Aloitin tänään 6.1. skypen käytön. Soittaminen onnistui lankapuhelimeen Suomeen ja Ruotsiin. Nyt kysyisin voiko laittaa valmiiksi lankapuhelinnumerot listaan. Se käy näköjään silloin, kun olet soittanut ja puhunut jollekkin. Sitten toinen kysymys. Minulla ei ole kovin paljon soitettavaa joten otin 4.54 E verran kuukaudeksi. Pahoin pelkään etten saa puhuttua tuon rahan edestä, joten osa menee varmaan hukkaan. Luin jostain, että voi ottaa sellaisen maksutavan, että se kuluttaa maksua sen mukaan kun puhuu. Onko kokemuksia kahdesta kysymästäni asiasta. Olisin kiitollinen, jos joku voi auttaa.
Saisinko Skype apua.
11
554
Vastaukset
- Kaliper
hukkaan kun soitat omaan numeroosi, annat soida ja nostat luuria, pidä hetki niinkuin puhuisit ja sitten suljet puhelun. Näin sinun skypesi vähentää tuon puhelun hinnan ja rahasi ei mene taivan tuulin, mutta ellet soita määräaikoihin niin tilisi kuivuu olemattomiin.
Minulla on ollut skype vuosia ja olen käyttänyt sen kaikkia ominaisuuksia.
Paitsi ilmaisia skype-puheluja, soitan paljon lankapuheluja. Hintakin on ollut edullinen näissäkin, 2,5c/min. En nyt muista onko se skype in vai skype out, jolla maksetaan.
Hankin myös itselleni skype numeron, johon voi soittaa lankapuhelimista. Lopetin tuon kun sitä niin harva käytti ja maksoi kuitenkin.
Tuo rahojen häviäminen on minulle vieras. Summa pienenee puhelujen myötä ja skype ilmoittaa milloin se on nostanut tililtäni lisää puhelurahaa.
Kaliper tuosta kirjoitti mutta ei asia "laakista" avautunut.- Kaliper
tarkoitan sitä, että kun et soita mihinkään skypellä, niin rahat voivat kadota kokonaan tililtäsi, mutta soittamalla vaikka omaan numeroon nostamalla luurin ylös hetkeksi osoitat että käytät skypeä edelleen.
- mmm
Ei avautunut minullekkaan. Asia on niin, että tyttäreni osti minulle sellaisen, jonka me käsitimme olevan kk:den voimassa. Itse olen käyttänyt aikanaan työssäni jo 80 luvulta lähtien tietokonetta, mutta nehän oli ohjelmien mukaan työtä varten laadittuja. Voisinko vielä pyytää, jos lähettäisit minulle tarkan reitin, jos ja kun tämä raha loppuu, että voin tilata jatkuvaa joustavaa maksutapaa. Kiitos Ruuneperi
mmm kirjoitti:
Ei avautunut minullekkaan. Asia on niin, että tyttäreni osti minulle sellaisen, jonka me käsitimme olevan kk:den voimassa. Itse olen käyttänyt aikanaan työssäni jo 80 luvulta lähtien tietokonetta, mutta nehän oli ohjelmien mukaan työtä varten laadittuja. Voisinko vielä pyytää, jos lähettäisit minulle tarkan reitin, jos ja kun tämä raha loppuu, että voin tilata jatkuvaa joustavaa maksutapaa. Kiitos Ruuneperi
Mene Skype-ikkunan yläriville ja klikkaa Tiedosto.
Avautuu ikkuna jossa on mm. kohta; osta Skype krediittiä. Itselläni on näköjään maksu 10€, jonka maksan Pay Pal'in kautta.
Skype ilmoittaa kun se perii maksun valtuutukseni mukaan. Aikanaan ilmoitettiin etukäteen Skype-krediitin pienenemisestäkin. Em. maksun voi perua koska vaan. Soitan niin paljon, että en tarvitse mitään "Kaliperin konstia".
Ensimmäisessä viestissäsi kysiyit puhelinluettelosta.
Aina kun kirjoitat puhelinnumeron, voit välittömästi klikata yläpuolelle ilmestyvää puhelinkuvaa, jossa on plus. Siirryt näin uuteen ikkunaan, jossa numero näkyy ja voit kirjoittaa vastaanottajan nimen ja liittää sen kontaktiluetteloon, joka näkyy Skype ikkunassa niinkuin Skype kontaktisikin.
Ilmoitin muuten verottoman puheluhinnan. Se on 3,9€/min. including VAT.- mmm
Ruuneperi kirjoitti:
Mene Skype-ikkunan yläriville ja klikkaa Tiedosto.
Avautuu ikkuna jossa on mm. kohta; osta Skype krediittiä. Itselläni on näköjään maksu 10€, jonka maksan Pay Pal'in kautta.
Skype ilmoittaa kun se perii maksun valtuutukseni mukaan. Aikanaan ilmoitettiin etukäteen Skype-krediitin pienenemisestäkin. Em. maksun voi perua koska vaan. Soitan niin paljon, että en tarvitse mitään "Kaliperin konstia".
Ensimmäisessä viestissäsi kysiyit puhelinluettelosta.
Aina kun kirjoitat puhelinnumeron, voit välittömästi klikata yläpuolelle ilmestyvää puhelinkuvaa, jossa on plus. Siirryt näin uuteen ikkunaan, jossa numero näkyy ja voit kirjoittaa vastaanottajan nimen ja liittää sen kontaktiluetteloon, joka näkyy Skype ikkunassa niinkuin Skype kontaktisikin.
Ilmoitin muuten verottoman puheluhinnan. Se on 3,9€/min. including VAT.Olin kirjoittanut pitkän selostuksen. Tuliko se sinulle. Kyselin siinä 70 kirjautumisesta. En tiedä mihin se teksti hävisi Vastauksesta näen, oletko sen saanut.
mmm kirjoitti:
Olin kirjoittanut pitkän selostuksen. Tuliko se sinulle. Kyselin siinä 70 kirjautumisesta. En tiedä mihin se teksti hävisi Vastauksesta näen, oletko sen saanut.
Näethän sen itsekin.
- mmm
Ruuneperi kirjoitti:
Näethän sen itsekin.
Kiitos saaduista ohjeista. Tiliasiat selvät. Puhnumeroiden luettelointi käynnissä. Vielä yksi asia, sitten saat minulta rauhan. Kirjauduin Suomi24 käyttäjiin. Sitten aloin muuttamaan salasanaa ja nyt en löydä niitä ollenkaan. Haluaisin kirjautua uudelleen uusine nimimerkkeineen ja salasanoineen. Kun yritän kirjautua ja laitan vaikka minkänimisen käyttäjätunnuksen, niin vastauksena tulee, että käyttäjätunnus on käytössä. Miten saan poistettua siellä harhateillä olevat kirjaukset. Ei tarvitse neuvoa, jos olet jo väsynyt näihin minun kyselyihin
mmm kirjoitti:
Kiitos saaduista ohjeista. Tiliasiat selvät. Puhnumeroiden luettelointi käynnissä. Vielä yksi asia, sitten saat minulta rauhan. Kirjauduin Suomi24 käyttäjiin. Sitten aloin muuttamaan salasanaa ja nyt en löydä niitä ollenkaan. Haluaisin kirjautua uudelleen uusine nimimerkkeineen ja salasanoineen. Kun yritän kirjautua ja laitan vaikka minkänimisen käyttäjätunnuksen, niin vastauksena tulee, että käyttäjätunnus on käytössä. Miten saan poistettua siellä harhateillä olevat kirjaukset. Ei tarvitse neuvoa, jos olet jo väsynyt näihin minun kyselyihin
Jos yrittämäsi käyttäjätunnukset ovat käytössä, älä huolehdi.
Löydä uusi ja vähän erikoinen. Ymmärtäisin, että olet nainen. Kokeile vaikka olla Palsta-Amalia tai jokin vastaava. Salasanana voi olla vaikkapa vilpertti56. Tällainen on riittävän poikkeava.
Ota käyttöön vihko, johon merkitset salasanat ja muut tunnukset. Yritä myös käyttää samaa salasanaa monessa, muistille helpompi.
Vaatimattomampiin riittää vaikkapa syntymävuosi.
Muista myös salasanakysymys! Edellisessä vaikkapa:
Mikä on poikani nimi ja syntymävuosi. Lycka till!- mmm
Ruuneperi kirjoitti:
Jos yrittämäsi käyttäjätunnukset ovat käytössä, älä huolehdi.
Löydä uusi ja vähän erikoinen. Ymmärtäisin, että olet nainen. Kokeile vaikka olla Palsta-Amalia tai jokin vastaava. Salasanana voi olla vaikkapa vilpertti56. Tällainen on riittävän poikkeava.
Ota käyttöön vihko, johon merkitset salasanat ja muut tunnukset. Yritä myös käyttää samaa salasanaa monessa, muistille helpompi.
Vaatimattomampiin riittää vaikkapa syntymävuosi.
Muista myös salasanakysymys! Edellisessä vaikkapa:
Mikä on poikani nimi ja syntymävuosi. Lycka till!Kyllä olen naispuolinen. Kiitos sinulle. Sinä olet varmaan hyväsydäminen, toiset huomioon ottava, kun olet kärsivällisesti auttanut minua. Kauankohan minulla olisi mennyt, jos olisin yrittänyt pitkän kaavan mukaan näihin tietoihin. Minulla on kokemus kyllä tietokoneista jo -80 luvulta, koska työssäni suurin osa tehtiin tietokoneiden avulla. Se oli kuitenkin helpompaa, kun kaikkeen oli valmiiksi tehdyt ohjelmat ja ohjeet. Kaikkea hyvää toivoo mmm
- mmm
Minulta loppui rahat (sopimus 1 kk/Eurooppa) ja nyt olen yrittänyt ostaa itselleni sitä 10 E (11.90) puheluaikaa. Menin sisään tilitiedot kohtaan/ osta skype saldoa. Minulla ei onnistunut kuitenkaan oikein mikään. Miten toimitaan PayPal maksaminen.
Maksoin rahat niinkuin laskujen maksuja maksetaan, niin sieltä tulee jatkuvasti ilmoitusta, että osta skype aikaa. Maksoin summan 6.3 Nordean kautta. Ohjeissa sanotaan, että yhteyden saaminen voi kestää jopa 7-10 päivään. Haluaisin neuvon miten PAYPALIN kautta maksetaan. Kiitokset etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027