sukkulan lähtö

hiihtolomalla

Hei

Olemme perheen kanssa Orlandossa hiihtolomalla, ja huomasin, että Kennedy Space Centteristä lähtee 19.2. 2009 avaruussukkula.

Onko kukaan ollut seuraamassa moista,ja missä sitä voi katsella mahdollisimman läheltä?

Kuinkahan lähelle päästävät katselemaan?

Pääseeköhän alueen turistirysään laukauksen aikana? Maksaako liput jotain ekstraa?

6

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laukaisu
      • Näyttää olevan

Ainoat jäljellä olevat liput näyttävät olevan paikkaan, josta näkee sukkulan kun se on noussut ilmaan, mutta ei itse lähtöä (puita edessä). Liput joilla pääsee paremmille paikoille on myyty loppuun.

Ilmaiseksi pääsee näkemään Titusville -nimisestä paikasta 12 mailin päässä sukkulan laukaisupaikasta. Pysäköintipaikan löytäminen saattaa olla hieman vaikeaa.

• lähempänä
        Näyttää olevan kirjoitti:

Ainoat jäljellä olevat liput näyttävät olevan paikkaan, josta näkee sukkulan kun se on noussut ilmaan, mutta ei itse lähtöä (puita edessä). Liput joilla pääsee paremmille paikoille on myyty loppuun.

Ilmaiseksi pääsee näkemään Titusville -nimisestä paikasta 12 mailin päässä sukkulan laukaisupaikasta. Pysäköintipaikan löytäminen saattaa olla hieman vaikeaa.

Taitaa olla cape caneveral:n risteilysatama ja coco beach lähempänä ko. laukaisualustaa.
        Sieltä noin 8,5 km matkaa.

• ------

Noissa sukkulalennoissa kannattaa pitää mielessä, että laukaisu voi aina siirtyä ihan viimehetkilläkin. Kannataa seurailla NASA:n sivuja, jotta tietää missä mennnään:

http://www.nasa.gov/mission_pages/shuttle/main/index.html

Tuon STS-119 laukaisua on siirretty nyt niin, että se tapahtuu aikaisintaan 22.2.2008.

• floridan matkaaja

itse olin 2001 katsomassa sukkulan laukaisua Titusvillen puolella. Siellä oli paikallisia aika lailla seurana katsomassa spektaakkelia.
      Ei mitään lippuja tarvinnut ostaa. käveltiin motellilta 50m rantaan seuraamaan muitten mukaan.

Kiikarit kannattaa ottaa matkaan.

Koordinaatit meillä oli:
      Titusville ja siellä katu olmstead Dr, ja siitä vaan rantaan.

• tuttava

No sittenhän me ollaan melkein sukua keskenään. Mäkin nääs olin katsomassa sitä lähtöä. Oli muuten melkoisen viilelä aamu. Ajettiin vaimon kanssa Lake Worth:stä hieman harhaan, ja nähtiin lähtö Melbournessa eräällä sillalla (parkkialueella).
        Muistaakseni lähtö oli jotain 7am.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1279
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      915
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe