Mikä sai teidät aikanaan lähtemään tuohon hommaan? Minkäläinen liiketaloudellinen koulutus teillä on?
Tuntuuko joskus siltä että kyvyttömät yrittää saada haluttomia tekemään mahdottomia?
Kuljetusyrittäjät!
9
1941
Vastaukset
- olikin hyvä
heitto tuo "kyvyttömät yrittää saada haluttomia tekemään mahdottomia". Alkavan viikonlopun piristys :)
- ?????????
Oletko kateellinen?
- player81
Enkä myöskään kuski! Olen vaan semmoisessa tehtävässä missä joutuu olemaan tekemisissä kuljetusyrittäjien kanssa ja tuntuvat eroavan kyllä muitten alojen yrittäjistä aika lailla. Eikä välttämättä aina edukseen...
- ovat esimerkiksi
player81 kirjoitti:
Enkä myöskään kuski! Olen vaan semmoisessa tehtävässä missä joutuu olemaan tekemisissä kuljetusyrittäjien kanssa ja tuntuvat eroavan kyllä muitten alojen yrittäjistä aika lailla. Eikä välttämättä aina edukseen...
yhtä hyviä oikein kirjoituksessa kuin sinä.Ilmeisesti joudut olemaan renkaan tukena rengaskorjaamolla, kun tuollaista somtaa suusta tulee ja nimimerkkin on näköjää puppelipoikain varastosta
- player81
ovat esimerkiksi kirjoitti:
yhtä hyviä oikein kirjoituksessa kuin sinä.Ilmeisesti joudut olemaan renkaan tukena rengaskorjaamolla, kun tuollaista somtaa suusta tulee ja nimimerkkin on näköjää puppelipoikain varastosta
No kirjoituksesta et voi paljon sanoa kun katsoo sinun kirjoitusvirheitä. Ihan hyvin kirjoitan henkilöksi jonka äidinkieli ei ole suomi. Nimimerkki viittausta puppelipoikiin en ymmärrä vai etkö sitä itse tajua? Player=pelimies ja 81 voit vaikka googlata tai kysyä bikerilta baarissa seuraavan kerran.
- PELLEÄ
player81 kirjoitti:
No kirjoituksesta et voi paljon sanoa kun katsoo sinun kirjoitusvirheitä. Ihan hyvin kirjoitan henkilöksi jonka äidinkieli ei ole suomi. Nimimerkki viittausta puppelipoikiin en ymmärrä vai etkö sitä itse tajua? Player=pelimies ja 81 voit vaikka googlata tai kysyä bikerilta baarissa seuraavan kerran.
ET OSAA NÄKÖJÄÄN PUHUA MUUTEN KOSKA PITÄÄ KÄYTTÄÄ 81..EIKÖHÄN TOLLA ENKELEITTEN KUSTANNUKSELLA BOSSTAILU KANNATA LOPETTAA JOS ET ITSE NIIHIN KUULU..
- VAPAUS,
ja vapaus...
- yritteliäs yrjö
Niin. Miksi? Sitä kysyn joka viikko.
Se on jollakin lailla verissä ja kuin joku helvetin sitkeä tauti kun ei osaa muuas hakeutua.
Koulutuksena peruskoulun jälkeen ammattikoulu(ei kuljetusala) sekä SKALlin järjestämä kuukauden kurssi ja muutamia erilaisia kursseja... - Yrittäjä kohta 3 vuotta
1. Kiinnostus autoihin ja pois pääsy oravanpyörästä, joutuikin ojasta allikkoon :)
2. KTM
3. Tuntuu ja usein. Muutenkin samaa mieltä, ettei kaikki kuljetusyrittäjät ole aina "parasta laatua mitä ihmiskunta on työntänyt ulos"
Vapaasti vaan herneitä nessuun, kuuluu tän palstan luonteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750