Ystävä rakas olit minulle
vaikka tiukkaa se kyllä teki,
Kerttu kun vahti vieressä
ja tarrasi kiinni heti;
heitti kapuloita rattaisiin
ja johdatti minutkin harhaan,
luuli kai että salassa
me tapailisimme varmaan?
Mut eihän me edes eksytä
koskaan samaan aikaan, paikkaan
siellä missä sinä olet nyt
olen minä jo kerran käynyt
Ja nyt kun runoa kirjoitan,
sinä suunnittelet sitä vasta
miehelle joka on sun unelma,
mä piristää koetan ainoastaan
Muistelen vielä kun hymyilit,
olit pukeutuneena pinkkiin
hiukset hieman kasvoilla,
miten puna poskilla loistikaan
- olit kauniimpi kuin koskaan!
Vaikk´en koskea olisi saanutkaan
ehkä hipaista vain ohimennen?
Siinä kameran edessä keimailit
niin kuin monesti muillekin ennen,
hymyäs pidättelit - näin sen kyllä!
ja jos nuo pinkit hepenet peittelisit,
näkisinkö sut harmaa jakkupuku yllä?
Muistelen hymyäsi
8
301
Vastaukset
- lindalinda1
Sun runo taitaa oikeesti olla muisteloa jonkun
hyvin, hyvin kauniin naisen hymystä ja vaikutuk-
sesta.
Minä pidin kuules tästä.- yks mies.
vaikka kauneus ei ollutkaan se asia mikä ensimmäisenä hänestä mieleeni jäi, vaan
persoonallisuus; ulkoinen viileys ja sisäinen kaaos,
hillitön huumorintaju, empaattisuus, elämänarvot ja uskomaton mielikuvitus. Sellaista ystävää kaipaan;
sellaiseen harvoin törmää.
Hyvä että häntä näkee aina välillä, vilaukselta, niin kuin sinuakin nyt. :)
Pinkit alusvaatteet taisin liioitella. ;) - yks mies.
yks mies. kirjoitti:
vaikka kauneus ei ollutkaan se asia mikä ensimmäisenä hänestä mieleeni jäi, vaan
persoonallisuus; ulkoinen viileys ja sisäinen kaaos,
hillitön huumorintaju, empaattisuus, elämänarvot ja uskomaton mielikuvitus. Sellaista ystävää kaipaan;
sellaiseen harvoin törmää.
Hyvä että häntä näkee aina välillä, vilaukselta, niin kuin sinuakin nyt. :)
Pinkit alusvaatteet taisin liioitella. ;)kääntää toisin. ;D
Välillä se munkin mielikuvitus tekee tepposia, mutta tosiaan minulla on ikävä tuota ystävää.
- Muisteloita
..ja niin tenhoava, pohdiskeluineen.
- yks mies.
kiitän ja
- Belethiel
sentään yks mies, miten tuollaisen ystäväaarteen käsistäs päästit, tais Kerttu heittää muutakin ku kapuloita rattaisiin - kaulinko lensi :-D.
Sä voisit kijottaa kirjan "Elämäni Kertun kanssa ja muita runoja", oikeesti täähän on vallan jatkokertomus. Ja jos tuo ei olekaan vaan fiktiivinen ystävä, niin mikset ota yhteyttä...jaa niin se Kerttu.- yks mies.
Niin, sitähän ei koskaan tiedä jos hänelläkin on "Kerttu" heittelemässä kapuloita - tai pikemminkin "Pertti". Parempi olla sotkeutumatta, olen jo riittävän nolo koko tilanteesta. :o
- Belethiel
yks mies. kirjoitti:
Niin, sitähän ei koskaan tiedä jos hänelläkin on "Kerttu" heittelemässä kapuloita - tai pikemminkin "Pertti". Parempi olla sotkeutumatta, olen jo riittävän nolo koko tilanteesta. :o
mun on nyt pakko, kun aina muuallakin suuna päänä, rohkeutta peräänkuuluttaa, sullekin yks mies. Heitä nyt se nolous jonnenkin huitsulan perukoille, jos oikeesti joku tollanen ystävä on olemassa, kertut ja pertit ja pertut ja kertit, ystävät on harvinaiset ja tärkeät :-D.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057