Oon ollu monnissa kavereiden häissä. Ollaan yhdessä laulettu aina joku laulu ja sit vejetty yleensä joku leikki. Laulu on yleensä jollakin tutulla sävelmällä johon on keksitty itse sanat. Ehotelkaa jotain uutta hyvää leikkiä minkä vois vetää kaverin häissä? Miten se menee se leikki missä sulhanen ja morsian valitsee molemmat kuus kaveria... se tuolileikki? Oisko jollain siihen ne runot jokaiselle kuukaudelle? KIITOS JA KAUNIS, MUT KIIRE!
Ystävien ohjelma
3
587
Vastaukset
- nähtyä ja kuultua
oon ollu häissä missä olise tuolileikki, mut en muista tarkalleen miten se meni. Kokeile googlettamalla. :) No yks semmonen leikki et sulhasen ja morsiamen silmät siotaan huivilla. Käteen annetaan yksi lakana ja leikin ohje: yhteiselmän sujuvuuden testaus. Eli pari yrittää silmät kiinni saaha yhdessä lakanan viikattua.. kumpihan se onkaan ohjeiden jakajana.. hauska leikki mikä saa yleisönki nauramaan. :D
- girl-88
No se ois ainaki se yks leikki misä sulhanen ja morsian istuu selät vastakkain. Joku ystävistä kyselee valmiiksi mietittyjä kysymyksiä mihin molemmat vastaavaat. (sovitaan merkit mitkä tarkoitta "minä" ja "puoliso") Esim. Kuka teillä tekee ruoat. Ja aina kun molemmat vastaa samalla lailla ni saa vaikka punaisen sydämen muotoisen tikkarin jne.
Jos joku osaa tän selittää tarkemmin ni kirjottakaa se tähän. En muista tuota tarkalleen miten menee. :)- lle
Merkkeinä tässä "kumpi" leikissä olen nähnyt joko a4-papereita, joissa on morsiamen ja sulhasen nimet, tai sitten hauskempana versiona hääpari on nostanut vastauksen merkiksi ylös jommankumman kengän. (molemmilla siis korkokenkä morsiamelta ja lakerikenkä sulhaselta jne..) Leikissä on myös mahdollisuus osallistuttaa yleisöä, jos tuntuu että yleisö alkaa kyllästyä. Eli ennen hääparin vastausta voi huudattaa yleisön mielipidettä vapaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057