Melkein itketti,kun sanoit etten saa laittaa.
Sitten tulit ja suutelit niin ihanasti ja olin niin onnellinen.
Sitten taas itketti,koska se tuntui niin hyvälle.
onko ihme, jos vaikutan siltä,että vedän jotain:)
Sydänparka... mihin vuoristorataan sekin on tämän vuoden aikana joutunut.
vaikka jo pariin kertaan sinulle aamulla toivotinkin,niin hyvää viikonloppua.
Lähden epäviralliseksi taksikuskiksi ja muutenkin on viimeaikoina ollut vaikeaa saada konevuoroa:(
Ei tämä ehkä ihan kevyttä ole sinullekaan.Tai mitä minä tiedän mistään.
Jos asiat voisivat hetken olla jotenkin toisin, istuisin viereesi johonkin rauhalliseen,hämärään ja ehkä jotenkin onnistuisin selittämäänkin jotain.Tai ehkei tähän mitään yksinkertaista selitystä tai ratkaisua ole.
Anteeksi jos tämä satuttaa sinua,mutta et sinäkään ihan syytön ole. Olit liian ihana.
En minä voi paljon tähän laittaa,se ei olisi reilua,mutta olet kuitenkin ainoa,joka on suudellut minua viimeaikoina.silti rakastan häntäkin..katsos vuosia ei voi pyyhkiä pois ja ystävyyttä..ja saatan rakastaa sinuakin.
Miksi muut ihmiset hyppivät niin kovin helpon tuntuisesti suhteesta toiseen?
Minä en näemmä osaa tehdä mitään,kuten normaalit ihmiset.
Rakkaudella
arvaat varmaan..
Siitä
ystävänpäiväkortista
2
607
Vastaukset
- kerrohetiheti
kerrot heti etunimesi että tiedän..
- alkaa
E-kirjaimella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774