Elikkäs, eräs jätkä koko ajan haukkuu läskiksi, lihavaksi jne.. paria ystävääni huoritellutkin.
Mitä teen..? :/
voiko ottaa tässä tapauksessa yhteyttä poliisiin??
7
1171
Vastaukset
- jos...
Tietysti, jos et ole lihava tai läski tai...
- nykyaikaa
kantsisko katsoo peiliin sekä olijan että kiusaajan, ja vaikka yrittää laihduttaa jos se kiusaa muita, vaikka itse viihtyisitkin olotilassasi, mutta ei ne sunkaan hormoonit yms. tykkää liiasta ns. painostasi, sori, tulee kaikkea tautii yms, lisäseurauksia aikanaan.. sisks vain sanon...
en pahalla tarkoita ainaskaan minä kuis tuo edellinen... - naisia on.
nykyaikaa kirjoitti:
kantsisko katsoo peiliin sekä olijan että kiusaajan, ja vaikka yrittää laihduttaa jos se kiusaa muita, vaikka itse viihtyisitkin olotilassasi, mutta ei ne sunkaan hormoonit yms. tykkää liiasta ns. painostasi, sori, tulee kaikkea tautii yms, lisäseurauksia aikanaan.. sisks vain sanon...
en pahalla tarkoita ainaskaan minä kuis tuo edellinen...Ettei vaan aloittaja olekin katkera kynäniska/hujoppi, joka epätoivoisesti yrittää saada massaa. Ole huoleti, kyllä laihoillekin naisia riittää.
yleensä vaan isot miehet naisia keräävät ympärilleen. isoilla on aina vaikuttava voima, isoja ei kiusata, koska voima voittaa heikomman jne.
tyypillisen lippalakkirääpäleen räksytystä vain ;) - ei riukuniska
naisia on. kirjoitti:
Ettei vaan aloittaja olekin katkera kynäniska/hujoppi, joka epätoivoisesti yrittää saada massaa. Ole huoleti, kyllä laihoillekin naisia riittää.
yleensä vaan isot miehet naisia keräävät ympärilleen. isoilla on aina vaikuttava voima, isoja ei kiusata, koska voima voittaa heikomman jne.
tyypillisen lippalakkirääpäleen räksytystä vain ;)Nössöt ja tavishujopit eivät osaa lihoa eivätkä syödä. Isot tuuppivat aina näitä baareissa sun muualla, siksi he avautuvat näillä palstoilla kun eivät muualla kykene.
monen voimailijan elämä perustuu lihavana ja vahvana lihaksikkaana olemiseen käyttäen hormoneita, lisäravinteita ja sitten ylpeänä kadulla marssivat tuuppien kynäniskoja nurin.
valittavia siimakäsiähän suomesta löytyy, eikä nykyään voimaa ihannoivat ihmiset enää tykkää näistä pikajuoksijatyypeistä jotka tekeytyvät suorastaan homoiksi olemalla riukuniskoja. - lakiasiaa
Jos esim. julkisella paikalla haukkuu naista huoraksi, eikä tätä voida todistaa faktaksi, on aivan selvästi kysymyksessä kunnianloukkaus.
Sakkoahan siitä tulee, jos asia tutkitaan ja todetaan tapahtuneeksi.
Siitä läskiksi haukkumisesta ei ehkä kunnianloukkausjuttua saa, vaikka herjaamistahan sekin on varsinkin jatkuvana, ellei se sitten puhtaasti tapahdu opettavassa sävyssä.
- opettajallesi
koulukiusaamisesta.
- täsä tapuksessa
on alkaa laihduttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962