Mikä tapaus se oli ku eräs mies henkilö piti hevosta tai useampaa kasvi huoneessa? Sai eläinten pito kiellon, nykyään jo saa pitää ja hevosia hänellä onkin. Kuhmolainen joka muuttanut etelään. Miten kauan asiasta on?
Muistaisko kukaan
8
2150
Vastaukset
- sen että
kasvit ja hevoset pitää pitää erillään ja eläintenpitokiellon päättävät muut kuin eläinten omistajat ts. ne jotka välittävät eläimist. Lienee ollut tosi iso kasvihuone,kun hevosia on pidetty. Liekö kasvihuoneest löytyny muutakin kuin lantaa. Miettinet nuori siel lakiasioita ja sinähän siellä etelässä tiedät kuhmolaisten tekemisist, ota selvää paikan päällä.
- nuorin kun olen
Kasvit kasvavat siel, ainakin meillä kesäisin tomaatti ja kurkku. Niin päättävät ja hevonen ei kuulu kasvi huoneeseen. Lakiakin tunnen,esim jos hepan säkä 160cm kerro se 1,5 mutta hevosen pito paikan korkeudeltaan tulee aina olla väh.2,2m, oven leveyden väh. 1,5m. Jos lantaa tulee yli 20 kuutiota vuodessa on oltava lannan säilytys paikassa betoni ym pohja ettei maa perään pääse. Sieltä ne laki pykälät löytää ku tarvii. Valitan etelään en lähe, Kuhmossa olen koko 22ikä vuoteni asunu. Lentiiran tiellä juosseet hepat tiedän myös kuten omistajankin, tosin omistaja ei ole hakenut hevosiaan ku etelässä asuu.
- lannassa
nuorin kun olen kirjoitti:
Kasvit kasvavat siel, ainakin meillä kesäisin tomaatti ja kurkku. Niin päättävät ja hevonen ei kuulu kasvi huoneeseen. Lakiakin tunnen,esim jos hepan säkä 160cm kerro se 1,5 mutta hevosen pito paikan korkeudeltaan tulee aina olla väh.2,2m, oven leveyden väh. 1,5m. Jos lantaa tulee yli 20 kuutiota vuodessa on oltava lannan säilytys paikassa betoni ym pohja ettei maa perään pääse. Sieltä ne laki pykälät löytää ku tarvii. Valitan etelään en lähe, Kuhmossa olen koko 22ikä vuoteni asunu. Lentiiran tiellä juosseet hepat tiedän myös kuten omistajankin, tosin omistaja ei ole hakenut hevosiaan ku etelässä asuu.
kasvaa kaikkein parhaimmat porkkanat..
Ovat isoja - jopa 30 senttisiä..
Lannan pitää maatua kaksi vuotta samassa kasassa ennen pellolle levittämistä.. - naapurin poikia
nuorin kun olen kirjoitti:
Vihdissä lähellä Helsinkiä asuu Kuhmosta muuttanut hevosmies.Tunnen kaverin ja tiedän etta hevosia on tälläkin hetkellä. Kai kuitenkin Kuhmossa oli jonkinlaiset hallit,ettei hepat ihan kasvihuoneessa asustanut.
- nuori kun olen
naapurin poikia kirjoitti:
Vihdissä lähellä Helsinkiä asuu Kuhmosta muuttanut hevosmies.Tunnen kaverin ja tiedän etta hevosia on tälläkin hetkellä. Kai kuitenkin Kuhmossa oli jonkinlaiset hallit,ettei hepat ihan kasvihuoneessa asustanut.
ollakin että hevoset on ollu jossain muussa kuin kasvihuoneessa. Jos eläinten pito kielto tullu, niin jotakin puutteita siinä on ollut. Pari kesää sitten pari heppaa oli metsikössä tarhat, mutta itse en katsonut tilannetta pahaksi. Tarhat ol asianmukaiset ja oli sään suoja eli kolme seinää ja katto. Kesällä hevonen pärjää. Sisko tyttö kävi siel ratsastamassa ja siellä odottelin sen aikaa, mukavia ihmisiä.
- talvena oli
nuori kun olen kirjoitti:
ollakin että hevoset on ollu jossain muussa kuin kasvihuoneessa. Jos eläinten pito kielto tullu, niin jotakin puutteita siinä on ollut. Pari kesää sitten pari heppaa oli metsikössä tarhat, mutta itse en katsonut tilannetta pahaksi. Tarhat ol asianmukaiset ja oli sään suoja eli kolme seinää ja katto. Kesällä hevonen pärjää. Sisko tyttö kävi siel ratsastamassa ja siellä odottelin sen aikaa, mukavia ihmisiä.
juttua jossakin lehdessä (kainuun sanomat ?) hevostilasta, jossa pollet olivat ympärivuoden ulkona. kehuttiin kuinka hyvin tarkenevat, kun saavat vapaasti evästä.
??? - nuori kun olen
talvena oli kirjoitti:
juttua jossakin lehdessä (kainuun sanomat ?) hevostilasta, jossa pollet olivat ympärivuoden ulkona. kehuttiin kuinka hyvin tarkenevat, kun saavat vapaasti evästä.
???Se varmaan on se pihatto. Pihatossakin oltava säänsuoja. Kylmä pihatto karkeasti sanottuna lautaseinät,jokin vaneri sisä puolella ettei lumi tuiskulla sinne mene,sitten oltava ns tuulikaappi. Sieltä otetaan lannat vasta keväällä,eli kuivikkeita lisätään koko ajan. Kovin paljon en tiedä pihatoista, monia erillaisia.Googlella pihatto niin kyllä tietoa löytyy.
- nähnyt
nuori kun olen kirjoitti:
Se varmaan on se pihatto. Pihatossakin oltava säänsuoja. Kylmä pihatto karkeasti sanottuna lautaseinät,jokin vaneri sisä puolella ettei lumi tuiskulla sinne mene,sitten oltava ns tuulikaappi. Sieltä otetaan lannat vasta keväällä,eli kuivikkeita lisätään koko ajan. Kovin paljon en tiedä pihatoista, monia erillaisia.Googlella pihatto niin kyllä tietoa löytyy.
joo,kyllähän ne hepat oli kasvi huoneessa ja tais olla kaksikin kappaletta!!lähemmäs toistakymmentä parhaimmillaan!taidettiin pakko huutokaupata vähemmäksi.mut ei kyllä ou ollu eläimen pito kieltoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862