGEJA JA SAKSANPAIMENKOIRIA JA SUURSNAUTSEREITA.NÖFFEJÄ.BERNHARDILAISIA JA KULTAISIA NOUTAJIA JA SITTEN WALESINSPRINEGERSPANIELI HETA JA SAKSANPAIMENKOIRA ROCKY JA TANSKANDOGGI MOONA


      • //w\\
        &lt;&lt;&lt;&lt; kirjoitti:

        OLISI IHANAA OMISTAA ERI ROTUISIA KOIRIA < MM DOGGEJA JA SAKSANPAIMENKOIRIA JA SUURSNAUTSEREITA.NÖFFEJÄ.BERNHARDILAISIA JA KULTAISIA NOUTAJIA JA SITTEN WALESINSPRINEGERSPANIELI HETA JA SAKSANPAIMENKOIRA ROCKY JA TANSKANDOGGI MOONA

        Meinaatko, että olisi ihana omistaa eri rotuisia koiria yhtäaikaa? Jos aiot hankkia monta koiraa samoihin aikoihin, niin kuinka kerkeet kouluttaa, käydä lenkillä ja pitää seuraa kaikkien kanssa?


      • <<<<
        //w\\ kirjoitti:

        Meinaatko, että olisi ihana omistaa eri rotuisia koiria yhtäaikaa? Jos aiot hankkia monta koiraa samoihin aikoihin, niin kuinka kerkeet kouluttaa, käydä lenkillä ja pitää seuraa kaikkien kanssa?

        TEEN LISTAN..OLISI TOSIAAN IHANAA OMISTAA ERI ROTUISIA KOIRIA JA SITTEN ENNEN KAIKKEA OLLA KEKSELIÄS


    • jep jep..

      Jep,yhdyn ketjun ensimmäiseen nkirjoittajaan,minä en kanssa pidä niistä ja voin kertoa että,jopa hevoset bovat fiukisumpia :)

    • En mene väittämään että koirani kovin fiksun oloinen olisi, mutta en ole kyllä minäkään ja siitä olen todella ylpeä. On mun mielestä paljon hauskempaa esitellä kaikille hölmö koirani kun semmonen koira joka ois kiltti ja niin fiksu ja uskois kaiken kerralla... Me ollaan kun kaks paskanmarjaa, maailman paras valinta

      • Täällä vaahtoat ja provoot? Älä ota jos et kerran tykkää!!! Vai oletko joskus joutunut luopumaan "tyhmästä" dogista minkä kanssa oli ongelmia ja nyt kiukuttaa...:)


      • kirjoitti:

        Täällä vaahtoat ja provoot? Älä ota jos et kerran tykkää!!! Vai oletko joskus joutunut luopumaan "tyhmästä" dogista minkä kanssa oli ongelmia ja nyt kiukuttaa...:)

        Kuka väittää että olisin ollut "provoamassa" tai kiukuttaa joku? Tai että en tykkäis koirastani, huh huh mikä väite. Ehhei, rakastan koiraani tyhmyyksine päivineen enkä luopuis. Ja juu eipä ole tätä ennen koiraa ollut mutta ei haittaa.


      • oli osoitettu
        sammacco87 kirjoitti:

        Kuka väittää että olisin ollut "provoamassa" tai kiukuttaa joku? Tai että en tykkäis koirastani, huh huh mikä väite. Ehhei, rakastan koiraani tyhmyyksine päivineen enkä luopuis. Ja juu eipä ole tätä ennen koiraa ollut mutta ei haittaa.

        ketjun aloittajalle...


      • <<<<
        oli osoitettu kirjoitti:

        ketjun aloittajalle...

        OIS IHANAA OMISTAA JOSKUS DOGGI JA JOSKUS SITTEN KUN TULISIN TÖISTÄ NII OVELLA OLISI VASTASSA DOGGI


      • <<<<

        olisi Ihanaa Omistaa doggi < ja doggitytöt tyyne.amanda.ramona.Iines ja sitten doggipojat brahms ja retu ja sitten Musta doggipoika Chopin


      • <<<

        en..ja olen Lukenut säännöt


      • <<<

        olisi Ihanaa Omistaa doggeja < Tyyne.amanda.cara.ramona. ja sitten Doggityttö Moona < Harlekiini Joka Nuolisi joskus Isäntäänsä aamulla


      • Hunajatassuns

        Olisi upeaa omistaa kasvattaa doggeja


    • lotzku

      tanskandogit on tooooosi tylsii ja RUMII! ja muutebki ihan järkkyi! Mun kaverin on yks ja se on iha sairaan iso ja sit se kuolaa ja vetää ku sitä taluttaa! hyi hemmetti! (ei tarkoitus loukata tanskandoggejen omistajia)

      • Ilpeko

        Makuasioista ei tule kiistellä ja sitten sanon vielä yhden sanan: KOULUTUS!!


      • m
        Ilpeko kirjoitti:

        Makuasioista ei tule kiistellä ja sitten sanon vielä yhden sanan: KOULUTUS!!

        Tanskandogit eivät ole tyhmiä vaan erittäin viisaita!


    • ugly FOXX & Tytti

      Kuuluu niitten rotuun se kuolaaminen(ainakin meijän doggis kuolaa)...Ne ajattelee ruokaa eli nei ei oo TYHMIÄ pällit.Ne on viisaita eläimiä ainakin viisaampia ku haukkujat.Miettikää jos teillä olis vaik terrieri ja mä tulisin ja rupeisin haukkuu sitä tyyliin.HYI vittu MIKÄ ÄLLÖ OLIO!!EN OTTAIS VAIKS MAKSETTAISIIN!!!!!!!! ni mitäs tekisitte? miettikää sitä.Mua suuresti vituttaa se että just TANSKIKSII ruvetaan haukkuu.Meillä on nyt yks , n. 8v tankis(joo vähän on vanha) tytti,kasvattaja on *PIIP* ja se tottelee TOSI hienosti.Ei oo koskaan ees murissu.Tykkää toisista koirista eikä varasta pöydältä ruokaa.viisas sanon mä.Pahoittelen huonoa kieltä ja kirjoitus virheitä

    • rockyboy

      ei dogit olet tyhmenpiä kuin muutkaan koirat..itse omistan 1 vuoden ikäsen pojan enkä luopuis mistään hinnasta..koirani on eritäin ystävällinen ja osaa ottaa lapset ja vanhukset huomioon kadulla liikkuessaan vaikka onkin iso ni osaa varoa eikä kuuolaaminen minua haittaa..kaikki ei tykkää..

    • Suora lainaus rotujärjestön sivulta!

      "Vaikka doggi ei koulutettavuudeltaan ja aktiivisuudeltaan ole mitään koiramaailman huipputasoa, se ei silti tarkoita sitä, että se olisi tyhmä. Päinvastoin, doggi on hyvin viisas koira, mutta se osoittaa viisautensa muutoin kuin pelehtimällä ihmisen oikkujen mukaan."

      Ja samaa mieltä olen minä! Oppii todella nopeasti ja käyttäytyy fiksusti melkeinpä missä vain!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe