omat vaatteet

onko muita

joille menee vielä viikolla 12 3 täysin omat vaatteet farkut jne päälle? Mitään ei oikeestaa vielä näy :) nippa nappa näkyy maatessa jos rakko täynnä...kai se siitä pullahtaa aikanaan.

8

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesämamu

Mulla mahtuu vieläkin omat vaatteet päälle..Ainoastaan housut ei mene enää kiinni, muuten menee päälle nekin.. Viikkoja 21..

• 111

Mä menin synnyttämäänkin omat, siis ihan normaalit farkut jalassa.. :) ja olin jo 7. kuulla kun joku joka ei raskaudesta tiennyt ekan kerran kysyi että ootanko.. ei kaikille tuu niin valtavaa mahaa, eikä varsinkaan noin alussa.

• moista kuulut

Vauvasi ja kohtusi oli sitten tosi syvällä. Tunsitko edes potkuja vatsassa, muuta kuin kylkiluissa ja sisäelimissäsi? :)

• ---rv38---
        moista kuulut kirjoitti:

Vauvasi ja kohtusi oli sitten tosi syvällä. Tunsitko edes potkuja vatsassa, muuta kuin kylkiluissa ja sisäelimissäsi? :)

Minullakin menee vielä osa normaaleista housuista jalkaan, vaikka käytänkin osittain äitiysvaatteita. Mulla tuo maha ei oo laskeutunu vaan kököttäny koko raskauden ajan tuolla ylempänä, niin johtuu varmaan siitä :)

• pppppp....

Oon nyt viikolla 39 ja omat vaatteet on ollu koko ajan päällä! Ei ois edes huvittanu ostaa mitään äitiysvaatteita, onneks ei tarvinnu!

• pitää normivaatteita

koko raskaus ajan kun esikoista odotin :) Saa nähdä miten käy tän toisen kanssa :)

• viidenäiti

Ekassa raskaudessa meni, muissa ei toivookaan!

• otto-likka

Mulla on nyt rv 13 1 ja kaikki omat vaatteet menee, farkuissa alkaa jo vähän kiristää tuo vyötärö..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6064
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe