nettipokeri ja ohivedot

ehhr

Tänää taas oli yks useista niistä päivistä kun mikään ei luonaa..eile voitin 250 ja pilvii,tänää hävisi 400,varmaa 15 ohivetoa 20 ja pelailin kolmisen tuntia,ite voitin 2 ohivedolla mut neki oli semmosia että tiltis 40 jäljel 200 setistä,mut ne tärkeimmät ko oli itel 250 ja potis 500-600 ni ne hävisin.aa kk qq oli ilmaa jopa kolmosetki pari kertaa ja aina all ini ni prosentit mul jee,mut ei voi mitääse on se 5 päivää 200 ko natsaa ja 50 ko ei mikää 100 normaalia peliä mis tappiol ja se 45 ko jää ehkä omillee...

4

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulevalle..

..kirjailijan urallesi! Tekstisi oli suorastaan nautittavan soljuvaa ja hyvin rytmitettyä. Tsemppiä sinne yläasteelle.

• oppimista

Pitää oppia, jos aikoo kunnolla pokeria pelailla,että ne ohivedot kuuluvat siihen.Joskus ne osuu myös omalle kohdalle.

• ehhr

että aika sekavaahan se oli,ja ei tosta tekstistä saaka mitää irti,paitsi ellei itse pelaa pokeria paljon.Ja mainitsinha tosa että iteki voitin ohivedoilla,mutta se pännii että niitten suuri osuus vie kaiken pohjan taitopeliltä...

• -m-k-k---

Jos sattuu pelaamaan fulltilt pokerissa niin ohivedot on takuujuttu siellä, värillä k-hailla häviää, normaalisti hyvillä käsillä niin menee ohi, pokerstarissa ei satu niin paljoo ohivetoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8483
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4714
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4373
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3962
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3503
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3490
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3378
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3133
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2891
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2654
    Aihe