Kävipäeilen kyläkaupanparkil näin että tapasin vanhan koulukaverin,piiiiiitkästä aikaa ja oli jäbälle tarttunu syksyl 07 ceed alle. hetken siinä juteltii,potkittii renkaita ja syljeskeltii niin kaiffari ehdotti koeajoa,eikus baanalle. Ajelin sinä sitten hämmästyksest otettuna n.10 kilsan kiekan ja täytyy sanoa että ei enempää tarvittu niin on kyllä meikäläisen käsitys/ennakkoluulot Kiamerkistä,ainaki ceedistä tehny kuperkeikan. Audil oon ajellu viimeset 15v. ja ajan varmaan jatkossakin,täysin tyytyväinen siihen MUTTA, mitä oon noita pienempii möpiilejä ajellu Aurista,Astraa ja Colttia,työn puolesta niin jos sortuisin "pikkuauton,ok,ISONpikkuauton" hankkimaan niin ceediin kyl päätyisin tuon kokemuken perusteella,ehdottomasti ja takuukin markkinoiden pisin. Lyckatil vaan kaikil cedvalinnan tehneil,kyl teijän kelpaa. Vanha koira nähtävästi oppii istumaan tai ainakin pääsemään ennakkoluuloistaan. t:Erkki P
yllätysyllätys
14
677
Vastaukset
- Kia-tarkastaja
Tässä Deltan myyjä mainosti Ceediä aivan uudella hauskalla tyylillä. Vaihtelua tämäkin.
- voisi...
...muunmerkinsivulla päivystävä muunmerkinmies luulla,eikö niin?
- tuo nimimerkki
ErkkiP oli hauska....
- Erkki Palm
tuo nimimerkki kirjoitti:
ErkkiP oli hauska....
ei ois tarvinnu,vaimokin tykkää:)
- jos
se onkin ihan totta.Täyttä asiaahan siinä sanottiin.
- ceederi
kuule ainoa ennakkoluuloista parantunut, tuntuu että ainoat jäljelolevat ennakkoluuloiset "asustelevat täällä".
- heräsin...
Sitten minä heräsin ja koullun piti taas lähteä,no kun
Iskän Kialle naapurit nauraa ja kaverin iskällä on ihan Saksalainen peli (Audi) joten olihan se ihan kiva uni et olis sit aikuisena kaveri ostanu saman kiulun kun mun iskälä nyt ...mut ...huoh....untahan se vaan on, mun mopokii on rikki ja kaikkee....miks meil ei oo Audia !!! mä meen ja potkasen....- Vihainen isukki
Opettele kirjoittamaan kunnolla ennenkuin kirjoittelet mihinkään, saa hävetä silmät päästään. Opettajatkin kotiin soittelevat ja valittavat ettei sinulla ole kaikki kotona. Etkä mene naapuriin mölisemään, lakkaavat tuomasta Audejaan korjattavaksi korjaamoomme. Ne Audit tuovat leivän meille näin taantuman aikana.
- vanha ja viisas
Kävipäeilen kyläkaupanparkil näin että tapasin vanhan koulukaverin,piiiiiitkästä aikaa ja oli jäbälle tarttunu syksyl 07 ceed alle. hetken siinä juteltii,potkittii renkaita ja syljeskeltii niin kaiffari ehdotti koeajoa,eikus baanalle. Ajelin sinä sitten hämmästyksest otettuna n.10 kilsan kiekan ja täytyy sanoa että ei enempää tarvittu niin on kyllä meikäläisen käsitys Kiamerkistä,ainaki ceedistä selvis, kaikenlaisialla rimpuloilla ne ihmiset viitttii ajellakkin, luulin koulukaveriakiin edes suht järkikaveriks mutta että tällasen pöljyyden menny tekemään ???!!!Audil oon ajellu viimeset 15v. ja ajan varmaan jatkossakin,täysin tyytyväinen siihen MUTTA, mitä oon noita pienempii möpiilejä ajellu Aurista,Astraa ja Colttia,työn puolesta niin jos sortuisin "pikkuauton,ok,ISONpikkuauton" hankkimaan niin ceediin en koskis tuon kokemuken perusteella,ehdottomasti ja huoltohinnatkin markkinoiden kovimmat mitä olen kuullut/lukenut. Lyckatil vaan kaikil cedvalinnan tehneil,omahan on murheenne. Vanha koira ei taaskaan erehtynyt vaikka mitä mainokset väittääkin. t:Erkki J
- aborginelli
puutunu Junkkarisen tekstistä "yhtymäkohtia" aloittajan tekstiin.Todella orginellia. Eipä voida syyttää plagiaattoriksi ainakaan".Kaikenmaailman vitsinvääntäjää maailmas vai pitäiskö sanoo tojotasuomes.
- tai ei
toiset sentään osaa sepustaa itse "stoorejaan".
On sul ollu tuossa aikamoinen vilkuileminen ylösalas. Ei taida aineenkirjoitus olla ala-asteella vahvimpia puolias!
- koulukaiffari
päätit sitten testaa "eräitä" muumerkkejä,muistatkos mitä ennustin,sano,olinkoo oikeessa?
- propakataa
Taidat illa Kia myyjä, yrität saada tätä kautta romahtanutta kauppaa käyntiin. heko heko
- myyjä oliskaan
niin saipahan ainakin teikäläiset hereille!
On se hieenoo nähä notta kiinnostusta löythyypi;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251