ja kova onkin..T:Mies toiselta paikkakunnalta..
Kirsiä...
13
916
Vastaukset
- mä edelleen
Kuopiossa sua oottelen. Mitäs sä sieltä toiselta paikkakunnalta kirjottelet? :)
- siellä oottelet?
Oletin,et oisit tullu mun luo nyt mut taisin olla väärässä.
- No sielhän se
munkin rakas asuu!:) Mut taitaa niitä samannimisiä olla paljon muitakin.
- Nimetön
No sielhän se kirjoitti:
munkin rakas asuu!:) Mut taitaa niitä samannimisiä olla paljon muitakin.
Täällähän minä olen, kenties etsimäsi Kirsi:)
- Kenties..
Nimetön kirjoitti:
Täällähän minä olen, kenties etsimäsi Kirsi:)
Mistäs sen tietäis vaikka olisitkin kaipaamani Kirsi? Vaikee sanoa, voi vaan arvailla.
"ikävä" - Nimetön
Kenties.. kirjoitti:
Mistäs sen tietäis vaikka olisitkin kaipaamani Kirsi? Vaikee sanoa, voi vaan arvailla.
"ikävä"Anna nyt vähän tuntomerkkejä Kirsistä,jota ikävöit...
- hmm..
Nimetön kirjoitti:
Anna nyt vähän tuntomerkkejä Kirsistä,jota ikävöit...
No ikää sil on jotain 30-40 välillä.
- kesäpupu
hmm.. kirjoitti:
Ja missäköhän oot hänet tavannut??
- kuvaukseen sopivan
hmm.. kirjoitti:
näen ehkä viikonloppuna, kerronko terveisiä...
- ikävöit! Kerro mulle
textarilla tai soita!Sitäpaitsi mullakin on ikävä sua.Kirsi 013 alueelta.
- M /m\
Kirsiä, joka asuu 013-alueella... Blondi jne...
- Kirsi toiselta paikkakunnalta
piirrän lumeen sydämen, sitä ikkunasta katselen. Hymyilen, koska tiedän että kohtaamme vielä. Silloin ikäväsi hellästi hälvennän...
- minäkin..
koska uskon myös,että kohtaamme vielä uudestaan..vain me kaksi..annamme tunteille vallan ja karkoitamme ikävän..emme eroa enää koskaan sillä tiedämme,että vain me kuulumme toisillemme ikuisesti..
T:Mies toiselta paikkakunnalta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298