Ketään ei tunnu mikään innostavan,kukaan ei jaksa tai taho(onko pakko jos ei taho).Mistä me voitas jutustella?Minäkään en jaksa ruokapaikkoja,drinkkejä,tanssipaikkoja....Pitäskö alkaa ihan alusta?Eli Kanarian saaret...ja mitä sinulla on siitä sanottavaa?Vastaan ihan ensin ite(minä),rakastan aurinkoa...ja sitten sinä
Tarjonta aika heikonpuoleista
25
1959
Vastaukset
- tämähän hauska
Olisin sanonut kuten sinä että aurinkoa,mutta valitsen ihanat rannat.
- kuin sinä
Sillä onhan siellä aivan upeat rannat ja tietty aurinko.Tarvitseeko sitä muuta????
- jotta aurinkoo pitää saada
minä luulen että suurin osa meistä tahtoo saada vähän väriä pintaan,suht koht edullisesti,ilman päivän kestäviä matkoja,onhan ne keihäsmatkat aina olleet osa meitä suomalaisia.Ja mitäpä pahaa siinä,mukavaa porukkaa epsanjalaiset.
- noin 30 kertaa
Useasti kanarian saarilla ja vieläkin se jaksaa yllättää minut.Käyn mieheni kanssa kaksi kertaa vuodessa,useimmiten playa del Inglesissä ja meillä on sama hotelli.Silti jokainen kerta on ihan erilainen.Ja aina on aurinko paistanut,koskaan ei ole satanut.Jos vain jaksamme ja terveenä pysymme,ensi syksynä lähdemme taas matkalle.Saarihan on aivan ihana.
- mikä,mikä
Mihin hotelliin jaksaa, kannattaa mennä uudestaan. Kerro, kiinnostaa.
Kiitos vastauksesta.
- Sinne menossa
Samaa mieltä tarjonnasta, mutta kyllähän varmaan useammalle jotain mielenkiintoista. Olen vasta n. 2 kk lukenut, ja ihmetellä täytyy, kun paljon kysytään samoja jotka tuolla muutaman "sivun" päässä on jo kysytty.
En ole Kanarian saarista ollut kuin Teneriffalla ja siellä ei ole lunta vaivana ja aina kuitenkin lämpösempää kuin Suomessa. Ja on mukava taas pian mennä, kun ystäviä siellä odottaa.- tuli tene faneja
teneriffa vei voiton.kävimme usein inglesissä lasten kanssa,sitten vaan yhdenkerran päätimme lähteä tenelle.hotellihuone oli paljon viihtyisämpi kuin mikään inglesissä,samoin hotellin henkilökunta ystävällistä.huoneen siivous oli todella loistavaa.lapsetkin ovat sen jälkeen aina sanoneet että lähetään teneriffalle.
- Läöhdössä piakkoin
tuli tene faneja kirjoitti:
teneriffa vei voiton.kävimme usein inglesissä lasten kanssa,sitten vaan yhdenkerran päätimme lähteä tenelle.hotellihuone oli paljon viihtyisämpi kuin mikään inglesissä,samoin hotellin henkilökunta ystävällistä.huoneen siivous oli todella loistavaa.lapsetkin ovat sen jälkeen aina sanoneet että lähetään teneriffalle.
Tuosta kohteliaisuudesta olen utelias. Kun minä en voi aina sanoa henk.kunnasta samaa, mutta eihän se ole tärkeintä. Joskus tuntuu että suomalaisia ei niin tärkeinä pidetä. Mutta silti Teneriffa on ehdoton monesta syystä ja niitähän täällä kerrotaan harva se päivä. Tuo Ingles ei varmaan sovi mulle puheista päätellen!
- Don Don
Läöhdössä piakkoin kirjoitti:
Tuosta kohteliaisuudesta olen utelias. Kun minä en voi aina sanoa henk.kunnasta samaa, mutta eihän se ole tärkeintä. Joskus tuntuu että suomalaisia ei niin tärkeinä pidetä. Mutta silti Teneriffa on ehdoton monesta syystä ja niitähän täällä kerrotaan harva se päivä. Tuo Ingles ei varmaan sovi mulle puheista päätellen!
Sitä saa mitä pyytää. Hymyile itse, saat hymyn, ole kohtelias, sinulle ollaan kohteliaita, eri hotellit hinnaltaan erilaisia,sitä saaa mitä maksaa. Anna tipsiä hotellissasikin, saat hyvän palvelun. Älä kuvittele että voit yhden oluen kera istua koko illan tanssiravinyolassa.
- Miumaumouur
Halluun takas sinne kanarian ilmastoon!
Suomessa eka päivästä lähtien nuha, nenä tukossa, kurkku sökönä, ja tää jatkuu täällä ympäri vuoden.
Kanarialla ei tarvitse nenäänsä niistää IKINÄ.
Stressi, kiire ja mahahaavat jää Helsinki-Vantaalle.
Tahtoo pian takas, pitkäks aikaa.- siellä helpottaa
Sama juttu, kuiva talvi-ilmasto, lämmitys ja auton ilmastointi pitävät huolen kestonuhasta. Parissa päivässä se yleensä helpottaa kun menee lomakohteeseen Kanarian saarilla. Nenäliinoja ei tarvita, eikä silmätippoja.
- don luis
mallorcalla matkailin mutta jostain syystä piti laajentaa reviiriä ja menin las palmasiin.siitä alkaen olen käynyt kanarialla lähes joka vuosi,parhaimpina aikoina jopa kolmesti vuodessa.noin kuudessa tunnissa muuttuu talvi kesäksi.
- viajes
Puerto de la Cruzia! Se vain on kokonaisuudessaan jo ensi hetkestä kun näin Orotavan laakson ja Puerton, kuin olisi ollut siellä entisessä elämässä. Aina kuin kotiin tulisi. Välillä käyn muuallakin mutta Puertoon kaipaan aina. Mulle ei aurinko ja ranta ole kaikki kaikessa vaikka niistäkin tykkään. Tärkeämpää on luonto, tunnelma, etelä-amerikkalainen fiilis, loman rentous.
- ookkekara
Jos sopii, niin peesaan sinua täydellisesti. Näinhän se minullekin kävi.
- viajes
ookkekara kirjoitti:
Jos sopii, niin peesaan sinua täydellisesti. Näinhän se minullekin kävi.
peesata. Nytkin lasken vain öitä reissuun. Kaverini lähtivät tänään sinne 6 viikoksi. Mun on vielä pari viikkoa odotettava.
- Minun ensimmäinen
Kaukaisempi ulkomaanmatka.
Aiemmin olin käynyt vain "naapurit"Ruotsi,Eesti,Norja ja Latvia.
Voi sanoa että on hirveä ikävä Kanarialle. :(
En tiedä pääseekö sinne enää koskaan, kun on raha-asiat niin pilalla? Tuuria kaivattaisiin.
Ei vaiskaan, kyllä mä sinne lähden, vaikka sitten rantapummiksi. - madam
Kahviloiden rentoa fiilista, ravintoloiden vilkasta vipinää, vuoria, vaellusreittejä, espanjankieltä(en sitä ymmärrä), paikallisia huitovine käsineen..
- gran canaria rules
jotenkin tunnen kuin olisin ollut joskus entisessä elämässäni espanjalainen.Varmaankin cucaracha(eli torakka hih hii)Mutta oikeesti rakastan ihanan eläväisiä ihmisiä ja tietty aurinkooooo.
- iski näemmä
jostain syystä tälle palstalle kun juttu ei luista
- madam
Kaikilla jo toinen jalka Kanarialla?
- vieläkin lähössä
madam kirjoitti:
Kaikilla jo toinen jalka Kanarialla?
Tosi minulla ainakin, kun vaan saisin jalkani lentokoneeseen 25.2, mutta toivossa on hyvä elää.
- niin että
Kaikki rupattelijat jo lomatunnelmissa.Itse vielä pari viikkoa odottelen.Enpä niin muusta tiedä kuin että aurinkoahan se meikäläinen etsii.Luen kyllä muiden vinkkejä,mutten jaksa muistaa mitä paikkaa itsekukin suositteli.Menen sen mukaan mikä itsestäni tuntuu hyvältä.Joka loma on erilainen.
- don luis
tullut lisää mutta tarjonta jopa huonontunut.jos ei tuon kummempaa(ei siis tällä otsikolla)ole sanottavaa niin parempi olisi pysyä pois.kuka tahansa voi laukoa tyhmyyksiä ja typeryyksiä jos haluaa mutta miksi.
- olvida88
Seurailen ihan mielenkiinnolla tuota Kanariansaarten blogia kun on suomen kielinenkin.
Sieltä saa varmaan eri aiheita keskusteluun.
Uusin juttu on Gran Canarian lumisateista.
http://kanariansaaret.blogspot.com - ei vikaa
mutta kun sivut ei päivity!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760